PostitusPostitas tnx » 29 Jaan 2010, 08:52
No Volvol esisild ju ikkagi on alati jäigalt ühendatud mootoriga.
Aga pidurdamise mõte kõlab nagu turundusjutt - selle asemel, et tunnistada ausalt kuidas veojõud tegelikult jaotub - 50% tagaratastele, 5% esiratastele ja 45% esipidurite soojendamiseks - unustatakse see ilma kütmine lihtsalt ära ja arvutatakse ülejäänu ümber nii, et kokku 100% tuleb. Praktikas tähendab see siis ilmselt seda, et kinni jäädes on kasutada ainult umbes pool mootori võimsusest. Lumes pole sellest lugu, poris või mõnes muus raskemas pinnases võiks ülejäänud 70kW natuke abiks ikka olla. I gen viskoga autod sellist trikki kindlasti ei tee, uuematel kus elektroonika on STC ja ABS-iga seotud, võibolla tõesti kasutatakse pidureid ka.