Automaatkasti käiguvahetus
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: Automaatkasti käiguvahetus
Tere
Ma pakun ka ikka et solenoidi blokis viga. Võimalik on ka lasta solenoidid ära puhastada ja remont komplekt sisse panna....võib parandada asja, aga ei pruugi. Siinkohal peavad eksperdid appi tulema.
Parimat
Linntamm
Ma pakun ka ikka et solenoidi blokis viga. Võimalik on ka lasta solenoidid ära puhastada ja remont komplekt sisse panna....võib parandada asja, aga ei pruugi. Siinkohal peavad eksperdid appi tulema.
Parimat
Linntamm
Volvo V70 2.4 D5 120KW 2002 a.
Volvo V70 2.4 D5 120KW 2007 a.
Volvo V70 2.4 D5 120KW 2007 a.
Re: Automaatkasti käiguvahetus
Trügin ebaviisakalt vahele teise teemasse,aga viga anamvähem sama.Mul vahetab ülesse jõnksuga käike.Kui gaas põhja panna siis eriti tunda see jõnks.Rahulikult sõites nii väga ei tunne,aga siiski.Õli on ilus punane ja läbipaistev.Kas otsida ka viga solenoidi plokist?
Re: Automaatkasti käiguvahetus
Üldiselt on ikka hüdroplokki viga olnud , kui käike vahetab pauguga .
Re: Automaatkasti käiguvahetus
No mul pauku kül ei tee.Lihtsalt käib jõnksatus.Pöörded ei tõuse ega lange.Selline tunne nagu manuaaliga sõites lased käiguvahetusel siduri vähe järsemalt lahti.Sõit ei ole sujub,vaid võin iga käiguvahuse üles lugeda.
Re: Automaatkasti käiguvahetus
Tere
No seda ta mõtlebki paugu all. Ütleme , et tutikas auotkast vahetab käike põhimõtteliselt nii, et ei saa arugi. Käiguvahetust ei tohiks tunda aga samas see kasti remont või siis hüdrobloki remont on päris kallis, nii et see väike nõks on ok ma arvan. seda enam kui oled veel kasti õli vahetanud.
Parimat
Linntamm
No seda ta mõtlebki paugu all. Ütleme , et tutikas auotkast vahetab käike põhimõtteliselt nii, et ei saa arugi. Käiguvahetust ei tohiks tunda aga samas see kasti remont või siis hüdrobloki remont on päris kallis, nii et see väike nõks on ok ma arvan. seda enam kui oled veel kasti õli vahetanud.
Parimat
Linntamm
Volvo V70 2.4 D5 120KW 2002 a.
Volvo V70 2.4 D5 120KW 2007 a.
Volvo V70 2.4 D5 120KW 2007 a.
Re: Automaatkasti käiguvahetus
Uurisin siis Recrost järgi,ning minu vea kirjelduse peale pakuti et Solenoidi plokk läbi(Aw50-42 4 speed transmission valve body rebuild price is 550€ netto).Huvitav on see,et õrna jõnksuga vahetab siis kui ise gaasi anda,aga kui kiirendad Cruise peal ja Plus nupuga,siis ei tunne 0-120 ühtegi jõnksu.
Re: Automaatkasti käiguvahetus
Olen AW50-42 kastiga juba 2.5 aastat sõitnud niimodi, et käiguvahetus tunda. Kohe, kui ostsin, vahetas niimodi. Siiamaani kestab ja hullemaks pole läinud. Kui võib endale lubada vabalt 550EUR välja käia, siis palun, aga minu kogemus näitab, et ei juhtu kastiga midagi. Leho sai 400EURiga kasutatud kasti, vist. Seega, kui sinu oma peaks KUNAGI laiali lendama, siis on alati variante rohkem kui 1 RECRO.
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
Re: Automaatkasti käiguvahetus
ziim kirjutas:Pigem on mehhaaniline, mitte elektriline viga. Tundub nagu solenoidideplokk kulunud.
Rumal küsimus aga kas solenoidiplokk on see kus siis kõik solenoidid sees?
Hüdralika on ühe kastiparandaja sõnul korras - käisime testimas.
Viimati muutis Magic, 01 Mai 2013, 22:59, muudetud 1 kord kokku.
----
V70XC 2.4T 01'
XC60 13'
E39 530i 02'
V70XC 2.4T 01'
XC60 13'
E39 530i 02'
Re: Automaatkasti käiguvahetus
Veel üks tähelepanek:
Mootor soojaks sõidetud ja jättes auto seisma "P" peal väga lühikese aja möödudes lööb kasti sassi. Lükkan "D" peale aga kast mõtleb oma 10 sec enne kui aru saab, et käigu peaks sisse panema. Ja siis paneb järsku kolksuga. Kui sedasi juba sassis on, siis teised käigud ka ebasujuvad. Mõnikord läheb linnasõidu ajal ka segaseks.
Üks mees väitis, et kasti vahemälu vms vajab vahetamist!?
Igatahes, tundub, et 2-3 solenoid vajab vahetamist ja midagi oleks elektrooniliselt ka vaja teha. Üldjuhul vahetab käike hästi aga just 2-3 on jõnksuga.
Teab keegi palju võiks uus kast maksta (5 käiku)?
Mootor soojaks sõidetud ja jättes auto seisma "P" peal väga lühikese aja möödudes lööb kasti sassi. Lükkan "D" peale aga kast mõtleb oma 10 sec enne kui aru saab, et käigu peaks sisse panema. Ja siis paneb järsku kolksuga. Kui sedasi juba sassis on, siis teised käigud ka ebasujuvad. Mõnikord läheb linnasõidu ajal ka segaseks.
Üks mees väitis, et kasti vahemälu vms vajab vahetamist!?
Igatahes, tundub, et 2-3 solenoid vajab vahetamist ja midagi oleks elektrooniliselt ka vaja teha. Üldjuhul vahetab käike hästi aga just 2-3 on jõnksuga.
Teab keegi palju võiks uus kast maksta (5 käiku)?
----
V70XC 2.4T 01'
XC60 13'
E39 530i 02'
V70XC 2.4T 01'
XC60 13'
E39 530i 02'
Re: Automaatkasti käiguvahetus
Lätis Recro's tehakse suurusjärgus 1500€ kast uueks, antakse garantii. Esinduses uus kast kindlasti kallim.
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
Re: Automaatkasti käiguvahetus
Magic kirjutas:Veel üks tähelepanek:
Mootor soojaks sõidetud ja jättes auto seisma "P" peal väga lühikese aja möödudes lööb kasti sassi. Lükkan "D" peale aga kast mõtleb oma 10 sec enne kui aru saab, et käigu peaks sisse panema. Ja siis paneb järsku kolksuga. Kui sedasi juba sassis on, siis teised käigud ka ebasujuvad. Mõnikord läheb linnasõidu ajal ka segaseks.
Üks mees väitis, et kasti vahemälu vms vajab vahetamist!?
Igatahes, tundub, et 2-3 solenoid vajab vahetamist ja midagi oleks elektrooniliselt ka vaja teha. Üldjuhul vahetab käike hästi aga just 2-3 on jõnksuga.
Teab keegi palju võiks uus kast maksta (5 käiku)?
Endal oli üldise kirjelduse järgi(D asendisse lükates mõtles pikalt enne kui veo taha võttis ja 2-3 ning 3-2 vahetus oli suure pauguga). Vahetati solenoidiplokk, õli ning tehti seadistus. Minuteada on elektrooniline seadistamine peale seda vajalik, et kõik toimima hakkaks.
Tänaseks olen poolteist aastat sõitnud ja pole ühtegi jõnksu ega pauku. Raha küsiti 600.-
Re: Automaatkasti käiguvahetus
admin000 kirjutas:Endal oli üldise kirjelduse järgi(D asendisse lükates mõtles pikalt enne kui veo taha võttis ja 2-3 ning 3-2 vahetus oli suure pauguga). Vahetati solenoidiplokk, õli ning tehti seadistus. Minuteada on elektrooniline seadistamine peale seda vajalik, et kõik toimima hakkaks.
Tänaseks olen poolteist aastat sõitnud ja pole ühtegi jõnksu ega pauku. Raha küsiti 600.-
Kus seda tööd tehti?
----
V70XC 2.4T 01'
XC60 13'
E39 530i 02'
V70XC 2.4T 01'
XC60 13'
E39 530i 02'
Re: Automaatkasti käiguvahetus
Minul tehti Transremis, mida siin foorumis keegi ilmselt ei soovita. Mulle see töö hüvitati ja mul ei olnud valida. Veel tehakse seda Elvas Respom Asuto. Juhul kui peaksid minema Transrem-i, siis muret kurda Aimarile!
Re: Automaatkasti käiguvahetus
Infoks tulemusest
Läks ikkagi ploki vahetuseks.
Mul läks kokku 1068 euri vms. Päris korralik summa aga asi korras kah, väga sujuvalt vahetab nii külmalt ja soojalt eriti hästi. Selle vahetusega sain korda ka viivituse mis ilmnes kui P pealt D peale lükkasin. Varem mõtles paar seci ja pani pauguga käigu sisse. Nyyd reageerib kohe ja sujuvalt.
Läks ikkagi ploki vahetuseks.
Mul läks kokku 1068 euri vms. Päris korralik summa aga asi korras kah, väga sujuvalt vahetab nii külmalt ja soojalt eriti hästi. Selle vahetusega sain korda ka viivituse mis ilmnes kui P pealt D peale lükkasin. Varem mõtles paar seci ja pani pauguga käigu sisse. Nyyd reageerib kohe ja sujuvalt.
----
V70XC 2.4T 01'
XC60 13'
E39 530i 02'
V70XC 2.4T 01'
XC60 13'
E39 530i 02'
Re: Automaatkasti käiguvahetus
Teeks teema taaskord aktiivseks. nimelt seisin just valgusfoori taga ning hakkasin kohapealt ära minema ja tundsin, et masin ei jõua nagu eriti hästi edasi minna, kusjuures ennem pole sellist pulli olnud, siis aga vaatasin armatuuri ja sinna viskas veateate, et käigukasti hooldus. Jäin seisma, vaatasin kasti õli, kuid see jumala puhas varda peal ning piisavalt. Siis aga proovisin kas kõikkide käikudega jama, kuid ilmnes, et libistab edaspidi, mitte tagurpidi, R sisse pannes on kõik endine, lihtsalt D peale pannes, kohapealt minnes kuidagi libistab. Samuti, kui paned R peale, siis käib korralik jõnks/pauk ja siis läheb käik sisse ning, kui mnt peal sõidad ning hoo üles võtad siis eelviimaselt käigult viimasele nagu viskaks/libistaks. Sai kuidagi keeruline jutt, kuid ehk saab keegi aru. Kas piisab siin õlivahetusest või tuleb mingeid solenoide või hydroplokke vahetama hakata? Autoks 2000a. s80 2.5tdi
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 20 külalist