S70 Tracs off ja ABS tuli korraga põlema...

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

tnx
Foorumi veteran
Postitusi: 2701
Liitunud: 26 Apr 2007, 08:02

PostitusPostitas tnx » 26 Jaan 2009, 08:50

Aga kui anduri vahetusest asi korda ei lähe, siis lase ikka vana andur ja raha tagasi panna. Kirjade järgi on CM tüüpviga just see, et külmjoode on kusagil anduri pistiku ühenduses (aju sees) ja siis näitabki anduri viga kuigi andur ise terve.

See "hüdrop***osa" on ilmselt see, mis pidureid liigutab CM õpetuse järgi ja lekke tõsidust tasuks kindlasti kontrollida. Minuteada ainuke vedelik seal sees on pidurivedelik ja kui see välja lekib, siis võib ükskord tulemus olla hoopis kallim, kui praegune kokkuhoid... See muidugi ei tähenda, et peakski pimesi kümned tuhanded kohe välja käima.

boogie
Foorumlane
Postitusi: 24
Liitunud: 13 Dets 2007, 17:46

PostitusPostitas boogie » 28 Jaan 2009, 14:05

selle asja tegime kohe selgeks et kui vana anduri asemele uus panna ja pole anduri viga siis eipea viimast välja ostma. Kuid nüüd siis sai täna hommikul auto IA-sse viidud jälle ja pandi uus andur ning enam veakoode ette ei löö. Praeguse hetkeni töötab kõik normaalselt ja loodetavasti nii ta ka jääb. :)

Kasutaja avatar
Galancer
Kreisi postitaja
Postitusi: 328
Liitunud: 27 Jaan 2008, 23:03

PostitusPostitas Galancer » 15 Veebr 2009, 23:22

vahepeal pole jõudnud rohkem lahti kiskuda, kuid olen täheldanud, et tulukesed löövad põlema peale seda kui käib mingi "kõrin" ära ja see võib tulla täiesti suvalise koha peall()korralik sile tee, kurv jne,jne.
Mis see kõristab, ABS i pump teeb oma tööd vist, kuigi reaalselt ei tööta nagu peaks ve mis?
Ei pretendeeri absoluutsele tõele ! ! !
S70 125 KW AT
V70 147 KW AT
S 80 125 KW AT

Kasutaja avatar
taavi
Foorumi veteran
Postitusi: 4028
Liitunud: 12 Veebr 2006, 13:50
Asukoht: Kuressaare

PostitusPostitas taavi » 15 Veebr 2009, 23:27

proovi aju resettida töö ajal: nimelt kui auto töötab, käik on sees, siis keera korra süüde välja sõidu ajal ja pane kohe uuesti sisse kah, siis minul ntx võtab abs-i uuesti tööle. Koha peal vaba käigfuga ta seda ära ei reseti, küll teeb seda hoo pealt, kui käik sees
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67

Kasutaja avatar
Galancer
Kreisi postitaja
Postitusi: 328
Liitunud: 27 Jaan 2008, 23:03

PostitusPostitas Galancer » 16 Veebr 2009, 09:07

taavi kirjutas:proovi aju resettida töö ajal: nimelt kui auto töötab, käik on sees, siis keera korra süüde välja sõidu ajal ja pane kohe uuesti sisse kah, siis minul ntx võtab abs-i uuesti tööle. Koha peal vaba käigfuga ta seda ära ei reseti, küll teeb seda hoo pealt, kui käik sees


Mul AT ju... :wink:
Ei pretendeeri absoluutsele tõele ! ! !
S70 125 KW AT
V70 147 KW AT
S 80 125 KW AT

Kasutaja avatar
taavi
Foorumi veteran
Postitusi: 4028
Liitunud: 12 Veebr 2006, 13:50
Asukoht: Kuressaare

PostitusPostitas taavi » 16 Veebr 2009, 11:20

kas AT kastiga ei saa korra niiöelda resetti süütega teha? see ju on hetkeline.. või on kast elektroonikaga seotud? Sorry, mul pole AT kastiga üldse kogemusi.
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67

tnx
Foorumi veteran
Postitusi: 2701
Liitunud: 26 Apr 2007, 08:02

PostitusPostitas tnx » 17 Veebr 2009, 09:03

Kast on elektroonikaga seotud küll, aga ka ilma selleta pole AT-l eriti kasulik sõidu ajal süüdet välja keerata. Väikese hoo pealt ei lähe pärast auto ju käima ja suure hoo pealt võibolla ka ei lähe aga võibolla lõhub kasti hoopis ära.

To galancer: ma arvan, et see kõrin on juba tagajärg, nagu tulede süttiminegi ja viga peitub ikka juhtelektroonikas kusagil.

Kasutaja avatar
Demineerija
Foorumlane
Postitusi: 45
Liitunud: 10 Apr 2009, 10:12

PostitusPostitas Demineerija » 18 Apr 2009, 19:56

Minul näiteks on see karbike hoopis teistmoodi. Samuti ka metall kobakas, mille küljes karp on. Lisaks mingi suur klots veel kapoti all, kus ABS/blahblah Control module peal kirjas... Äge.. Kui fotodel olev must karbike on vähemalt mingisuguse nurga all, et ligi pääseda, siis minu masinal see horisontaalselt maaga. Samuti tundub, et ainult 2 poldiga keskelt....


Vähemasti tundub viga olema ikkagi mustas karbikeses, kuid kuidas ma ta kätte saan... Ei kujuta ettegi...
Kui enam mõistusega ei saa.... siis saab jõuga.

Kasutaja avatar
Galancer
Kreisi postitaja
Postitusi: 328
Liitunud: 27 Jaan 2008, 23:03

PostitusPostitas Galancer » 21 Apr 2009, 11:25

Sai käidud diagnostikas, kokkuvõttes oluliselt targemaks ei saanud, viga võib olla mitme koha peal, seega selle väljaotismine võtakas () aega-kas tagumine andur, hammasvöö, aju külmjoode, kuna sõitmist ei sega ja iseparanev on, siis hetkel las jääda nii...sügisel äkki vaatab edasi
Ei pretendeeri absoluutsele tõele ! ! !
S70 125 KW AT
V70 147 KW AT
S 80 125 KW AT

Kasutaja avatar
Galancer
Kreisi postitaja
Postitusi: 328
Liitunud: 27 Jaan 2008, 23:03

PostitusPostitas Galancer » 08 Sept 2009, 09:11

Lisaks veel teemasse nii paljukest, et kui tulukesed põlema süttivad, siis CRUISE töötab ikka edasi, tal nagu pohh nendest tuledest, vot selline huvitav lugu.
P.S tundub ka, et vihmasema ilmaga lööb suurema tõenäosusega tulukesi põlema.

Kommentaare nende asjade kohta?
Ei pretendeeri absoluutsele tõele ! ! !
S70 125 KW AT
V70 147 KW AT
S 80 125 KW AT

Kasutaja avatar
Avo Lvov
Foorumlane
Postitusi: 22
Liitunud: 11 Jaan 2009, 17:22

PostitusPostitas Avo Lvov » 08 Sept 2009, 09:58

Ilma kohapealt pole abs ja trac tulukeste süttimises tähelepanekuid teinud. kyll aga kipuvad nad mul süttima tugevamast põrutusest näit august läbi sõites või kui mootori pöörded on madalad. see näib neid häirivat. aga jah samas töötab veojõukontroll edasi ja ka abs tundub toimivat hoolimata nende isesüttimisest. ühe korra on nad süttind pidurdamise hetkel, siis tegi kuidagi sekundiks piduripedaali "kõvaks", kuid järgmisel hetkel toimis kõik edasi.

tuled kustuvad tavaliselt teisele käigule üle minnes kui auto taaskäivitada.

Kasutaja avatar
Lomp
Kõva postitaja
Postitusi: 228
Liitunud: 26 Juun 2007, 22:59
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitas Lomp » 08 Sept 2009, 16:40

minul näiteks, lõpetab cruise ka töö, maantee peal sai tunda seda, panin curise'i peale ja natuke sai sõita, kui "plaks" cruise maas ja tuled lõid särama. Huvitav on see, et mul nagu linna sõiduga lähevad tuled rohkem põlema kui maanteel, seda siis nüüd suvel panin tähele. Aga näiteks, ise sain neid nullida maanteel nii, et sõitsin kõigepealt mingi 5km umbes põlevate tuledega, siis sõidupealt suretasin mootori välja ja uuesti sisse ja pärast seda olid nad kadunud, küll aga pidin teist korda veel tegema nii, siis hakkas cruise ka tööle.
Radiaator on autol selleks, et ventilaator küünlaid ära ei puhuks...


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 11 külalist