S60 D5 1. gen vibratsioon tühikäigul
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
S60 D5 1. gen vibratsioon tühikäigul
Tervist
Maadlen vibratsiooniga mis tühikäigul on, 1500st poordest ulespoole pole midagi tunda.
Vahetatud suve lõpu poole koik padjad, vibratsioon suurenes peale kaigukasti padja vahetust mis all asub.
Käivitades/seisma jättes käib jõnksatus keres ka läbi.
Maadlen vibratsiooniga mis tühikäigul on, 1500st poordest ulespoole pole midagi tunda.
Vahetatud suve lõpu poole koik padjad, vibratsioon suurenes peale kaigukasti padja vahetust mis all asub.
Käivitades/seisma jättes käib jõnksatus keres ka läbi.
Re: S60 D5 1. gen vibratsioon tühikäigul
See ots, mis kasti küljes kahe poldiga on- selle puksi sisemine osa on originaalis ainult kahe väikese kummiribaga välimise kesta küljes kinni. Paljudel järelturu omadel on seal täispuks. Freesisin ühel uuel täispuksil suurema osa sisust välja, originaalisarnaseks, ja palju vähemaks jäi vibratsioon tühikäigul.
Re: S60 D5 1. gen vibratsioon tühikäigul
Tere!
Pakuksin, et 1 silinder "alavarustatud", suurematel pööretel vähemärgatav või ei taju üldse, võimalik kütuse ebaproportsionaalsus, leke, ülevool jne. Ehk annab sobiv arvuti mingeid tulemusi.
Lugupidamisega T.
Pakuksin, et 1 silinder "alavarustatud", suurematel pööretel vähemärgatav või ei taju üldse, võimalik kütuse ebaproportsionaalsus, leke, ülevool jne. Ehk annab sobiv arvuti mingeid tulemusi.
Lugupidamisega T.
Re: S60 D5 1. gen vibratsioon tühikäigul
toinoo kirjutas:Tere!
Pakuksin, et 1 silinder "alavarustatud", suurematel pööretel vähemärgatav või ei taju üldse, võimalik kütuse ebaproportsionaalsus, leke, ülevool jne. Ehk annab sobiv arvuti mingeid tulemusi.
Lugupidamisega T.
Kuidas jõnksatus käivitamisel/seisma jâtmisel sellega saaks seotud olla?
Re: S60 D5 1. gen vibratsioon tühikäigul
Tere!
Pakuksin detonatsiooni mingil põhjusel, soovitan kasutada sobivat arvutit.
Lugupidamisega T.
Pakuksin detonatsiooni mingil põhjusel, soovitan kasutada sobivat arvutit.
Lugupidamisega T.
Re: S60 D5 1. gen vibratsioon tühikäigul
Kuidas jõnksatus käivitamisel/seisma jâtmisel sellega saaks seotud olla?
Minu kogemused vibradega on sellised et kunagi ei ole süüdi ükski padi. Alati on põhjusteks mootori ebakorrektne töö. Antud juhul jõnksatus käivitamisel ja seiskamisel viiitab hammasrihma rataste ebasünkroonsusele. Vända väikselt hammakalt on hamba jagu üle hüpanud või kui on pumbaga mootor siis pump ei ole paigas. Räägin oma kogemustest. Edu.
Minu kogemused vibradega on sellised et kunagi ei ole süüdi ükski padi. Alati on põhjusteks mootori ebakorrektne töö. Antud juhul jõnksatus käivitamisel ja seiskamisel viiitab hammasrihma rataste ebasünkroonsusele. Vända väikselt hammakalt on hamba jagu üle hüpanud või kui on pumbaga mootor siis pump ei ole paigas. Räägin oma kogemustest. Edu.
Re: S60 D5 1. gen vibratsioon tühikäigul
Olen tegelikult tâhele pannud, et kui esiosa on näiteks kõrgemal ala künka peal siis see vibratsioon on märgatavalt väiksem
- amazon86
- Foorumi veteran
- Postitusi: 1483
- Liitunud: 05 Veebr 2007, 21:51
- Asukoht: Tallinn/Viljandi
- Kontakt:
Re: S60 D5 1. gen vibratsioon tühikäigul
Kas vända rihmaratta juures asuv padi on vahetatud? See annab tunda just kurvides ning tekitab vibra ja müra. Kummi osa väsib ära ja puksi sisu hakkab vastu poolraami käima.
Powered by Volvo
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.
Re: S60 D5 1. gen vibratsioon tühikäigul
amazon86 kirjutas:Kas vända rihmaratta juures asuv padi on vahetatud? See annab tunda just kurvides ning tekitab vibra ja müra. Kummi osa väsib ära ja puksi sisu hakkab vastu poolraami käima.
See on siis paremal pool ratta ja logari taga olev? See oli suvel legoks ja vahetasin ära sest samad sümptomid ala jõnksatus, vibra.
Re: S60 D5 1. gen vibratsioon tühikäigul
Tere!
Minu pakkumine detonatsiooniks lähtub manuaalkastiga suksule, mingil põhjusel pritsitakse silindrisse üleliigne kogus kütust nii käivitamisel kui ka seiskamisel ja kütus "plahvatab" igal juhul=detonatsiooniga sarnane ilming. Asi muutub huvitavamaks kui antud suksul on A/K (aut.kast), kus jõnksuks lisandub veelgi võimalusi. Kahjuks ei tea/ei saanud aru milline K/K on antud isendil, sorry !
Pakun veelkord = soovitan, võimalusel kasutada oskusliku/pädeva meistri (kompu lisaks) abi.
Lugupidamisega T.
Minu pakkumine detonatsiooniks lähtub manuaalkastiga suksule, mingil põhjusel pritsitakse silindrisse üleliigne kogus kütust nii käivitamisel kui ka seiskamisel ja kütus "plahvatab" igal juhul=detonatsiooniga sarnane ilming. Asi muutub huvitavamaks kui antud suksul on A/K (aut.kast), kus jõnksuks lisandub veelgi võimalusi. Kahjuks ei tea/ei saanud aru milline K/K on antud isendil, sorry !
Pakun veelkord = soovitan, võimalusel kasutada oskusliku/pädeva meistri (kompu lisaks) abi.
Lugupidamisega T.
Re: S60 D5 1. gen vibratsioon tühikäigul
Tegemist atm kastiga. Vahetatud logari taga ja ülemine tagumine mootorikatte all olevad padjad uuesti. Pihustasin käivitusabiga vaakumi juhtmed enam-vähem läbi kuid mingit muutust pööretes ei kuulnud. Siiani jõnksatus käivitamisel/ seisma jätmisel. Neutraali peal vähem tunda vibrat kui D või ülejäänud käikude peal.
- SvenR
- Foorumi veteran
- Postitusi: 893
- Liitunud: 19 Dets 2012, 09:50
- Asukoht: Võrumaa, Rõuge vald, Pältre 53 812 626
- Kontakt:
Re: S60 D5 1. gen vibratsioon tühikäigul
Vaakumpadjad on elus?
Volvod Eesti kagunukas:2x P26 V70 D5244T M56+AW55-50 SN, V50 D5244T8 AW55-50 SN
FB Volvokodu Vida Dice ja KKL VOL-FCR abi Võrumaal
FB Volvokodu Vida Dice ja KKL VOL-FCR abi Võrumaal
Re: S60 D5 1. gen vibratsioon tühikäigul
Vahetatud 2 kuud tagasi. Kas on võimalik ,et ehk käigukasti padi on halvasti pingutatud ja on lähemale sellepärast poolraamile? Nimelt tekkis vibratsioon just siis kui käigukasti patja vahetasin...ehk oleks pidanud natukene toestama antud kohta?
- Paranormal
- Kõva postitaja
- Postitusi: 176
- Liitunud: 13 Juun 2011, 15:31
- Asukoht: Tallinn
Re: S60 D5 1. gen vibratsioon tühikäigul
Kasti “padi” v torque rod on selline pulk mida valesti nagu panna ei saa. Võib olla on sul seal tõesti täispuks(bensuka oma?). See annab kindlasti paremini vibra edasi.
Vaakumpatjade tootja on teada? Ma olen neid 30€ patju näinud küll, kestavadki kuu aega või vähem. Rahvas kiidab Corteco omi, ise olen paigaldanud ka Lemförderi omi ja kestavad juba 5 aastat.
Vaakumpatjade leket saab kontrollida keerates õlikorgi lahti ja siis vaakumi voolikuid kinni pigistades. Kui mootori heli muutub on selge, et padjad vaakumit ei pea. See on muidugi selline poolkõva variant. Hea oleks vaakumtestriga kogu liin üle käia, võib olla ka vaakumvoolik katki.
Kus kandis sa asud? Tallinnas vōin mõni õhtu korra kapoti alla piiluda.
Vaakumpatjade tootja on teada? Ma olen neid 30€ patju näinud küll, kestavadki kuu aega või vähem. Rahvas kiidab Corteco omi, ise olen paigaldanud ka Lemförderi omi ja kestavad juba 5 aastat.
Vaakumpatjade leket saab kontrollida keerates õlikorgi lahti ja siis vaakumi voolikuid kinni pigistades. Kui mootori heli muutub on selge, et padjad vaakumit ei pea. See on muidugi selline poolkõva variant. Hea oleks vaakumtestriga kogu liin üle käia, võib olla ka vaakumvoolik katki.
Kus kandis sa asud? Tallinnas vōin mõni õhtu korra kapoti alla piiluda.
Re: S60 D5 1. gen vibratsioon tühikäigul
Milline diisli puks näeb välja või kuidas eristada bensuka oma diislist? Kui ma ei eksi siis molemad vaakumpadjad laksid swagi omad sest enne vahetust olikorgi meetodiga sain teada, et vaakumleke kuid peale patjade vahetust mida ei muutunud. Asun ise Tartus
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 19 külalist