probleem kiirendades
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
probleem kiirendades
Tere! tekkis selline mure, et kui kiirendada (ükskõik kas nullist või teha möödasõite) käivitub autol avariirežiim ehk siis viskab ette kollase hüüumärgi ja ülteb Motor service urgent. Edasi laseb sõita aga pöörded ei lähe enam üle 2000. Jään korra seisma ja keeran süüte välja ning panen uuesti käima on asi korras kuni järgmise korrani. Käisin ka diagnostis ning seal öeldi et arvuti järgi on auto korras. Enamasti on sellel hetkel mootori pöörded on 2000 ja 3000 vahel. Kindlat kiirust ei ole ning kindlat käiku millal teeb ei ole. Ning imelik on see et vahel saab kiirendada aga vahel ei saa, ehk siis toimumissagedus on u 50/50. Kohapeal tuuritades mingit jama pole. Äkki kellegil on olnud sama jama ning oskaks öelda milles asi võib olla. Autoks on 2003.a Volvo v70 d5 120kw.
- amazon86
- Foorumi veteran
- Postitusi: 1483
- Liitunud: 05 Veebr 2007, 21:51
- Asukoht: Tallinn/Viljandi
- Kontakt:
Re: probleem kiirendades
Kus see diagnostika tehti? Kindlasti on selle kohta veakood. Selle mure põhjuseid on mitmeid ja ilma korraliku diagnostikata suht võimatu lahendada. Põhilised asjad turbo geomeetria kinnitahmamine, katkine vahejahuti, lekkivad lõdvikud, mootoripadjad jne.
Powered by Volvo
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.
Re: probleem kiirendades
Veakoodi lugemine tehti raplas aga veakoodi ei leidunud, sest auto aju peab seda pisiveaks ning ei salvesta seda. Küll aga kahtlustati ka, et asi võib olla turbos, aga kas siis ei peaks auto igal kiirendamisel jukerdama? Ning kas see lööks välja arvudes kui sõidu ajal arvtui järgi ühendada?
Re: probleem kiirendades
Kindlasti peab veakood mälus olema!
Kui ei suudetud välja lugeda, ei ole Volvo selles süüdi
Kui ei suudetud välja lugeda, ei ole Volvo selles süüdi
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
Re: probleem kiirendades
Taff kirjutas:...ja umbes kütusefilter
+1, enamik juhtudest kütusefilter umbes. Vaheta pisikesed/odavad asjad ära ja siis vaata edasi
![Smile :)](./images/smilies/smile.gif)
Terv,
Hendrik
Re: probleem kiirendades
Vida näitab kohe sellisel puhul madalat kütuse rõhku ja siis on 90% viga ummistunud kütuse filtris. Mul oli sügisel esimeste külmadega sama jama. Universaalsed diagnostikad ei näitagi Volvo vigade ajalugu kahjuks. Volvo filter on väga tundlik kehvale kütusele!
Volvo S80 D5 120kw 2003a. Vida/Dice
Re: probleem kiirendades
Külamees räägib tõtt. Ise sõidan kanistri kütusega, kuigi lehtrisse on paigutatud veel eraldi filter-sukk, vahetan filtrit 2-3 korda aastas. Vanat filtrit uurides aga pole kunagi täheldanud, et asi umbes oleks. Võta näpust.
Terv,
Hendrik
Terv,
Hendrik
-
- Foorumi veteran
- Postitusi: 882
- Liitunud: 28 Jaan 2011, 19:01
- Asukoht: Tallinn ja Harjumaa
- Kontakt:
Re: probleem kiirendades
+1, et vigu on vaja VIDA-ga vaadata. Mingi universaalse OBD junniga võib diagnostik omale pärasooleuuringut teha ja tulemus on sama - vigu ei näita.
Vaata üle kõik turbo/õhuvoolikud, radika kinnitused jne. Kui kuskil on välispinnal õli või tavotilaadne möga, siis seal on leke ja see võib olla piisav, et avariisse minna.
Vaata üle kõik turbo/õhuvoolikud, radika kinnitused jne. Kui kuskil on välispinnal õli või tavotilaadne möga, siis seal on leke ja see võib olla piisav, et avariisse minna.
Harteron.ee Näidikuplokkide, elektroonika, ABS ja DEM remont, keelevahetus, diagnostika, ostuabi Harjumaal
Re: probleem kiirendades
Tänud soovituste eest! Nädalavahetusel võtan kütuse filtri ette, eks ole näha mis edasi saab. Huvitav miks remondis siis öeldi esimese asjana et kõige tõenäolisem, et turbo umbes... Sosseppasid vist jagub
Re: probleem kiirendades
Sest turbo labade kinnijäämine on ka üks "tüüpviga" D5 mootoritel kui lühikesi otsi enamuse ajast lasta.
Peale filtri vahetust Tallinna satud võin aitäh eest VIDA taha visata ja vaatame mis VIDA koodide osas näitab![Smile :)](./images/smilies/smile.gif)
Peale filtri vahetust Tallinna satud võin aitäh eest VIDA taha visata ja vaatame mis VIDA koodide osas näitab
![Smile :)](./images/smilies/smile.gif)
Volvo XC60 2015 D4 AWD / ex Volvo S60 D5 2002a
Re: probleem kiirendades
Aga huvitav on see, et ma ei sõida pldse lühikesi otsi, keskmine ots ületab alati 60km ja päeva läbisõit on enamasti 120-150km.
Tähelepanek veel, et mootor tõrgub rohkem niiskete ilmadega. Kui väljas on kuiv siis jukerdab natuke aga avariisse ei viska, aga kui on vesine siis viksab kohe...
Tähelepanek veel, et mootor tõrgub rohkem niiskete ilmadega. Kui väljas on kuiv siis jukerdab natuke aga avariisse ei viska, aga kui on vesine siis viksab kohe...
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 33 külalist