1994 aasta 850 on võtme küljes selline pulk, millel peal kiri VDO ja see tuleb pista vilkuva LED-iga pesasse, et tuluke põlema jääks. Kui seda sammu ei tee, siis saad küll süüte sisse keerata, aga autot käima panna ei saa.
https://picasaweb.google.com/105684089566509112532/ImobilaiserKalab#5830715878193597090
Täna öösel jooksis aku tühjaks ja sai pisut starteriga "aidatud"... nüüd enam see immo tuluke põlema ei jää - hoia pulka kaua tahad, ainult vilgub. Ajasin mööda pulgalugejast kulgevat juhet taga ja jõudsin sellise karbini:
VDO KBA 9529
https://picasaweb.google.com/105684089566509112532/ImobilaiserKalab#5830715628812257394
Ja kleepeka all oli selline info:
https://picasaweb.google.com/105684089566509112532/ImobilaiserKalab#5830715775317993090
On kellelgi ideed, kuidas seda Immobiliserit resettida saab või veel parem kuidas teda saaks "väja lõigata", et edaspidi temast tüli poleks ?
Olen ideede eest väga tänulik, sest muidu jääb auto maale seisma!
Volvo 850 immo ei toimi ('94 VDO immo)
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Volvo 850 immo ei toimi ('94 VDO immo)
Viimati muutis am, 08 Jaan 2013, 00:04, muudetud 1 kord kokku.
- Tanel
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7042
- Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
- Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
- Kontakt:
Re: Volvo 850 immo ei toimi ('94 VDO immo)
võta aku maha mõneks tunniks ja vaata mis siis saab
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
Re: Volvo 850 immo ei toimi ('94 VDO immo)
Päriselt maha saab ta nii, et vaadata kuhu ühendatud on ja mida katkestab, need katkestuskohad lühistada.
Starteriahela katkestus on ilmseslt tehtud salongis releedeploki juures . Releest 210/211 jookseb starteri tõmberelee ots läbi, relee klemmid B1 j B5 , mõlemad juhtmed on GN-R ehk roheline punase triibuga.
Starteriahela katkestus on ilmseslt tehtud salongis releedeploki juures . Releest 210/211 jookseb starteri tõmberelee ots läbi, relee klemmid B1 j B5 , mõlemad juhtmed on GN-R ehk roheline punase triibuga.
V70 97 , S60 01, S70 98
Re: Volvo 850 immo ei toimi ('94 VDO immo)
On aku nüüd korralikult täis laetud? Enda kogemused nende immo-needustega on, et kui maha ei saa, siis on üsnagi kindel, et aku tühi. Kui pole aku viga ja ikka maha ei saa, siis on ülim aeg see immo lihtsalt üle õla visata. Ja see vdo pulk on niigi lihtsam variant.
Se den, kör den - sen är Ni såld
Re: Volvo 850 immo ei toimi ('94 VDO immo)
Tänud vastuste eest!
Lasin öö otsa ilma akuta järele mõelda ja hommikul ei olnud parem.
Aku oli suht tühi küll, aga proovisin ka teise aku pealt - ei läinud paremaks. Proovisin ka käima tõmmata, aga ilmselt on neid katkestusi rohkem kui 1.
Igatahes lohistasin auto nüüd paela otsas elektriku järjekorda, et ta selle viguri seal vooluahelast välja ühendaks. Minu oskused jäävad siin vist pisut napiks.
Lasin öö otsa ilma akuta järele mõelda ja hommikul ei olnud parem.
Aku oli suht tühi küll, aga proovisin ka teise aku pealt - ei läinud paremaks. Proovisin ka käima tõmmata, aga ilmselt on neid katkestusi rohkem kui 1.
Igatahes lohistasin auto nüüd paela otsas elektriku järjekorda, et ta selle viguri seal vooluahelast välja ühendaks. Minu oskused jäävad siin vist pisut napiks.
Re: Volvo 850 immo ei toimi ('94 VDO immo)
Sama viga, masinaks küll 960 -95a.
Kes oskaks aidata sellise probleemiga?
Kes oskaks aidata sellise probleemiga?
Re: Volvo 850 immo ei toimi ('94 VDO immo)
heip
küll juba sajand vana teema ,kui kuna hoovi veeres sama immoga (KBA9529) auto siis oleks soov see immo sealt välja juurida,kas on keegi sellega hakkama saanud või lihtsam vahele jäta.
tänud ette
küll juba sajand vana teema ,kui kuna hoovi veeres sama immoga (KBA9529) auto siis oleks soov see immo sealt välja juurida,kas on keegi sellega hakkama saanud või lihtsam vahele jäta.
tänud ette
Re: Volvo 850 immo ei toimi ('94 VDO immo)
Parem on ta siiski välja võtta, sest tegu on siiski vana asjaga ja on olemas oht tee peale jääda.
Kui immo on eraldi juhtplokiga, on teda kerge eemaldada ja seda võib teha suvaline autoelektrik.
Isegi mina olen neid paar tk välja võtnud, need tõsi on järelturu omad olnud. Aga ka neile oli 20a piiriks, kus hakkasid jupsima.
.
Kui immo on eraldi juhtplokiga, on teda kerge eemaldada ja seda võib teha suvaline autoelektrik.
Isegi mina olen neid paar tk välja võtnud, need tõsi on järelturu omad olnud. Aga ka neile oli 20a piiriks, kus hakkasid jupsima.
.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist