V70 2,5TDI 103kw käigukastipoolne simmerling

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Tarhunn
Uustulnukas
Postitusi: 6
Liitunud: 15 Aug 2019, 22:17

V70 2,5TDI 103kw käigukastipoolne simmerling

PostitusPostitas Tarhunn » 28 Mär 2022, 13:54

Tere

Kas keegi on enne seda raamiga simmerlingi vahetanud, vahetasin enda autol ära ja nüüd jookseb käigukasti ja mootori vahelt õli nagu mahlakasest.
See ei olegi nagu õige simmerilng vaid seal raami sees on mingi imelik papp.
Kas seda tuleb kuidagi õigesti paigaldada, omast arust tegin kõik õigesti ja paigalduse ajal ei vigastanud uut simmerit?
Äkki keegi oskab nõu anda
Manused
Kuvatõmmis 2022-03-28 134843.png

Kasutaja avatar
Iceman
Foorumi veteran
Postitusi: 4313
Liitunud: 20 Apr 2006, 09:47
Asukoht: Metsas

Re: V70 2,5TDI 103kw käigukastipoolne simmerling

PostitusPostitas Iceman » 28 Mär 2022, 21:09

Sellistel raamiga tihenditel peaks remondijuhendi järgi kuskil all nurkades veel liimtihendit lisaks panema ploki ja selle raami vahele. Vähemalt BMW analoogse tihendiga kokku puutudes oli selline teema. Vbla eksin ja Volvo omadel ei käi. :roll:

vollvoll70
Foorumlane
Postitusi: 45
Liitunud: 04 Juul 2014, 13:37

Re: V70 2,5TDI 103kw käigukastipoolne simmerling

PostitusPostitas vollvoll70 » 02 Apr 2022, 09:30

Iceman kirjutas:Sellistel raamiga tihenditel peaks remondijuhendi järgi kuskil all nurkades veel liimtihendit lisaks panema ploki ja selle raami vahele. Vähemalt BMW analoogse tihendiga kokku puutudes oli selline teema. Vbla eksin ja Volvo omadel ei käi. :roll:

Sama asi sai ka vahetatud.Mingit silikonimassi ei kasutanud kusagil ja pidama ta jäi.Võibolla see alumine simmeri raami osa liiga liiga lihtsalt ei tahtnud oma kohale minna (2 altpoolt kuuskantvõtmega keeratavat polti mõtlen) seal oli vist mingi kummitihend ja oli kahtlus et ei läinud ehk paika aga lekkima ei jäänud.
Foto0811.jpg

Foto0809.jpg


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Google [Bot] ja 2 külalist