V70 103 2,5 Tdi 2001 jõnksutab häirivalt.
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
V70 103 2,5 Tdi 2001 jõnksutab häirivalt.
Pikemat aega selline mure, et kui on vaja kiirust vähendada või hoida mingit linna või trassi vahelist kiirust a-la 60-70 siis hakkab masin jubedalt jõnksutama. Kohati tekib tunne, et oleks nagu 5 nda käiguga 10 kilti tunnis sõitmine aga lihtsalt selle pehmem versioon. eriti tundlik on ta 3nda käigu juures. Lisan veel et 100 prossa alati seda ei ole aga enamus ajast küll. Täpsustuseks veel, et see toimub siiamaani ainult siis kui jalg on pedaalil, püsikaga seda jama ei ole. Tean, et see probleem on ka mitmel teisel, kuid siiani pole keegi ravivat tulemust saanud.
VOLVO 240 2,3 GLE; VOLVO 740 2,4 TDI; VOLVO 940 2,4 TDI; VOLVO V70 2,5 TDI;
Re: V70 103 2,5 Tdi 2001 jõnksutab häirivalt.
Mul oli sama jama, kurtsin seda ka ABC Diislit külastades, aga sealt öeldi, et kui tahad säästlikku autot siis pead sellega leppima. Üksokord aga läksin oma igasuguste jamadega Oisu Diislisse ja rääkisin seal ka muuseas, et auto jõnksutab kiirusel 60 km/h 5 käiguga. Sellepeale ütles vana, et teeme korda pole probleemi. Nimelt sättis natuke kütusepumba ajastust, ja sellega jõnksutamine kadus, mis aga kütusekulu ei muutnud (keskmine endiselt 6-6,5).
Re: V70 103 2,5 Tdi 2001 jõnksutab häirivalt.
tonutimma kirjutas:Mul oli sama jama, kurtsin seda ka ABC Diislit külastades, aga sealt öeldi, et kui tahad säästlikku autot siis pead sellega leppima. Üksokord aga läksin oma igasuguste jamadega Oisu Diislisse ja rääkisin seal ka muuseas, et auto jõnksutab kiirusel 60 km/h 5 käiguga. Sellepeale ütles vana, et teeme korda pole probleemi. Nimelt sättis natuke kütusepumba ajastust, ja sellega jõnksutamine kadus, mis aga kütusekulu ei muutnud (keskmine endiselt 6-6,5).
Miks peaks keegi üldse 60 km/h viienda käiguga sõitma ?
Re: V70 103 2,5 Tdi 2001 jõnksutab häirivalt.
m4rtt1 kirjutas:Miks peaks keegi üldse 60 km/h viienda käiguga sõitma ?
Et küttekulu madalal hoida....autokoolides õpetatakse (osade vähemalt), et 5 käik linna kiirusel kui autol on piisavalt kW.
See muidugi kehtib enamasti bensukate näol ja ise olen leidnud,et diisel D5 on kõige ökom 4.nda käiguga linnas
Aga jah kui bensukaga sõitsin/sõidan siis läheb ka ikka ja jälle 5-s sisse ühtalselt linnas sõites
Volvo XC60 2015 D4 AWD / ex Volvo S60 D5 2002a
Re: V70 103 2,5 Tdi 2001 jõnksutab häirivalt.
Kurat, äkki peaks ikka ka nende poole pöörduma. Viimasel ajal on siin Oisu meeste tegemiste kohta suht palju kiitvat öeldud. Kuigi jah, kunagine kogemus oli küll väga kehv. Tänud vähemalt mingigi suuna andmise eest.
VOLVO 240 2,3 GLE; VOLVO 740 2,4 TDI; VOLVO 940 2,4 TDI; VOLVO V70 2,5 TDI;
Re: V70 103 2,5 Tdi 2001 jõnksutab häirivalt.
m4rtt1 kirjutas:Miks peaks keegi üldse 60 km/h viienda käiguga sõitma ?
Käigu valik oleneb päris palju autost ka. Minu praegune auto (bensukas) soovitab alates 61 km/h ühtlasel sõidul juba 6. käiku kasutada. Eelmine (diisel) oli selline, et 60 km/h kannatas hädapärast 4. kasutada, kokku oli tal ka 6 käiku.
Kas see jõnksutamine toimub käigust sõltumata alati samal kiirusel või pigem sama pööretevahemiku juures?
Re: V70 103 2,5 Tdi 2001 jõnksutab häirivalt.
See rohkem siis kui lasen käiguga autol pidurdada. St. Käik sees kuid jalg pedaalilt maas. Enne ristmikku, teisele järgi jõudmisel ja muul sellisel aeglasel hoo maha võtmisel.
VOLVO 240 2,3 GLE; VOLVO 740 2,4 TDI; VOLVO 940 2,4 TDI; VOLVO V70 2,5 TDI;
Re: V70 103 2,5 Tdi 2001 jõnksutab häirivalt.
Palju siis mootoril pöördeid on? Kas on võimalik, et toimub pidev iseeneslik vaheldumine veo ja pidurduse vahel?
Re: V70 103 2,5 Tdi 2001 jõnksutab häirivalt.
Ütleme, et ikka madalamatel pööretel 1000-1500 umbes. See iseeneselik pidurdus võimaluse idee pole ka välistatud.
VOLVO 240 2,3 GLE; VOLVO 740 2,4 TDI; VOLVO 940 2,4 TDI; VOLVO V70 2,5 TDI;
Re: V70 103 2,5 Tdi 2001 jõnksutab häirivalt.
Kas mootori padjad on kõik korras? Tühikäik on stabiilne ja mitte liiga kõrge?
1500 juures peaks ikka vabalt saama mootoriga pidurdada, 1000 kandis ehk tõesti võib juba juhtuda, et läheb mingil põhjusel tühikäigu režiimi ja vahepeal tuleb vedu taha.
1500 juures peaks ikka vabalt saama mootoriga pidurdada, 1000 kandis ehk tõesti võib juba juhtuda, et läheb mingil põhjusel tühikäigu režiimi ja vahepeal tuleb vedu taha.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist