Kas tõesti käigukast?
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Kas tõesti käigukast?
Auto v70 2.5td 103kw aastast 2001 manuaalkastiga. Algas kõik juba suvel kui vahel sõites tundus et miskit undab kuskil ees ja seda just kolmanda käiguga sõites. Vahetasin kohe suure hurraaga vasakpoolse esimese rattalaagri (sest hääl tuli nagu vasakult eest) ja kontrollisin käigukastis õli taset (oli normis).Aga undas ikka edasi. Vahest oli mitu päeva vait ja undama hakkas kui ristmikul pöörata ja kiirendada. Mida kuud edasi seda rohkem undab, nüüd juba iga käiguga (aga kolmandaga kõige rohkem). Siis avastasin, et kui veojõukontrolli välja lülitan siis teeb vähem häält. Nüüd aga on asi niikaugel, et kui linnas unustan veojõukontrolli sisse siis paremale pöörates nagu kiiluks üks ratas kinni ja hakkab tegema seda häält kui stc rakendub. asfaldil on kuulda nagu üks ratas jääks kinni. Kui aga veojõukontrolli välja lülitan siis võin keerata vabalt ilma igasuguste kõrvaliste helideta (maanteel sõites ikka undab). Niisiis, undamise järgi oleks nagu käigukastis või diffris mingi laager vigane. Aga miks ta stc -ga mul enam paremale keerata ei lase? Või ongi viga ainult mingis veojõukontrolli jullas? Kui minu talupoja mõistus õigest arvab, siis peaks see stc seal diffris miskit lülitama, ei tea kas seda saaks ka ilma käigukasti maha võtmiseta parandada? Kiri sai pikk, aga mure ka suur.
Re: Kas tõesti käigukast?
STC pidurdab rattaid...
Nüüd: Volvo C202; Volvo V70 `08; Porsche 928 `80; Porsche 911 `99; Mercedes-Benz E320 `01
Enne: Volvo V70 T5 `01; Volvo 142 `73; Volvo PV544 `62; Volvo 945S `95
Volvo DICE, MB Star Viljandimaal.
Enne: Volvo V70 T5 `01; Volvo 142 `73; Volvo PV544 `62; Volvo 945S `95
Volvo DICE, MB Star Viljandimaal.
Re: Kas tõesti käigukast?
Veojõu kontroll saab ju oma info ABS andurite kaudu (kus edasi ABS juhtmoodul suhtleb STC-ga). Ja siis vastavalt vajadusele pidurdab ratast. Mina otsiks viga parempoolsest esirattast. Sest käigukastiga seal küll mingit tegemist ei ole.
Re: Kas tõesti käigukast?
Tere,
Kunagi oli sama problem ja sisemine veovõlli ots oli otsas.
Ivar
Kunagi oli sama problem ja sisemine veovõlli ots oli otsas.
Ivar
V70 2,4D 129kw
Re: Kas tõesti käigukast?
Tere!Julgeksin omalt poolt pakkuda lisaks veel käändtelje pöördliigese kuulide-seadme riket-purunemist.Tõsta esirattad üles ja katsu pöörata Sinu poolt antud asendites.Lugupidamisega T.
Re: Kas tõesti käigukast?
Täna viskas korraks kirja abs wart. erfodert ( abs tuli läks ka põlema) ja natukese aja pärast stc wart. erfodert . Pärast kolmandat käivitust kustusid kirjed ja tuli ära. Miks peaks viga otsima just parema ratta juurest? Kuidas ma saan kindlaks teha kas veovõlli sisemine pool on korras. Rattaid keerates välimised ei ragise.
Re: Kas tõesti käigukast?
Tundub, et v6iks nagu kontrollida ABS-andurite/hammasvööde koostööd.
Nüüd: Volvo C202; Volvo V70 `08; Porsche 928 `80; Porsche 911 `99; Mercedes-Benz E320 `01
Enne: Volvo V70 T5 `01; Volvo 142 `73; Volvo PV544 `62; Volvo 945S `95
Volvo DICE, MB Star Viljandimaal.
Enne: Volvo V70 T5 `01; Volvo 142 `73; Volvo PV544 `62; Volvo 945S `95
Volvo DICE, MB Star Viljandimaal.
Re: Kas tõesti käigukast?
Kuidas saab koduste vahenditega kontrollida abs andurite/ hammasvöö tööd?
Re: Kas tõesti käigukast?
Tava inimese koduste vahenditega ei saagi?
Kui sul oleks ARVUTI+VIDA+KAABEL kodus siis oleks juba parem.
Hammasvööd saad küll visuaalselt vaadata aga see on ka kõik.
Kui sul oleks ARVUTI+VIDA+KAABEL kodus siis oleks juba parem.
Hammasvööd saad küll visuaalselt vaadata aga see on ka kõik.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Re: Kas tõesti käigukast?
Leho kirjutas:Tava inimese koduste vahenditega ei saagi?
Kui sul oleks ARVUTI+VIDA+KAABEL kodus siis oleks juba parem.
Hammasvööd saad küll visuaalselt vaadata aga see on ka kõik.
Kas keegi Valga, Tartu kandis omab sellist tehnikat ja vaatab üle mu auto?
Re: Kas tõesti käigukast?
Iceman kirjutas:Veojõu kontroll saab ju oma info ABS andurite kaudu (kus edasi ABS juhtmoodul suhtleb STC-ga). Ja siis vastavalt vajadusele pidurdab ratast. Mina otsiks viga parempoolsest esirattast. Sest käigukastiga seal küll mingit tegemist ei ole.
Ratta laagrid ja veovõlli otsad teeks ühtlast häält, aga kui käiku vahetada siis hääl muutub. Kui sõidu ajal näiteks 50km/h lasta vaba hooga ja panna sisse 3 või 4 käik ja hoida siduripedaal all (lihtsalt paned käigu sisse ja võtad välja) siis undamise toon muutub. Ja kui majade vahel sõita lahtise aknaga siis väljas on see undamine ikka tunduvalt kõvem kui salongi kuulda on. Mulle jääb küll mulje, et undamine tuleb käigukastist ja lisaks sellele on veel mingi anduri viga (abs või stc või miskit sellist)
Re: Kas tõesti käigukast?
aigar52 kirjutas:Iceman kirjutas:Veojõu kontroll saab ju oma info ABS andurite kaudu (kus edasi ABS juhtmoodul suhtleb STC-ga). Ja siis vastavalt vajadusele pidurdab ratast. Mina otsiks viga parempoolsest esirattast. Sest käigukastiga seal küll mingit tegemist ei ole.
Ratta laagrid ja veovõlli otsad teeks ühtlast häält, aga kui käiku vahetada siis hääl muutub. Kui sõidu ajal näiteks 50km/h lasta vaba hooga ja panna sisse 3 või 4 käik ja hoida siduripedaal all (lihtsalt paned käigu sisse ja võtad välja) siis undamise toon muutub. Ja kui majade vahel sõita lahtise aknaga siis väljas on see undamine ikka tunduvalt kõvem kui salongi kuulda on. Mulle jääb küll mulje, et undamine tuleb käigukastist ja lisaks sellele on veel mingi anduri viga (abs või stc või miskit sellist)
Kui raske on minna kuskile teenindusse ja lasta asi üle vaadata?
Re: Kas tõesti käigukast?
timmukas kirjutas:aigar52 kirjutas:Iceman kirjutas:Veojõu kontroll saab ju oma info ABS andurite kaudu (kus edasi ABS juhtmoodul suhtleb STC-ga). Ja siis vastavalt vajadusele pidurdab ratast. Mina otsiks viga parempoolsest esirattast. Sest käigukastiga seal küll mingit tegemist ei ole.
Ratta laagrid ja veovõlli otsad teeks ühtlast häält, aga kui käiku vahetada siis hääl muutub. Kui sõidu ajal näiteks 50km/h lasta vaba hooga ja panna sisse 3 või 4 käik ja hoida siduripedaal all (lihtsalt paned käigu sisse ja võtad välja) siis undamise toon muutub. Ja kui majade vahel sõita lahtise aknaga siis väljas on see undamine ikka tunduvalt kõvem kui salongi kuulda on. Mulle jääb küll mulje, et undamine tuleb käigukastist ja lisaks sellele on veel mingi anduri viga (abs või stc või miskit sellist)
Kui raske on minna kuskile teenindusse ja lasta asi üle vaadata?
On päris raske. Valgas ei ole sellist teenindust kes volvole arvuti taha saaks panna ja kui tartu minna siis ma ei saa ise auto juures olla, aetakse kuhugi telekaga ruumi ja antakse kohvitass ette. Pärast ütlevad, et vahetamist vajas käigukast, veovõlli otsad, abs andurid ja igaks juhuks vahetasime ka mootori ära. arve a`la 5000€
Re: Kas tõesti käigukast?
[/quote]On päris raske. Valgas ei ole sellist teenindust kes volvole arvuti taha saaks panna ja kui tartu minna siis ma ei saa ise auto juures olla, aetakse kuhugi telekaga ruumi ja antakse kohvitass ette. Pärast ütlevad, et vahetamist vajas käigukast, veovõlli otsad, abs andurid ja igaks juhuks vahetasime ka mootori ära. arve a`la 5000€[/quote]
Lisa alati eeldatavale remondihinnale vähemalt ca 20%......
Lisa alati eeldatavale remondihinnale vähemalt ca 20%......
Volvo S80 D5 `05 autom.120kw
Volvo 740 2,3 `92 autom.85kw universaal
Volvo 740 2,3 `92 autom.85kw universaal
Re: Kas tõesti käigukast?
Proovi "Cranki", pole mind keegi veel sealt garaasist välja ajand.
V70 2,4D 129kw
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 18 külalist