850 t5
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
- kalacompany
- Volvo Club liige
- Postitusi: 589
- Liitunud: 17 Juun 2005, 06:45
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
minul tavaline 10 klapine 2,5 103 kw. autom. Ls.300.000 km nüüd oleks vaja vahetada klapisääre tihendid .
Vahetatud on amordid ja piduri osad(kettad klotsid) .
Automaatkasti remont tehti ennem kui auto omale sain.(remont 15 kilo)
Esimene suurem ehmatus oli siis kui surve tekkis karterisse . Hirmutati kõikvõimalike hullude asjadega.Õnneks piirdus asi karterituulutuse puhastusega.
ABS aju läks lolliks(kaitse vahelt väljas) sõidan ilma.(uus 12 kilo)
Roolilatt jookseb nii umbes liiter õli kulub paari kuuga . mind see ei häiri .(uus 8 kilo)
Mootor on nii vastupidav küll,et sõitsin teadmata aja ilma õlita aga sain õigelajal jaole kui kurvis õli tuluke vilkuma hakkas.
Rohkem nagu probleeme ei meenu et oleks olnud. Mina olen sõitnud selle masinaga siis 30,000 km . ja ainult rõõmutundnud.
Ja mugavusest niipalju,et mul pole kodus tugitoolid ka nii mugavad kui selle masina istmed,tartusse ja tagasi ei jäta mingeid väsimusemärke.
Njah juhitavus jätab mõnikord soovida.
Kütusekulu on nii kuidas vajutad . saab maanteel u 7 l hakkama rahuliku sõiduga. samas 15-18 liitrit painamisega pole ka probleem.
kiirendus selle 103 kw kohta on üllatavalt hea.'
Rohkem ei oska midagi nagu öelda.
Vahetatud on amordid ja piduri osad(kettad klotsid) .
Automaatkasti remont tehti ennem kui auto omale sain.(remont 15 kilo)
Esimene suurem ehmatus oli siis kui surve tekkis karterisse . Hirmutati kõikvõimalike hullude asjadega.Õnneks piirdus asi karterituulutuse puhastusega.
ABS aju läks lolliks(kaitse vahelt väljas) sõidan ilma.(uus 12 kilo)
Roolilatt jookseb nii umbes liiter õli kulub paari kuuga . mind see ei häiri .(uus 8 kilo)
Mootor on nii vastupidav küll,et sõitsin teadmata aja ilma õlita aga sain õigelajal jaole kui kurvis õli tuluke vilkuma hakkas.
Rohkem nagu probleeme ei meenu et oleks olnud. Mina olen sõitnud selle masinaga siis 30,000 km . ja ainult rõõmutundnud.
Ja mugavusest niipalju,et mul pole kodus tugitoolid ka nii mugavad kui selle masina istmed,tartusse ja tagasi ei jäta mingeid väsimusemärke.
Njah juhitavus jätab mõnikord soovida.
Kütusekulu on nii kuidas vajutad . saab maanteel u 7 l hakkama rahuliku sõiduga. samas 15-18 liitrit painamisega pole ka probleem.
kiirendus selle 103 kw kohta on üllatavalt hea.'
Rohkem ei oska midagi nagu öelda.
mul ei ole volvot ! mul on head sõbrad kellel on volvo !
tahad teada kuidas on? On hea, kas ta just maamehele parim, seda ei julge väita, olen alati unistanud, et kolin maale jas ostan kastika, mingi diisli siis.
Lumehanged, samuti pikad tõusud kiilasjääga pole probleemiks seni veel saanud. Kõige olulisem on, et saad KORRAS auto, mitte ei ela läbi seda, mis mina olen elanud, täna tegelikult ongi vist esimene päev, mil tean, et masin on parem kui kunagi varem ja ka kõik mis tal küljes on, toimib. Minu ls. praeguseks 118,000km
Ajalugu järgmine:
ostetud 15.03.2005
67000 auto
534 Infoautos vigade otsing
1600 esmane reg.
800 ülevaatus
1550 Blaupunkt koos paigaldusega
2299 Melasis, õlid, filtrid, rihm, rullid
1414 Nivomat tagaamordid romulast, superatakk
495 diagnostika
195 kojamehed
200 matid
500 tagaluugi lukk
1850 klaaside toonimine
100 1liiter õli castrol gtx magnetic
400 4liitrit õli castrol gtx magnetic
1000 turbiini toru filtrist alates, söefilter, andurite voolik ja kontakt.
500 õhufilter + eelnevate paigaldamine
1750 12 liitrit käigukastiõli koos loputamisega
100 veermiku vigade otsing
354 Turbiini enda LÕPLIK kontroll
5100 turbiini remont koos maha/peale panekuga
350 ilukilbid
130 poleerimis vaha ja lapid
90 kaablitõmmitsad kilpide jaoks
2990 õõtshoovad esimesed +stabika vardad esim.
110 turbiini õli tagasijooksu toru tihendid
800 stabikate, õõtshoobad paigaldus, +kokkujooks
3300 bensupump
1950 diagnostika + kat-i asendus
4900 amordi patjade, laagrite vahetus, kompressiooni mõõtmine (9-11)
1400 õli + filtrite vahetus
380 4 liitrit magnatec õli
890 poleerimine
511 diagnostika infoautos
1900 uued esikummid valuveljele
2800 geneka remont + uus aku
5000 klapisääretihendid + klaasivahetus
1100 makk koos paigaldusega
800 kaassõitja poolne ukseklaas
20 mootori kinntuse polt
200 diagnostika Bocsh pärnu mnt.
1800 õlivahetus, õhufilter, istmesoojendused, tagaukse reg.
300 velje rem, peale auku
800 silla reg + ukse polstri mahavõtt, et klaas paika saada
2000 uued tagaveljed koos paigaldusega
270 silla reg melasis
579 turbo voolik
7800 HKPL 4 talvekad
2700 esipiduri klotsid, käigukasti loputus õli, filtrid, õli, pirnid.
680 esiamordid
4500 esirattalaager, õlijahutusvoolik, aknapesu ok, klaasitõstuk, küünlad, detonats. Andurite kontroll
385 kaasõitja peegli klaas
71276 praeguseks kokku.
Ilmselt pistan auto lähikuudel müüki, kuna tahan V70 D5, seniks saab autot uurida: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=a48c
Lumehanged, samuti pikad tõusud kiilasjääga pole probleemiks seni veel saanud. Kõige olulisem on, et saad KORRAS auto, mitte ei ela läbi seda, mis mina olen elanud, täna tegelikult ongi vist esimene päev, mil tean, et masin on parem kui kunagi varem ja ka kõik mis tal küljes on, toimib. Minu ls. praeguseks 118,000km
Ajalugu järgmine:
ostetud 15.03.2005
67000 auto
534 Infoautos vigade otsing
1600 esmane reg.
800 ülevaatus
1550 Blaupunkt koos paigaldusega
2299 Melasis, õlid, filtrid, rihm, rullid
1414 Nivomat tagaamordid romulast, superatakk
495 diagnostika
195 kojamehed
200 matid
500 tagaluugi lukk
1850 klaaside toonimine
100 1liiter õli castrol gtx magnetic
400 4liitrit õli castrol gtx magnetic
1000 turbiini toru filtrist alates, söefilter, andurite voolik ja kontakt.
500 õhufilter + eelnevate paigaldamine
1750 12 liitrit käigukastiõli koos loputamisega
100 veermiku vigade otsing
354 Turbiini enda LÕPLIK kontroll
5100 turbiini remont koos maha/peale panekuga
350 ilukilbid
130 poleerimis vaha ja lapid
90 kaablitõmmitsad kilpide jaoks
2990 õõtshoovad esimesed +stabika vardad esim.
110 turbiini õli tagasijooksu toru tihendid
800 stabikate, õõtshoobad paigaldus, +kokkujooks
3300 bensupump
1950 diagnostika + kat-i asendus
4900 amordi patjade, laagrite vahetus, kompressiooni mõõtmine (9-11)
1400 õli + filtrite vahetus
380 4 liitrit magnatec õli
890 poleerimine
511 diagnostika infoautos
1900 uued esikummid valuveljele
2800 geneka remont + uus aku
5000 klapisääretihendid + klaasivahetus
1100 makk koos paigaldusega
800 kaassõitja poolne ukseklaas
20 mootori kinntuse polt
200 diagnostika Bocsh pärnu mnt.
1800 õlivahetus, õhufilter, istmesoojendused, tagaukse reg.
300 velje rem, peale auku
800 silla reg + ukse polstri mahavõtt, et klaas paika saada
2000 uued tagaveljed koos paigaldusega
270 silla reg melasis
579 turbo voolik
7800 HKPL 4 talvekad
2700 esipiduri klotsid, käigukasti loputus õli, filtrid, õli, pirnid.
680 esiamordid
4500 esirattalaager, õlijahutusvoolik, aknapesu ok, klaasitõstuk, küünlad, detonats. Andurite kontroll
385 kaasõitja peegli klaas
71276 praeguseks kokku.
Ilmselt pistan auto lähikuudel müüki, kuna tahan V70 D5, seniks saab autot uurida: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=a48c
seda autot plaanis homme Trt ostma minna: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
on kellegil infot äkki?
on kellegil infot äkki?
- kalacompany
- Volvo Club liige
- Postitusi: 589
- Liitunud: 17 Juun 2005, 06:45
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
- kalacompany
- Volvo Club liige
- Postitusi: 589
- Liitunud: 17 Juun 2005, 06:45
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
erik kirjutas:seda autot plaanis homme Trt ostma minna: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
on kellegil infot äkki?
infot pole..aga see läbisõit
mul ei ole volvot ! mul on head sõbrad kellel on volvo !
see must volvo peaks asuma seal suurel automüügi platsil, mis asub lennujama territooriumil, jalutasin seal detsembris, tundus väga ok.
850 silt on tõesti veidi vales kohas, kuid samas on ka puudu t-5 mis kohe peale volvot peaks tulema, võta nüüd kinni kuidas asi on. Ise arvan, et kui luuk isegi on värvitud, siis las olla, peamine et auto kere sirge on. Isiklikult eesti sõitudeks näen selle auto eeliseks manuaal kasti, pole eriti raske neid käike lapata samas peaks liitri-kaks sellega ka säästma. Lisaks oli seal püsikiireuse hoidja, see on hea asi! ls on veidi pisike vist?
Mis puutub minupuhul punktipealsusesse, siis hakkas huvitav, palju raha läheb Number on hea ja, 11kuuga ju vaid
850 silt on tõesti veidi vales kohas, kuid samas on ka puudu t-5 mis kohe peale volvot peaks tulema, võta nüüd kinni kuidas asi on. Ise arvan, et kui luuk isegi on värvitud, siis las olla, peamine et auto kere sirge on. Isiklikult eesti sõitudeks näen selle auto eeliseks manuaal kasti, pole eriti raske neid käike lapata samas peaks liitri-kaks sellega ka säästma. Lisaks oli seal püsikiireuse hoidja, see on hea asi! ls on veidi pisike vist?
Mis puutub minupuhul punktipealsusesse, siis hakkas huvitav, palju raha läheb Number on hea ja, 11kuuga ju vaid
andrush kirjutas:Ilmselt pistan auto lähikuudel müüki, kuna tahan V70 D5, seniks saab autot uurida: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=a48c
Kahju, et auto pole kepikastiga ja hind 10000 liiga palju, muidu oleks kasvõi täna hakanud kauppa tegema
no esialgu sõidan ma siiski kevadeni, et müügist praegu juttu ei veel tule ja hinnaga on ka nagu on, siin on teada mis seisus auto on, ostes seda aga pole. Kepikast on tore, sa peaks jõudma kiirendada 100-ni 7 sek, minul võtab aga 7,4sek(ja siis need imestusest kõverad subarumeeste näod, kes ei mõista kuidas "mingi välimuseta" kast nende poolemillise masina seljatas). Lisaks seistes ummikutes, on sul kulu väiksem. Samas automaadist mina enam eales ei loobu, mugavuse vahe on meeletu.
ALLAN: Miks sa enam V70 ei taha, -nagu su T5 oli?!!
ALLAN: Miks sa enam V70 ei taha, -nagu su T5 oli?!!
andrush kirjutas:no esialgu sõidan ma siiski kevadeni, et müügist praegu juttu ei veel tule ja hinnaga on ka nagu on, siin on teada mis seisus auto on, ostes seda aga pole. Kepikast on tore, sa peaks jõudma kiirendada 100-ni 7 sek, minul võtab aga 7,4sek(ja siis need imestusest kõverad subarumeeste näod, kes ei mõista kuidas "mingi välimuseta" kast nende poolemillise masina seljatas). Lisaks seistes ummikutes, on sul kulu väiksem. Samas automaadist mina enam eales ei loobu, mugavuse vahe on meeletu.
ALLAN: Miks sa enam V70 ei taha, -nagu su T5 oli?!!
jube kehvade subarutega oled siis kokku puutunud, võin on tihend rooli ja istme vahel kehvakene olnud...
ALLAN: Miks sa enam V70 ei taha, -nagu su T5 oli?!! [/quote]
Kes ütles, et ei taha. Minu sissetulek ei võimalda siin sellist masinat osta. Kahjuks olin sunnitud kolimise tõttu temast loobuma. See oli üks fantastiline masin. TME aju, sport summuti, ipd stabikad, Bilstein amordid. Mootoril oli suurem põõrdemoment kui tuunitud Mersu 500 V8.
Küll varsti tuleb järgmine.
Kes ütles, et ei taha. Minu sissetulek ei võimalda siin sellist masinat osta. Kahjuks olin sunnitud kolimise tõttu temast loobuma. See oli üks fantastiline masin. TME aju, sport summuti, ipd stabikad, Bilstein amordid. Mootoril oli suurem põõrdemoment kui tuunitud Mersu 500 V8.
Küll varsti tuleb järgmine.
'06 V70 D5 AWD
'66 Amazon kombi
'68 Amazon
'72 P1800ESTurbo
'73 142
'74 142
76 242L
'79 242
'66 Amazon kombi
'68 Amazon
'72 P1800ESTurbo
'73 142
'74 142
76 242L
'79 242
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist