850 varbad külmetavad

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Kasutaja avatar
baxxter
Foorumi veteran
Postitusi: 2026
Liitunud: 13 Jaan 2007, 22:06
Asukoht: tartumaa, Nõo
Kontakt:

Re: 850 varbad külmetavad

PostitusPostitas baxxter » 28 Veebr 2012, 07:39

Mul ka kliimaga versioon, ja kõige ülemises asendis hakkab ju kliimat kaasa vedama (jahutusventikas käivitub), seepärast ca 11peal tavaliselt sõidu ajal, ise kasutasin ka AUT asendit, kuid naisele see ei meeldinud, jalad pidid higistama hakkama :D
Volvo 850 GLT universaal 2.5 1993 (125kw) MÜÜDUD
Volvo S60 bensiin, manuaal 2001 (103kw) Müüdud
Volvo C30 1.8f bens manuaal (ökopill :D)
Subaru B9 tribeca, 2006 180kw, pereauto
53364298

abt
Foorumlane
Postitusi: 18
Liitunud: 12 Dets 2009, 21:23
Asukoht: Tartu, Otepää

Re: 850 varbad külmetavad

PostitusPostitas abt » 19 Jaan 2013, 21:01

Teema sama, jalgadele sooja ei tule kuidagi. Kliima, põõratav, mitte elektrooniline, 850, 96a.
Saan aru, et klappe on 3. Kas neid klappide avajaid on võimalik eraldi hankida ja kas viga võiks otsida ka juhtpaneelist, mis neid klapiavajaid juhib. Või peaks lammutusest terve soojenduse sebima ja sealt vajaliku maha kruvima?

Kasutaja avatar
hypnotiza
Volvo Club liige
Postitusi: 3157
Liitunud: 20 Mai 2008, 22:43
Asukoht: Jüri
Kontakt:

Re: 850 varbad külmetavad

PostitusPostitas hypnotiza » 19 Jaan 2013, 22:24

abt kirjutas:Teema sama, jalgadele sooja ei tule kuidagi. Kliima, põõratav, mitte elektrooniline, 850, 96a.
Saan aru, et klappe on 3. Kas neid klappide avajaid on võimalik eraldi hankida ja kas viga võiks otsida ka juhtpaneelist, mis neid klapiavajaid juhib. Või peaks lammutusest terve soojenduse sebima ja sealt vajaliku maha kruvima?


Kõik nad on keeratavate nuppudega. Kas kaks äärmist nuppu on väiksemad kui keskmine? Kui ei, siis ikka sama ECC. Klappe on kokku 5 - ventilatsioon, siseringlus, juhi soojus, kunde soojus ja õhu suund. Õhu suuna oma ongi see mis mingil põhjusel kiilub kinni ja murrab selle ümmarguse osa sees nelikandi katki. Kõrvalistuja poolt võtad põlvepolstri ära kolme kruviga ning vasakul ääres näedki kohe musta karbikest millele läheb juhe külge. Kinnitub ta 3x torx15 kruviga. Võta küljest ära ja siis proovi. Ennem kui ära võtad keera keskmine nupp ülemisse asendise kliimapaneelil. Kui küljest ära (ripub juhtme otsas), siis puhur tööle võimalikult vaikselt ja keerad õhuvoolu nupu alumisse asendisse. Kas neljakandiline metallist võll mootori küljes liigub? Kui jah, siis vaata seda osa kuhu see võll sisse läheb. Mõrasid? Auk ümmargune seest? Proovi käega liigutada seda. Kui on kinni kiilunud, siis saad õhku jalgadele puhuvast august kaasa aidata klapi liikumasaamisele. Käega klappi liigutades tunned, et kas muutub aknale/jalgadele puhumise asend. Minu masinal oli seal nelikandil ühes nurgas mõra. Tõmbasin sinna paar väikest kimbusidet peale korralikult ja panin kogu kaadervärgi kokku tagasi. Jälgi ennem kokkupanemist, et mootori võlli asend oleks sama mis klapil ja liikumissuunad ka samad. Kui õigesti mäletan, siis klapi vaba asend puhub aknale. Kui miskit juppi vaja, siis võid ka küsida :)

Kasutaja avatar
VolliS40
Kreisi postitaja
Postitusi: 454
Liitunud: 04 Mär 2009, 20:46
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: 850 varbad külmetavad

PostitusPostitas VolliS40 » 20 Jaan 2013, 10:58

Kõik ei ole keeratavate nuppudega kui sa mäletad mu eelmist autot.
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto_pildid.php?id=1038690&view=40&cache_missing=1
"Speed has never killed anyone - suddenly becoming stationary, that's what gets you." - Jeremy Clarkson

S40 98a. 2.0T 118kw
855 96a. 2.0 T5 155+kw
Suzuki Bandit GSF 650 `05

Tel. 51968660

Kasutaja avatar
hypnotiza
Volvo Club liige
Postitusi: 3157
Liitunud: 20 Mai 2008, 22:43
Asukoht: Jüri
Kontakt:

Re: 850 varbad külmetavad

PostitusPostitas hypnotiza » 20 Jaan 2013, 16:55

Sellest versioonist ei ole ma siiamaani sotti saanud. Näinud ainult kahte siiamaani. Tundub mitte tehase variant olema - ükski kataloog ega manual selle kohta infot ei paku.

Kasutaja avatar
EvilSpirit
Foorumlane
Postitusi: 82
Liitunud: 05 Juun 2008, 17:03
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Re: 850 varbad külmetavad

PostitusPostitas EvilSpirit » 18 Veebr 2013, 20:24

Sai siin endalgi selle probleemiga silmitsi seistud ja neti avarustest infot otsitud.
Võtsin kinda laeka eest,et pääseda sisemustesse,sealt leidsin mootori mis liigutab klappi.
Lääne lehe pealt leidsin sellise pildi,et oleks asjale lihtsam läheneda.
Pilt

Keerasin mootori korpuse küljest lahti.
Pilt

Ja avastasin,et selline muhv oli puruks.
Pilt

Kuna klapp oli kinni mingisuguse tundmatu jõu rakendamisel siis sai võlli kangutatud ja sai klapi liikuma,ilmselt
selle pärast oli ka vahe muhv puruks läinud.Igatahes,nüüd toimib HR. VolliS40 endine 850 millel on see kurikuulus
"puutetundlik" ventika juhtimis blokk,ideaalselt.
Volvo 850 2,0 Estate (7 kohta)
Audi 80 B4 (miks küll?)
Volvo 740 B230E 87


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline