Diisli põlemisel lõhn

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

SilverK
Uustulnukas
Postitusi: 1
Liitunud: 17 Mär 2015, 11:35

Diisli põlemisel lõhn

PostitusPostitas SilverK » 05 Nov 2019, 12:29

Tere Foorumlased.
Mis võiks põhjustada diisli ebameeldiva lõhnaga põlemise.(sooja mootoriga)
Ja kas on normaalne atm kastiga volvol 2000 pööret asulas sõitmisel ja 90+ km/h 2300+ pööret.
Vedelike kadu ei ole .

volvo v70.2003 aasta .2,4 tdi 120 kw. AWD

Wearder
Uustulnukas
Postitusi: 3
Liitunud: 23 Nov 2016, 11:45
Asukoht: Vändra

Re: Diisli põlemisel lõhn

PostitusPostitas Wearder » 06 Nov 2019, 09:59

Kas armatuuris üles nool vilgub? Kõlab nagu "lock-up solenoid slipping or not engaged".

Kasutaja avatar
Oldschool79
Kreisi postitaja
Postitusi: 346
Liitunud: 30 Okt 2016, 23:52
Asukoht: Rakvere

Re: Diisli põlemisel lõhn

PostitusPostitas Oldschool79 » 07 Nov 2019, 17:07

2000 pööret asulas küll normaalne ei ole. sõltub muidugi, kuidas käiguvahetused toimivad, kuid üldiselt peaks olema 1500-2000 pööret (loeb kiirus). Nüüd vaatasin ja jälgisin, et linnakiirusel lastes hoiab kusagil 1500- 1600 vahel- eeldusel, et vahepeal ei tule pidurdada ja lased mööda pikka sirget. Asulaväliselt 90-ga peaks 2300-2500 olema. Kohalt võttes pöörded tõusevad muidugi, aga kui gaas lahti lasta ja kast käigu alla viib, peaksid pöörded kohe kukkuma. Mul näiteks 100-ga asulaväliselt sõites näitab tsipa üle, ca 2600 pööret. Mingi erinevus on kindlasti ka mootorite töömahus. Väiksemal mootoril rohkem pöördeid, suuremal vähem, nii et ühtset vastust siiski ei saa anda. Ise sõidan 1,8 liitrise bensumootoriga (2,0l liitrine peaks samasse vahemikku jääma).

Kunagi proovisin asulaväliselt sõita koormuspiirajaga (manuaalselt kuni 3-s käik), siis oli sedasi, et üle 70 sõita ei kannatanud, pöörded läksid liiga kõrgeks. Üldjoontes peab kast käigu alla ja üles vahetama ja vastavalt sellele ka pöörded peaksid normaliseeruma. Kui kastis viga siis jah nool üles peaks vilkuma (vanemad ATM kastiga autod) või siis pardakompuutri veateade.

Diisli põlemise suhtes kommenteerida ei oska, aga ATM kastiga autot omades tundub, et kui kast toimetab ilusti, siis ei tohiks pöörded väga tolerantsist välja minna, sest liiga kõrged pöörded on minu arvates märks sellest, et käiguvahetused ei toimi õigesti- on liiga suur viivitus sees. sellest tulenevalt siis on jõuülekanne paigast ära.

Teadjamad muidugi võivad parandada, kui eksin. Ülalöeldu on mu enda kogemus oma autoga 3 aastat sõites.
Esimene Volvo: S40 2002 1.8l ATM


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist