Volvo 850 125kw bensiin gaasiseadme paigaldus

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

juhnas123
Foorumlane
Postitusi: 21
Liitunud: 10 Apr 2014, 11:30

Volvo 850 125kw bensiin gaasiseadme paigaldus

PostitusPostitas juhnas123 » 30 Juul 2019, 19:09

Tere

Aeg sinnamaani jõudnud, et plaanin ette võtta 850 sedaanile gaasiseadme paigalduse. Mootor 125kw bensiin, manuaalkast, aastaks 1995. On kellelgi sellisega kogemusi? Kus tasub lasta teha? Palju võiks maksta? Muud trikid-nipid, millega peaks arvestama?

Ette tänades

Kasutaja avatar
Igor
Volvo Club liige
Postitusi: 632
Liitunud: 19 Juun 2005, 09:58
Asukoht: Lõuna-Harjumaa

Re: Volvo 850 125kw bensiin gaasiseadme paigaldus

PostitusPostitas Igor » 30 Juul 2019, 20:06

Tasub teha Lätis, hind oluliselt soodsam. Isegi koos sõidu ja ööbimisega Riias tasub ära.
Вольво c cемëрки начинается!

stihl
Foorumlane
Postitusi: 61
Liitunud: 19 Jaan 2010, 08:49
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Volvo 850 125kw bensiin gaasiseadme paigaldus

PostitusPostitas stihl » 03 Aug 2019, 14:44

Mis see point oleks?
Ma ei pea silmas pointi 850 suhtes, mis on üks odvamaid ja paremaid autosid üldse, mida pidada, aga just see gaasivärgi paigaldust.
850 ja 125kw on isegi ökonoomne auto, maanteel sõidab 7-8L ära, linnas automaat laksab, ok, pisut rohkem, mingi 15L. Aga et gaasi uuena paigaldada, peaks sellega ju oma 10a veel sõitma, et ära tasuks?
Kas 850, 1995 sõidab VEEL 10a? (ma olen 15a teda pidanud, aga ma hakkasin ka juba 2004a pihta)

Täna on auto24-jas ilma gaasita suht kena 850 hinnaga 1100-1200.
Gaasikas maksab 1250...???? Ehk üks müüa ja teine osta, siis saaks gaasiseadme hinnaks 100euri + dokumendid 60.

Kui kohe hakata Lätis viina järgi käima, siis ehk tasuks rutem ära, aga ekre keeras selle plaani ju samuti pekki....
Vanu autosid siiski taastatakse.
Mingit aimu, kuidas seda tehakse, saab siit: http://www.klassikarent.blogspot.com/
Elame vaeses riigis ja kõik ei saa endale uusi autosid lubada.

juhnas123
Foorumlane
Postitusi: 21
Liitunud: 10 Apr 2014, 11:30

Re: Volvo 850 125kw bensiin gaasiseadme paigaldus

PostitusPostitas juhnas123 » 05 Aug 2019, 13:33

Kuna plaan on autole korralik uuenduskuur teha - mootorile tihendite ja rihmade tiir, kere üle käia ja üle värvida, veermik üle käia - siis tekkis mõte ka gaasiseadme osas. Kuna isend on selline, mis on hoidmist väärt ning mis hakkab pikas plaanis olema pigem suveauto, siis liikuski mõte selles suunas, et gaasiseade kah lisada. Ühe korraga põhjalik uuendus teha. Kokkuvõttes on gaasiseade rohelisem variant kah.

Kasutaja avatar
Tuuletallaja
Kreisi postitaja
Postitusi: 399
Liitunud: 25 Okt 2009, 21:53
Asukoht: Faeht/Reval

Re: Volvo 850 125kw bensiin gaasiseadme paigaldus

PostitusPostitas Tuuletallaja » 08 Aug 2019, 18:53

Olen LPGga sõitnud nüüdseks umbes 8 aastat erinevate masinatega. Ütleme nii, et kalla ja talla - B+G sõites on kulud enam-vähem diisli tasemel aga võimalik talvine k*pp (pean silmas eelkõige vanemaid/väsinumaid autosid) jääb ära. Korralikult paigaldatud seade kestab kaua, mingi 15-20k tagant vahetatakse gaasiosa filtreid ning muidu suht hooldevaba. Eks muidugi võivad pihustid või reduktor ka vahel üles öelda, kuid selle tõenäosus pole suurem mistahes bensaka või disla juhuslikust "kokku jooksmisest". Suveauto teema nüüd vast väga ei päde, sest soodsamad tehnoloogiad on kokkuvõttes soodsamad, kui neid kasutatakse! Võimsuskadu ei tohiks ka korraliku seadistamise korral olla. Mootori võimsusel vast erilist vahet pole, väikestele alla 2 liitristele junnidele pole ilmselt mõtet panna, sest võitu palju ei tule. Spetsialistide sõnul pidi kati pikapeale ära rikkuma, muu jaur on laias lastus bs.
Pilt '01 V70 S
Pilt '95 855 GLT "Ustav lahinguvant Gustav"
Pilt '91 744 GL "Sinine / Lendav Hollandlane"

stihl
Foorumlane
Postitusi: 61
Liitunud: 19 Jaan 2010, 08:49
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: Volvo 850 125kw bensiin gaasiseadme paigaldus

PostitusPostitas stihl » 14 Aug 2019, 15:09

juhnas123 kirjutas:Kuna plaan on autole korralik uuenduskuur teha - mootorile tihendite ja rihmade tiir, kere üle käia ja üle värvida, veermik üle käia - siis tekkis mõte ka gaasiseadme osas. Kuna isend on selline, mis on hoidmist väärt ning mis hakkab pikas plaanis olema pigem suveauto, siis liikuski mõte selles suunas, et gaasiseade kah lisada. Ühe korraga põhjalik uuendus teha. Kokkuvõttes on gaasiseade rohelisem variant kah.


Kas oled ka uurinud, mida see "uuenduskuur" maksma läheb?
Mootor, ok, aga kere kah veel üle käia ja värvida? Kere, mingi 2000euri umbes, kui roostet rohkem.
Ja viimasel juhul ta ei ole hoidmist väärt "isend".

Neid isendeid, mis värvimist ei vaja, on Rootsi täis, maksavad alates 500 euri. 850 on ju paksu tsingikihiga.

.
Vanu autosid siiski taastatakse.
Mingit aimu, kuidas seda tehakse, saab siit: http://www.klassikarent.blogspot.com/
Elame vaeses riigis ja kõik ei saa endale uusi autosid lubada.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist