Mure siis järgmine, et 98 a 2,5 tdi lambda tuli läks põlema ja turbot enam nagu polegi, et siis kiirendus suht puudub, oleks kui vabalthingav.

Enne seda nagu pole selleteemalist muret olnud, toimetas viisakalt! Sai arvuti järgi pandud ja näitas EGR walve foulty signal ja ka turbo walve foulty signal!? siis tüüp vaatas lives EGR klapi miskit graafikut, kui mootor töötas ja graafik jookseb sirge joonena 95% peal, seda isegi siis kui pöördeid tõsta ja gaasiga mängida, näitab et EGR oleks nagu avatud asendis! Selle peale tüüp arvas, et EGR on jäänud avatuna kinni ja mis omakorda segab turbo tööd!? On selline mõttekäik loogiline? Esialgne plaan on EGR nahh visata ja pimedaks teha? Mõtteid ja ettepanekuid helgematelt peadelt???
Sai ka aku klemm mõneks ajaks maha võetud ja seis sama miski ei muutund!
