V70 ja pooltelg
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
- Tanel
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7044
- Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
- Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
- Kontakt:
Re: V70 ja pooltelg
Sama poole rattalaager
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
-
- Foorumlane
- Postitusi: 12
- Liitunud: 03 Veebr 2011, 20:20
- Asukoht: Tartu
Re: V70 ja pooltelg
Nii ma vist vahetan lõpuks terve veermiku ringi.
Aga eks näeb. Sai jälle paar uut viga leitud.
Üks mootoripadi tahab vahetamist jne.
Varsti saab hea masina - ainult , et müüa enam
ei kannata.
Hind = ostuhind *2
Aga eks näeb. Sai jälle paar uut viga leitud.
Üks mootoripadi tahab vahetamist jne.
Varsti saab hea masina - ainult , et müüa enam
ei kannata.
Hind = ostuhind *2
V70 TDI 2,5 103kW '98
- Tanel
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7044
- Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
- Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
- Kontakt:
Re: V70 ja pooltelg
Kui mul sama laager häält tegi oli lõpptulemusena läbi ka samapoole rattalaager.
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0
-
- Foorumlane
- Postitusi: 12
- Liitunud: 03 Veebr 2011, 20:20
- Asukoht: Tartu
Re: V70 ja pooltelg
Sai täna teist veel hulga näpitud.
Nüüd läheb laagri vahetamiseks.
Ainult, et mitte sama pool, vaid hoopis juhipoolne.
Vaatame,mis saab.
Nüüd läheb laagri vahetamiseks.
Ainult, et mitte sama pool, vaid hoopis juhipoolne.
Vaatame,mis saab.
V70 TDI 2,5 103kW '98
-
- Foorumlane
- Postitusi: 12
- Liitunud: 03 Veebr 2011, 20:20
- Asukoht: Tartu
Re: V70 ja pooltelg
Tere!
Ei hakanud päris uut teemat tegema.
Kuidas sa kontrollisid, et see laager läbi on? Mul teeb vasakule pöörates vibratsiooni ja vb. pisut ka sellist koputavat häält kui eriti järsku pöörata. Paremale pöörates on kõik vaikne ja korras. Võtsin täna esimesed rattad kordamööda alt ära ja katsusin seal kõik nähtavad pulgad läbi ja ainsad imelikuna tundunud asjad olid need, et parema pooltelje kummist katte vahelt on natuke määret välja pressinud ( mitte palju). Teine imelik asi oli see, et kui üks ratas oli õhus ja seda liigutasin edasi-tagasi ratta keeramise suunas, siis oli vasakpoolsel rattal käega tuntav lõtk. Üles-alla liigutades mingit lõtku ei olnud. Kui parempoolset ratast samuti edasi-tagasi liigutasin, siis oli kuskilt keskelt või vasaku ratta poolt kuulda kõlksumist, eriti kui edasi-tagasi liigutamisega nö. resonantsi tekitasin. Kas keegi teab, mis probleem võiks mind vaevata? See on tekkinud viimase 300 km jooksul, millest enamik on sõidetud maanteel. Vibratsiooni on tunda ka maantee kiirusel vasakule keerates.
Urmas
Ei hakanud päris uut teemat tegema.
Kuidas sa kontrollisid, et see laager läbi on? Mul teeb vasakule pöörates vibratsiooni ja vb. pisut ka sellist koputavat häält kui eriti järsku pöörata. Paremale pöörates on kõik vaikne ja korras. Võtsin täna esimesed rattad kordamööda alt ära ja katsusin seal kõik nähtavad pulgad läbi ja ainsad imelikuna tundunud asjad olid need, et parema pooltelje kummist katte vahelt on natuke määret välja pressinud ( mitte palju). Teine imelik asi oli see, et kui üks ratas oli õhus ja seda liigutasin edasi-tagasi ratta keeramise suunas, siis oli vasakpoolsel rattal käega tuntav lõtk. Üles-alla liigutades mingit lõtku ei olnud. Kui parempoolset ratast samuti edasi-tagasi liigutasin, siis oli kuskilt keskelt või vasaku ratta poolt kuulda kõlksumist, eriti kui edasi-tagasi liigutamisega nö. resonantsi tekitasin. Kas keegi teab, mis probleem võiks mind vaevata? See on tekkinud viimase 300 km jooksul, millest enamik on sõidetud maanteel. Vibratsiooni on tunda ka maantee kiirusel vasakule keerates.
Urmas
V70, 2,5TD, 1998 a.
Re: V70 ja pooltelg
Kui ratast käega liigutades juba lõtk on, siis peaks saama üsna kergesti tuvastada loksuva koha.
Šarniir, välimine ja sisemine rooliots, rattalaager, pooltelje otsa kinnitusmutter on esimesed asjad, mis tuleks terase pilguga või tundliku käega üle katsuda.
Šarniir, välimine ja sisemine rooliots, rattalaager, pooltelje otsa kinnitusmutter on esimesed asjad, mis tuleks terase pilguga või tundliku käega üle katsuda.
Re: V70 ja pooltelg
Vibratsiooni viga oli seotud alumise parempoolse mootorpadjaga, mis oli täielikult enda ülesannetest loobunud. Lisaks olid ära veel rooliotsad ja parempoolne alumine sarniir. Praegu on auto nagu uus kui võrrelda eelneva olukorraga. Kahjuks oli kallis lõbu.
V70, 2,5TD, 1998 a.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 14 külalist