v70 diislid post 2000

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Kasutaja avatar
Ööbik
Kreisi postitaja
Postitusi: 305
Liitunud: 22 Aug 2013, 11:00
Asukoht: Põlva/Tallinn

v70 diislid post 2000

PostitusPostitas Ööbik » 13 Jaan 2020, 12:34

Tere,

mind huvitab kommentaar, et kuidas on kasutajate kogemus v70 diislitega peale 2000 aastat toodetud mudelitega.
Omasin kunagi 98a. v70, kuulsa audi 103kw diisliga. Selle sõiduki kasutamise juures häiris tugevalt tema traktori iseloom. Salongis oli ka pidevalt aru saada, et tegu on traktoriga mis traktoriga- salong rappub ja diisli iseloom on salongi kuulda.

Oman kogemust väikse kubatuuriga diisliga v60 peale, kus väljast on eriti kuulda, et tegu on traktoriga(väikse kubatuuriga diislite teema) kuid salongi seda eelnimetatud vägevat rappumist ega diisli karmi häirivat jorinat ei tule. Samuti oman kogemust v50 pealt D2 100kw diisliga, kus õues on kuulda, et tegu on diisliga kuid mootor töötab mahedalt, ei jäta traktori muljet. Samuti salongis on mahe ja mõnus, klassikalise diisli põrina asemel on maheda mõminaga tegu, eriti kõrgematel pööretel.

Selles valguses, kas post 2000 toodetud v70 millel on see klassikaline 103kw moto, kas neil on sõidukogemus sama mis vanema põlvkonna v70'tel?

Samas, mis on head diislid v70'l 2000-2010?

Palun arvestada sellega, mind huvitab vaid diislite selle ajastu autode sõidukogemuse pool nagu üleval kirjeldatud. Kui mõned on eriti õnnetud kombinatsioonid, millest tasub tehnilistel põhjustel eemal hoida siis palun ka need välja tuua :)

Tänan!
745 GLT B234F 88 - 944 GLE B230F 92 - 945 Polar B200FT 95 - v50 Summum 2.0D 2010

Kasutaja avatar
valus.
Kreisi postitaja
Postitusi: 323
Liitunud: 30 Sept 2013, 13:10

Re: v70 diislid post 2000

PostitusPostitas valus. » 13 Jaan 2020, 16:26

Tulin ise 99a V70 tdi pealt üle 04 D5 peale. märkimisväärselt pehmema häälega on auto. Väljas kannatab ka auto kõrval juttu rääkida. Vana TDI väljast ikka suht jõhker traktor. Seest samas ei olnud nii hull kui sa kirjeldad. Sul olid vast mootoripadjad läbi. Sest mul väga häirivat diisli vibra salongi ei visanud. Aga jah D5 on täitsa talutava häälega väljas (ka salongis).
V70 TDI 1999
Jaguar XJ40 4.0 1990
V70 D5 2004
S70 TDI 1999 - müüdud
944 2,3 b 1992 - müüdud

Kasutaja avatar
amazon86
Foorumi veteran
Postitusi: 1396
Liitunud: 05 Veebr 2007, 21:51
Asukoht: Tallinn/Viljandi
Kontakt:

Re: v70 diislid post 2000

PostitusPostitas amazon86 » 13 Jaan 2020, 20:12

I gen. D5 on parim diiselmootor, mis Volvo poolt toodetud. Veab normaalselt edasi, kütust tarbib vähe.
Powered by Volvo
V70 98 2,5 TDI
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.

martinjev
Kõva postitaja
Postitusi: 227
Liitunud: 13 Juul 2011, 16:38
Asukoht: Tartu

Re: v70 diislid post 2000

PostitusPostitas martinjev » 13 Jaan 2020, 22:09

Oskab öelda keegi, miks pole teise põlvkonna 2.4 120kw (d5244 t5) mootor nii öko kui esimese põlvkonna oma? Kas tõesti dpf ja swirl klapid tõstavad siis niipalju kulu?

Kasutaja avatar
Ööbik
Kreisi postitaja
Postitusi: 305
Liitunud: 22 Aug 2013, 11:00
Asukoht: Põlva/Tallinn

Re: v70 diislid post 2000

PostitusPostitas Ööbik » 14 Jaan 2020, 06:09

Nojah, üks asi oli see vibra, kuid teine teema oli see pidev traktori hääl salongis :)

I gen. D5 all peame siis silmas D5244T mudelit?
745 GLT B234F 88 - 944 GLE B230F 92 - 945 Polar B200FT 95 - v50 Summum 2.0D 2010

krist2an
Foorumlane
Postitusi: 42
Liitunud: 19 Mai 2017, 15:37

Re: v70 diislid post 2000

PostitusPostitas krist2an » 14 Jaan 2020, 15:50

I. gen D5 (ehk siis jah, D5244T, musta mootorikattega) on tõepoolest öko, normaalse minekuga ja vastupidav mootor. Eks tal on ka mõned tüüpvead (nookurid-tõukurid, pihustid, turbo tahmab ära), aga korrapärase hoolduse ja normaalse sõitmisega saab neid ennetada.

Hääle poolest on D5 minu meelest väga unikaalse häälega mootor. Selline madal, ühtlane jorin.
Kui tahad sujuvat ja vaikset diislit, siis pole midagi teha - BMW M57 ja eriti N57 on ikkagi klass omaette.

Kasutaja avatar
amazon86
Foorumi veteran
Postitusi: 1396
Liitunud: 05 Veebr 2007, 21:51
Asukoht: Tallinn/Viljandi
Kontakt:

Re: v70 diislid post 2000

PostitusPostitas amazon86 » 14 Jaan 2020, 19:41

D5244T on ikka rahulikum, kui 2.5 TDI, kuid vibra ja häält on ikka. Muidugi see sõltub palju mootoripatjadest ja üldisest tehnilisest seisukorrast.
Powered by Volvo
V70 98 2,5 TDI
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.

M.L
Foorumlane
Postitusi: 46
Liitunud: 18 Okt 2018, 11:00

Re: v70 diislid post 2000

PostitusPostitas M.L » 15 Jaan 2020, 23:04

Olen ise omanud S70 2.5TDI 1998a ning S60 D5 2005a FL ja V70 D5 2004a(hetkel kasutuses), viimased mõlemad 1.gen D5244T.

Heli poolest on tõesti D5 väljast päris palju vaiksem ja ka salongis on märkmisväärselt vaiksem kui 2.5TDI. Seda eeldusel, et mõlema mootori võrdlusel on padjad korras ning ka mootor tehniliselt ok.

S70 2.5TDI puhul lasin samas vahetada esimese ning tagumise mootoripadja ära ja lisaks rihmaratta all oleva ning vibra poolest oli ka peale seda salongis üsna vaikne ja midagi häirivat ei olnud. Ülemine ning alumine padi/hoidja olid korras ning neid ei vahetanud selle ca 3a jooksul mil autot omasin.

Järgnev tekst ehk natukene teemast väljas-

D5 puhul meeldib veel rohkem võrreldes 2.5TDI-ga see, et mõningal määral on mootoriruumis parem toimetada, kuna D5 puhul pole mootori ees takistamas kõrgesurvepumpa ning vaakumpumpa aga see väide on muidugi suhteline olenevalt mis tööd või hooldust vaja teha. Samas nt EGR maha võtmise ja puhastusega oli rohkem tegemist võrreldes 2.5TDI-ga tulenevalt sellest, et D5-l on oluliselt suurem ja pikem EGR süsteem(jahuti ja klapp) ning ligipääsuks ja mugavamaks toimetuseks võtsin mina eest ära õhuvõtu voolikud ja äkki ka õhufiltri karbi, et käsi paremini liikuma mahuks. Seevastu 2.5TDI-l on ta mootori tagumises otsas, paremini ligipääsetav ja 4 poldiga kergelt mahakeeratav.

D5 puhul hirmutab ennast natukene kallis pihustite hind, kui peaks mõni minema ning manuaalse k.kasti puhul ka üsna sagedasti esinev kahemassilise hooratta probleem, mille hind ise ca 500eur+vahetus, kui lasta töökojas teha ning ehk lisaks ka sidurikomplekt, kui see juba pigem varsti minemas ent hooratta töö juba ees.

part24
Foorumlane
Postitusi: 17
Liitunud: 05 Sept 2019, 19:15

Re: v70 diislid post 2000

PostitusPostitas part24 » 16 Jaan 2020, 00:02

Algne D5 ehk D5244T on Volvo kõige õnnestunum diisel. Mida edasi, seda hullemaks läinud kõik nn modifikatsioonid. Lisatud roheväärakute kisa pääle tahmafilter- kohemaid üks probleem. Siis lõi kellelegi piss pähe, et vaakumiga käitatav turbo miskipärast paha, tarvis elektriga käitada, saavat täpsem. Ei saand mitte, sai ainult järgmise probleemi. Siis löönud piss pähe, et sisselaskesse tarvis mingid klapid toppida- mis neist muud tolku kui ainult hädad?
Siis õhuvõtukopsik- see sai jälle mingi kokkupressitud jäätmetest. Kui midagi kuskilt lekib, siis sealt. Surveaste järjest langenud, kolvikäik vähenenud, kolvid pisemad, no saab natuke vaiksemat käiku ja kiiremat pööret, aga kuhu kurat kiire on? Nõnda ongi Volvo astunud rõõmsasti kõigi muude autotootjatega üht sammu- loosungi all- "kuidas saaks sulle uut pähe määrida kui vana veel kestab"? Tehtud kõik selleks, et resurssi jaguks "optimaalselt", ehk siis niikauaks kuni uus mudel välja tuleb. ja mis tuleb, see on juba kusekottidega ja oota ainult mis idiootsusi veel välja ei nuputata!
Ainus mida on saavutatud, see on materjalide kokkuhoid tootja huvides.
D5244T on näiteks Volvo praeguseni toodetav ja väga kõrges hinnas (uus ca $30k) paadi- ja kaatrimootor Volvo Penta D3. Mootor ise üks-ühele D5244T, ainult spetsiifiliste "lisanditega". Vee peal sõitjate hinnangutel üks kõigi aegade parimaid ning kauakestvamaid vastava kategooria jõuallikaid.
Muidugi vajab Volvo igasugune jõuallikas just neid määrdeid ja õlisid, mis ette nähtud. OEM juppidega korralikult ning õigel ajal hooldatud D5244T võib proleemideta kulgeda miljon versta ja jääb resurssi veel ülegi!
Mul sihuke kooslus, kus D5244T V70 2004 "facelifti" peal, japside automaat. Kätte jõudis 340k, millest 115 maha keritud. Mis tarvis oli, sai tehtud, Hõbenooles kasti pesu, kliimapump, siis pihustid, filtrid, mahlad jms., lendab kui noor sälg. Venemaal käidud, pooles Euroopas- ei häda ühtki.
Enne seda kooslust oli mõningane aeg käes 2008. aastal tehtud V70 D5244T5, no selle kohta ei ole ühtki positiivset emotsiooni. Võib-olla oli mingi kotermanniga, aga rohem sai remonditud kui sõidetud. Siis sai see õnnetus müüdud Lätti üsna odavaste ja selle odava raha eest saanud see praegane, tehtud ka kõik vajalik ja törtsuke jäänud füüri veel järelegi. Rohem Volvodega kogemusi ei ole muid kui üheksakümnendate algusest kui üks 345 variaatoriga kakuke, mis aga sõitma ei saanudki.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: j6rx, RV70 ja 8 külalist