V70 '98 2.4 LPT surve karteris? KORRAS!:)

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Kasutaja avatar
allan
Foorumi veteran
Postitusi: 2874
Liitunud: 26 Mai 2007, 20:59
Asukoht: Rakvere
Kontakt:

V70 '98 2.4 LPT surve karteris? KORRAS!:)

PostitusPostitas allan » 31 Mai 2007, 16:38

Tere. Mure selline, et mootor ajab õli välja. Immitseb klapikambrikaane peal oleva pimeda vahelt(sama läbimõõduga nagu õli sissevalamise ava) ja ka õlivarda vahelt (õlivarda toru ülemisest otsast). Mina oma rumala peaga siin arvan, et ehk on surve karteris, seega karterituulutus umbes? Auto on ostetud vähem kui nädal tagasi, nii et Volvo alal olen paras võhik. (Loomulikult ostes oli mootor puhas:D)

Ette tänades, Allan.
Viimati muutis allan, 23 Juul 2008, 21:59, muudetud 2 korda kokku.

Kasutaja avatar
bronec
Das Boost
Postitusi: 1775
Liitunud: 16 Veebr 2006, 13:51
Kontakt:

PostitusPostitas bronec » 31 Mai 2007, 17:36

Vaata üle karteri tuulutus
DIM, CEM, ICM, CCM, ABS, ECM ja teiste moodulite remont. CEM kloonimine, seadistamine ja taastamine(virgin). HU seeria makkide remont, SC-802/805 kood. Keelevahetus.

tnx
Foorumi veteran
Postitusi: 2701
Liitunud: 26 Apr 2007, 08:02

PostitusPostitas tnx » 31 Mai 2007, 17:46

Kui tuulutus vaadatud, siis tasub igaks juhuks ka mootoris kompressiooni mõõta.

Kasutaja avatar
allan
Foorumi veteran
Postitusi: 2874
Liitunud: 26 Mai 2007, 20:59
Asukoht: Rakvere
Kontakt:

PostitusPostitas allan » 31 Mai 2007, 19:07

Eks siis jah nv peab auto kanalile ajama ja hakkama seda tuulutust otsima:)
Aga aitäh esialgu, eks näis kas on viga selles.

Kasutaja avatar
bronec
Das Boost
Postitusi: 1775
Liitunud: 16 Veebr 2006, 13:51
Kontakt:

PostitusPostitas bronec » 31 Mai 2007, 20:37

Karteri tuulutuse saab kätte kapoti alt ilma kanalita
DIM, CEM, ICM, CCM, ABS, ECM ja teiste moodulite remont. CEM kloonimine, seadistamine ja taastamine(virgin). HU seeria makkide remont, SC-802/805 kood. Keelevahetus.

Kasutaja avatar
allan
Foorumi veteran
Postitusi: 2874
Liitunud: 26 Mai 2007, 20:59
Asukoht: Rakvere
Kontakt:

PostitusPostitas allan » 31 Mai 2007, 20:47

bronec kirjutas:Karteri tuulutuse saab kätte kapoti alt ilma kanalita


Hmm, käisin nüüd kapoti all. Ega see pole seesama voolik mis klapikambrikaane külge läheb õlivalamise korgi kõrval?

Kasutaja avatar
simpson005
Volvo Club liige
Postitusi: 1983
Liitunud: 04 Okt 2005, 16:56
Asukoht: Harjumaa

PostitusPostitas simpson005 » 01 Juun 2007, 00:27

ei
Pers...täis 850 ja veel mõni vana
142 MATU
2006a. XC70
2008a XC90 D5

Kasutaja avatar
allan
Foorumi veteran
Postitusi: 2874
Liitunud: 26 Mai 2007, 20:59
Asukoht: Rakvere
Kontakt:

PostitusPostitas allan » 01 Juun 2007, 18:02

ahah, aitäh.

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 01 Juun 2007, 20:25

:unibrow:

Kasutaja avatar
allan
Foorumi veteran
Postitusi: 2874
Liitunud: 26 Mai 2007, 20:59
Asukoht: Rakvere
Kontakt:

PostitusPostitas allan » 01 Juun 2007, 22:42




Seal oli ainult niipalju:

The engine is provided with positive crankcase ventilation which prevents crankcase gases from being released into the atmosphere.
Instead, the crankcase gases are admitted to the intake manifold and cylinders.


Esmapilgul küll sisselaskekollektori küljes mingit tuulutust ei näinud. Huvitav, kust see vooliku teine ots siis tulema peab? :roll:

Kasutaja avatar
yugo
Bock on õlu
Postitusi: 551
Liitunud: 30 Mai 2007, 14:02
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas yugo » 01 Juun 2007, 22:53

Diislitel on karteri tuulutus õhupuhastaja ja mootori vahel. Pealt kohe ei pruugigi silma hakata.Pisike kopsik on. Tee mootorist pilti ja võin suunata kus ta olema peaks

Kasutaja avatar
vanapeer
Foorumi veteran
Postitusi: 6781
Liitunud: 02 Juul 2005, 01:31
Asukoht: valges majakeses mere ääres
Kontakt:

PostitusPostitas vanapeer » 01 Juun 2007, 23:03

:unibrow:

Kasutaja avatar
allan
Foorumi veteran
Postitusi: 2874
Liitunud: 26 Mai 2007, 20:59
Asukoht: Rakvere
Kontakt:

PostitusPostitas allan » 01 Juun 2007, 23:33

Aga mulle tundub et sellele asjale ligipääsemiseks peab sisselaskekollektori üldse ära võtma. Sest ma vist nägin neid voolikuid enne kui mootorit uurisin.
Ja paistab, et teine ots läheb turbosse siseneva õhu voolikusse?

http://www.matthewsvolvosite.com/images ... v701jx.jpg


:?

Kasutaja avatar
allan
Foorumi veteran
Postitusi: 2874
Liitunud: 26 Mai 2007, 20:59
Asukoht: Rakvere
Kontakt:

PostitusPostitas allan » 17 Juun 2007, 19:37

Jah, võtsin karteri tuulutuse lahti ja see oli ikka mõnusalt plöga täis! Sama soojaga võtsin lahti ka klapikambrikaane ja liimisin uuesti (ka selle punni seal kaane peal). Ja esialgu paistab, et õnnestus kah 8) Liimi eest pean tänama tanel695, tänud teistelegi vastajatele :)
S60 T5 HEICO SPORTIV | S80 V8 HEICO SPORTIV | S60 R HEICO SPORTIV | 240 GLT | 850 ESTATE
245 1978 | AMAZON 1968 | XC90 D5 2003 | S80 V8 2007 | S80 D5 2007 | V70 T5 2001 | V70 2.5T 1998
INSTAGRAM

Kasutaja avatar
Tanel
Foorumi veteran
Postitusi: 7044
Liitunud: 26 Sept 2005, 12:52
Asukoht: Rakvere, Tallinn, Helsinki
Kontakt:

PostitusPostitas Tanel » 17 Juun 2007, 19:40

allan kirjutas:Jah, võtsin karteri tuulutuse lahti ja see oli ikka mõnusalt plöga täis! Sama soojaga võtsin lahti ka klapikambrikaane ja liimisin uuesti (ka selle punni seal kaane peal). Ja esialgu paistab, et õnnestus kah 8) Liimi eest pean tänama tanel695, tänud teistelegi vastajatele :)

sina oledki see kes mul tihendi järgi käis :D
Võta heaks.
vähemalt oli kellegil vaja seda, mitte ei seis mul sahtlis niisama.

PS. tee lugejate autode alla teema, koos oma praeguste tegemistega. huvitav oleks lugeda ja vaadata :wink:
S70 T5 192Kw, 423Nm from wheels
854 T5-R T-Gul
142 72a
855 T5-R T-Gul
S90 3.0


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Bing [Bot] ja 11 külalist