850 varbad külmetavad
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
- baxxter
- Foorumi veteran
- Postitusi: 2026
- Liitunud: 13 Jaan 2007, 22:06
- Asukoht: tartumaa, Nõo
- Kontakt:
Re: 850 varbad külmetavad
Mul ka kliimaga versioon, ja kõige ülemises asendis hakkab ju kliimat kaasa vedama (jahutusventikas käivitub), seepärast ca 11peal tavaliselt sõidu ajal, ise kasutasin ka AUT asendit, kuid naisele see ei meeldinud, jalad pidid higistama hakkama
Volvo 850 GLT universaal 2.5 1993 (125kw) MÜÜDUD
Volvo S60 bensiin, manuaal 2001 (103kw) Müüdud
Volvo C30 1.8f bens manuaal (ökopill )
Subaru B9 tribeca, 2006 180kw, pereauto
53364298
Volvo S60 bensiin, manuaal 2001 (103kw) Müüdud
Volvo C30 1.8f bens manuaal (ökopill )
Subaru B9 tribeca, 2006 180kw, pereauto
53364298
Re: 850 varbad külmetavad
Teema sama, jalgadele sooja ei tule kuidagi. Kliima, põõratav, mitte elektrooniline, 850, 96a.
Saan aru, et klappe on 3. Kas neid klappide avajaid on võimalik eraldi hankida ja kas viga võiks otsida ka juhtpaneelist, mis neid klapiavajaid juhib. Või peaks lammutusest terve soojenduse sebima ja sealt vajaliku maha kruvima?
Saan aru, et klappe on 3. Kas neid klappide avajaid on võimalik eraldi hankida ja kas viga võiks otsida ka juhtpaneelist, mis neid klapiavajaid juhib. Või peaks lammutusest terve soojenduse sebima ja sealt vajaliku maha kruvima?
Re: 850 varbad külmetavad
abt kirjutas:Teema sama, jalgadele sooja ei tule kuidagi. Kliima, põõratav, mitte elektrooniline, 850, 96a.
Saan aru, et klappe on 3. Kas neid klappide avajaid on võimalik eraldi hankida ja kas viga võiks otsida ka juhtpaneelist, mis neid klapiavajaid juhib. Või peaks lammutusest terve soojenduse sebima ja sealt vajaliku maha kruvima?
Kõik nad on keeratavate nuppudega. Kas kaks äärmist nuppu on väiksemad kui keskmine? Kui ei, siis ikka sama ECC. Klappe on kokku 5 - ventilatsioon, siseringlus, juhi soojus, kunde soojus ja õhu suund. Õhu suuna oma ongi see mis mingil põhjusel kiilub kinni ja murrab selle ümmarguse osa sees nelikandi katki. Kõrvalistuja poolt võtad põlvepolstri ära kolme kruviga ning vasakul ääres näedki kohe musta karbikest millele läheb juhe külge. Kinnitub ta 3x torx15 kruviga. Võta küljest ära ja siis proovi. Ennem kui ära võtad keera keskmine nupp ülemisse asendise kliimapaneelil. Kui küljest ära (ripub juhtme otsas), siis puhur tööle võimalikult vaikselt ja keerad õhuvoolu nupu alumisse asendisse. Kas neljakandiline metallist võll mootori küljes liigub? Kui jah, siis vaata seda osa kuhu see võll sisse läheb. Mõrasid? Auk ümmargune seest? Proovi käega liigutada seda. Kui on kinni kiilunud, siis saad õhku jalgadele puhuvast august kaasa aidata klapi liikumasaamisele. Käega klappi liigutades tunned, et kas muutub aknale/jalgadele puhumise asend. Minu masinal oli seal nelikandil ühes nurgas mõra. Tõmbasin sinna paar väikest kimbusidet peale korralikult ja panin kogu kaadervärgi kokku tagasi. Jälgi ennem kokkupanemist, et mootori võlli asend oleks sama mis klapil ja liikumissuunad ka samad. Kui õigesti mäletan, siis klapi vaba asend puhub aknale. Kui miskit juppi vaja, siis võid ka küsida
Re: 850 varbad külmetavad
Kõik ei ole keeratavate nuppudega kui sa mäletad mu eelmist autot.
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto_pildid.php?id=1038690&view=40&cache_missing=1
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto_pildid.php?id=1038690&view=40&cache_missing=1
"Speed has never killed anyone - suddenly becoming stationary, that's what gets you." - Jeremy Clarkson
S40 98a. 2.0T 118kw
855 96a. 2.0 T5 155+kw
Suzuki Bandit GSF 650 `05
Tel. 51968660
S40 98a. 2.0T 118kw
855 96a. 2.0 T5 155+kw
Suzuki Bandit GSF 650 `05
Tel. 51968660
Re: 850 varbad külmetavad
Sellest versioonist ei ole ma siiamaani sotti saanud. Näinud ainult kahte siiamaani. Tundub mitte tehase variant olema - ükski kataloog ega manual selle kohta infot ei paku.
- EvilSpirit
- Foorumlane
- Postitusi: 82
- Liitunud: 05 Juun 2008, 17:03
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Re: 850 varbad külmetavad
Sai siin endalgi selle probleemiga silmitsi seistud ja neti avarustest infot otsitud.
Võtsin kinda laeka eest,et pääseda sisemustesse,sealt leidsin mootori mis liigutab klappi.
Lääne lehe pealt leidsin sellise pildi,et oleks asjale lihtsam läheneda.
Keerasin mootori korpuse küljest lahti.
Ja avastasin,et selline muhv oli puruks.
Kuna klapp oli kinni mingisuguse tundmatu jõu rakendamisel siis sai võlli kangutatud ja sai klapi liikuma,ilmselt
selle pärast oli ka vahe muhv puruks läinud.Igatahes,nüüd toimib HR. VolliS40 endine 850 millel on see kurikuulus
"puutetundlik" ventika juhtimis blokk,ideaalselt.
Võtsin kinda laeka eest,et pääseda sisemustesse,sealt leidsin mootori mis liigutab klappi.
Lääne lehe pealt leidsin sellise pildi,et oleks asjale lihtsam läheneda.
Keerasin mootori korpuse küljest lahti.
Ja avastasin,et selline muhv oli puruks.
Kuna klapp oli kinni mingisuguse tundmatu jõu rakendamisel siis sai võlli kangutatud ja sai klapi liikuma,ilmselt
selle pärast oli ka vahe muhv puruks läinud.Igatahes,nüüd toimib HR. VolliS40 endine 850 millel on see kurikuulus
"puutetundlik" ventika juhtimis blokk,ideaalselt.
Volvo 850 2,0 Estate (7 kohta)
Audi 80 B4 (miks küll?)
Volvo 740 B230E 87
Audi 80 B4 (miks küll?)
Volvo 740 B230E 87
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline