XC60 jõu kadumine ning õlileke
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
XC60 jõu kadumine ning õlileke
Hiljuti soetatud 2016 aasta XC60-l (D5 162kw) kadus paar päeva tagasi jõud, mootor karjub küll, kuid erilist vedu taha ei tule. Kohati tundub nagu oleks koguni esiveoliseks muutunud, samas mingitel hetkedel toimib nelik kenasti, s.t. Haldex üles pole ütelnud. IA-ga konsulteerides ei osanud nad midagi targemat kosta kui DPF filter umbes ja pean maanteele kolima Kas see on kuidagigi pädev jutt või peaksin probleemi sügavamalt otsima hakkama?
Teine teema on õlilekked mille kapoti alt avastasin - esimene ja tundub, et tõsisem on mootori ees vasakus nurgas õlifiltri kõrval ja teine vasakus tagumises nurgas. Lisasin ka paar pilti.
Teine teema on õlilekked mille kapoti alt avastasin - esimene ja tundub, et tõsisem on mootori ees vasakus nurgas õlifiltri kõrval ja teine vasakus tagumises nurgas. Lisasin ka paar pilti.
Re: XC60 jõu kadumine ning õlileke
Käi mõnes pädevas kohas diagnostikas siis saad teada,siin saad ainult umbmääraseid ettepanekuid a la mida iganes kellelgi juhtunud on.
Õlilekked pese esialgu puhtaks ja siis vaata edasi, kui kiiresti ja kust õli tuleb
Õlilekked pese esialgu puhtaks ja siis vaata edasi, kui kiiresti ja kust õli tuleb
Re: XC60 jõu kadumine ning õlileke
Õlileketest: kõigil neil uuematel D5XXXXX tüüpi ehk 2.4-liitristel (D3, D4, D5) on see leke õlifiltri juures. On silma jäänud ka alla 50 000 läbisõitude juures. Raviks on tehase poolt sinna vist uus klamber ette nähtud, seega väike töö.
Teise lekke puhul paistab lekkivat klapikambrikaane tihend. Ka see kogus tundub väike olevat. Eks esialgu tuleb puhastada ja pingutada, kui see ei aita, on see vastupidiselt esimesele veidi suurem töö.
Ilmselt on sedavõrd uue auto puhul veel tehase või järelmüüjast autopoe poolne garantii?
Teise lekke puhul paistab lekkivat klapikambrikaane tihend. Ka see kogus tundub väike olevat. Eks esialgu tuleb puhastada ja pingutada, kui see ei aita, on see vastupidiselt esimesele veidi suurem töö.
Ilmselt on sedavõrd uue auto puhul veel tehase või järelmüüjast autopoe poolne garantii?
Re: XC60 jõu kadumine ning õlileke
Kui DPF filter oleks umbes, siis oleks sul kohe veateade ees.
Kui võimsust pole ja juhi näidikul pole ka veateateid, samas kõik muu tundub korras, siis on tõenäoliselt aktiveeritud "limp home" režiim tänu mingile väheolulisele veale. Minul oli nii siis, kui saba andis väljalaskegaaside temperatuuriandur enne DPF-i. VIDA näitas veakoodi, aga ühtegi teadet juhile ei olnud ja kiirendus sajani oli ca 20sek. Ju siis tahab Volvo, et sa läheksid Infoautosse ja jätaksid sinna kena kopika diagnostika ja ka remondi eest.
Kui võimsust pole ja juhi näidikul pole ka veateateid, samas kõik muu tundub korras, siis on tõenäoliselt aktiveeritud "limp home" režiim tänu mingile väheolulisele veale. Minul oli nii siis, kui saba andis väljalaskegaaside temperatuuriandur enne DPF-i. VIDA näitas veakoodi, aga ühtegi teadet juhile ei olnud ja kiirendus sajani oli ca 20sek. Ju siis tahab Volvo, et sa läheksid Infoautosse ja jätaksid sinna kena kopika diagnostika ja ka remondi eest.
Re: XC60 jõu kadumine ning õlileke
see teine leke võib ka olla 2 turbo vahelise toru pragu. Siis viskabki seda õli täpselt sinna nurka. Endal läbikäidud tee 151kw mootoriga. Infos 265eur uus toru koos tööga.
Volvo XC70 D5 2010.
Re: XC60 jõu kadumine ning õlileke
T'änud info eest, vaatan lekkekohtadele nädalavahetusel tõsisemalt otsa. Mis puudutab jõu kadumist, siis päris limp mode pole, kuid kohati on tunne justkui ei toimiks üks turbodest - võibolla on kuidagi seotud selle õlilekkega, vaatan ühendused ja torud üle.
Ostsin OBD lugeri mis koos Torque-ga veakoode ei tuvastanud.
Autol garantii läbi (tavagarantii 2 aastat ja eelmisel omanikul jäi pikendamata).
Ostsin OBD lugeri mis koos Torque-ga veakoode ei tuvastanud.
Autol garantii läbi (tavagarantii 2 aastat ja eelmisel omanikul jäi pikendamata).
Re: XC60 jõu kadumine ning õlileke
Esimese õlilekke tekkepõhjus selge - karteri tuulutust ja õhu sissevõttu ühendavas ahelas on vahel üks "jubin" mis tundub olevat soendus ja sealse vooliku ühenduskohast immitses õli. Jubina kood on 31274139 kui kedagi huvitab. Seal on küll klamber paigaldatud, kuid see ei tundu aitavat.
Siin üks video samast probleemist ja selle lahendusest - https://www.youtube.com/watch?v=kLhsfrZ6vKE
Siin üks video samast probleemist ja selle lahendusest - https://www.youtube.com/watch?v=kLhsfrZ6vKE
Re: XC60 jõu kadumine ning õlileke
Tere! Kui suur on kõnealuse suksu kubatuur siin indigo tõi esile, et 2,4 xxxd-ed aga viimasel ajal on olnud järelmüügis 2,0 d-sid hulgemalt ja suht uued-vähesõitnud xc-60, xc-90 -ed ja v 90-60-ed. Minu tähelepanu ärataski 2,0d kubatuur ja suht võimsad KW-d. Tundub, et antud mootorist välja pigistatud KW-d (2,0d) on oma "tööd, rõõmsalt-jõudsalt" tegemas ja siit ka kooste kvaliteet, pulkade kvaliteet. Jumal hoidku, ei tee seda suksut maha, omal on 05a volli aga..., on tekkinud kõhklus ja küsimus, kas selline suksu mulle sobiks... .
Lugupidamisega T.
Lugupidamisega T.
Re: XC60 jõu kadumine ning õlileke
Mul viimane versioon 2,4D-st mida D5 peale pandi - D5244T20. Ühtlasi avastasin, et õhu sissevõtu torul on puudu kinnitused, s.t. neid polegi tehases ilmselt külge kruvitud - https://www.youtube.com/watch?v=ZTS6uVG_mEU&t=
- SvenR
- Foorumi veteran
- Postitusi: 893
- Liitunud: 19 Dets 2012, 09:50
- Asukoht: Võrumaa, Rõuge vald, Pältre 53 812 626
- Kontakt:
Re: XC60 jõu kadumine ning õlileke
Puuriit kirjutas:Esimese õlilekke tekkepõhjus selge - karteri tuulutust ja õhu sissevõttu ühendavas ahelas on vahel üks "jubin" mis tundub olevat soendus ja sealse vooliku ühenduskohast immitses õli. Jubina kood on 31274139 kui kedagi huvitab. Seal on küll klamber paigaldatud, kuid see ei tundu aitavat.
Ma pigem kipun arvama et klambri vahetusest üksi ei piisa siiski vaid on voolik ise vigane. Sai ka korra sarnane asi läbi elatud jahutuse poolel ühel autol ja ikkagi läks voolik vahetusse mis oli klambri alt ära mördes. Uimasuse osas aitab paraku aga ainult diagnostika.
Volvod Eesti kagunukas:2x P26 V70 D5244T M56+AW55-50 SN, V50 D5244T8 AW55-50 SN
FB Volvokodu Vida Dice ja KKL VOL-FCR abi Võrumaal
FB Volvokodu Vida Dice ja KKL VOL-FCR abi Võrumaal
Re: XC60 jõu kadumine ning õlileke
SvenR kirjutas:Puuriit kirjutas:Esimese õlilekke tekkepõhjus selge - karteri tuulutust ja õhu sissevõttu ühendavas ahelas on vahel üks "jubin" mis tundub olevat soendus ja sealse vooliku ühenduskohast immitses õli. Jubina kood on 31274139 kui kedagi huvitab. Seal on küll klamber paigaldatud, kuid see ei tundu aitavat.
Ma pigem kipun arvama et klambri vahetusest üksi ei piisa siiski vaid on voolik ise vigane. Sai ka korra sarnane asi läbi elatud jahutuse poolel ühel autol ja ikkagi läks voolik vahetusse mis oli klambri alt ära mördes. Uimasuse osas aitab paraku aga ainult diagnostika.
Klambrit polegi mõtet vahetada, kogu see kombo tundub Volvo poolt kehvasti tehtud ning tuleb ära tihendada nii nagu videos tehtud. Tegu pole voolikuga vaid jäiga plastiktoruga ja isegi kui sa selle kokku pigistad, siis tihedaks ta vaatamata sellele vist ei muutu.
- SvenR
- Foorumi veteran
- Postitusi: 893
- Liitunud: 19 Dets 2012, 09:50
- Asukoht: Võrumaa, Rõuge vald, Pältre 53 812 626
- Kontakt:
Re: XC60 jõu kadumine ning õlileke
Seal videos sisselaske klambri puudumine on kellegi spetsialisti tegu mitte tehasest tulnud praak siiski. Masin pole uus ja ka video on tehtud kuskil väikeses boksis mitte korralikus suures töökojas. Edasi ma väga vaadata ei viitsinudki. Sellest videost tehase omaks usu poolt ja siis ka arvesta et vähemalt pool on vale.
Volvod Eesti kagunukas:2x P26 V70 D5244T M56+AW55-50 SN, V50 D5244T8 AW55-50 SN
FB Volvokodu Vida Dice ja KKL VOL-FCR abi Võrumaal
FB Volvokodu Vida Dice ja KKL VOL-FCR abi Võrumaal
Re: XC60 jõu kadumine ning õlileke
No kui sa viitsid ikkagi edasi ja lõpuni vaadata, siis näed et töö võetakse ette võrdlemisi uuel XC60-l millel on nimetatud klamber tehasest peale pandud. Kui inglise keelt ei mõista, on ehk see abiks - https://www.youtube.com/watch?v=O77OTzvnJag&t
PS: Täna hommikul puhastatud kohta vaadates oli selgelt näha, et õli immitseb samast kohast. Võtan tihendamise töö ette ja annan tulemusest teada.
PS: Täna hommikul puhastatud kohta vaadates oli selgelt näha, et õli immitseb samast kohast. Võtan tihendamise töö ette ja annan tulemusest teada.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 11 külalist