volvo elektrikulu

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

JVS
Foorumlane
Postitusi: 57
Liitunud: 27 Okt 2009, 14:48

volvo elektrikulu

PostitusPostitas JVS » 01 Nov 2010, 15:51

Tere!
Mind on juba pikemat aega painanud küsimus, et kas minu autol (s70 D) on voolukadu "kuskil" või volvodel ongi nii et kui ca 3 või peale tundi autol uksed lahti (süüde esimeses astmes), raadio vait ja muid tarbijaid ka järgi pole siis auto enam starterit järgi ei võta!!!
Eelmisel suvel oli analoogne juhus kui uksed olid kinni ja raadio mängis ka miski 3-4H peale mida tuli sõber appi kutsuda!
Kui see nii olema ei pea siis kuhu või kelle juurde peaks oma murega põõrduma ( peale IA)?

Kasutaja avatar
Iceman
Foorumi veteran
Postitusi: 4316
Liitunud: 20 Apr 2006, 09:47
Asukoht: Metsas
Kontakt:

Re: volvo elektrikulu

PostitusPostitas Iceman » 01 Nov 2010, 15:55

Millal sa viimati oma akut vahetasid?

Kasutaja avatar
taavi
Foorumi veteran
Postitusi: 4031
Liitunud: 12 Veebr 2006, 13:50
Asukoht: Kuressaare

Re: volvo elektrikulu

PostitusPostitas taavi » 01 Nov 2010, 15:57

kas saq oled oma auto voolukulu ära mõõtnud üldse? Siin võib igasugu asju arvata, aga õnneks elekter ei ole puks, mis nagu kolksub ja nagu ei kolksu ka. seda saab ilusti mõõta.
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67

zmart
Kreisi postitaja
Postitusi: 408
Liitunud: 07 Sept 2010, 09:16
Asukoht: Tallinn/Virumaa
Kontakt:

Re: volvo elektrikulu

PostitusPostitas zmart » 01 Nov 2010, 15:59

Ma ei tea, aga minu 850l on küll nii, et kui võti on esimeses astmes, siis salongivent töötab! See on ka elektrikulu :P
www.autokile.eu - Eesti suurim vinüülkilede e-pood!

Kasutaja avatar
Iceman
Foorumi veteran
Postitusi: 4316
Liitunud: 20 Apr 2006, 09:47
Asukoht: Metsas
Kontakt:

Re: volvo elektrikulu

PostitusPostitas Iceman » 01 Nov 2010, 16:03

zmart kirjutas:Ma ei tea, aga minu 850l on küll nii, et kui võti on esimeses astmes, siis salongivent töötab! See on ka elektrikulu :P


Järelikult on sul seal midagi mööda.

Kasutaja avatar
taavi
Foorumi veteran
Postitusi: 4031
Liitunud: 12 Veebr 2006, 13:50
Asukoht: Kuressaare

Re: volvo elektrikulu

PostitusPostitas taavi » 01 Nov 2010, 16:15

Iceman kirjutas:
zmart kirjutas:Ma ei tea, aga minu 850l on küll nii, et kui võti on esimeses astmes, siis salongivent töötab! See on ka elektrikulu :P


Järelikult on sul seal midagi mööda.



Ei pruugi: Mul oma kliima automaatik puhub ka, kui on määratud puhuma. Automaatasetuses ta jah ei puhu, aga kui oled kruttinud ta kindlale kiirusele, siis esimeses astmes hakkab puhuma.
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67

JVS
Foorumlane
Postitusi: 57
Liitunud: 27 Okt 2009, 14:48

Re: volvo elektrikulu

PostitusPostitas JVS » 01 Nov 2010, 16:26

Aku vahetatud u 3 aastat tagasi! Varemalt oli kulu isegi suurem - siis oli probleemiks sisse ehitatud käed-vaba süsteem. Väidetavalt sai siis kõik korda. Sellel aasta kevadel sai pingeregulaator uus pandud kuna laadimine liiga nõrk oli!
Seistes oli kliima AUT peal ... vähemalt vent siis ei puhu (just remontisin venti siis sai katsetatud)

Kasutaja avatar
taavi
Foorumi veteran
Postitusi: 4031
Liitunud: 12 Veebr 2006, 13:50
Asukoht: Kuressaare

Re: volvo elektrikulu

PostitusPostitas taavi » 01 Nov 2010, 16:58

mitu amprit tarbib erinevates asendites auto? Otsi mõni vend, kellel oleks ampertangid olemas, kui endal ei juhtu olema, saad kohe pildi selgeks. Kui asi on normi piirest (haynesis peaks kirjas olema normid, kontrollinud pole samas) väljas, tuleb ehitada ühest kaistmest ampermeetri jaoks sobiv jupstükkja hakata eri ahelaid kontrollima. Ja sealt leiab juba vigase või liigtarbiva koha üles.


Või siis pagassipirn lihtsalt põleb :D (ise läbielatud keiss)

Otsingute ja tulemuste arvutamiseks lisan sulle ühe pildikese ka (akupinge on sul teada, pirnidel on watid kirjas, mootoritel ka võimsused kirjas, nii et saad arvutada):

Pilt
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67

JVS
Foorumlane
Postitusi: 57
Liitunud: 27 Okt 2009, 14:48

Re: volvo elektrikulu

PostitusPostitas JVS » 01 Nov 2010, 17:34

taavi kirjutas:mitu amprit tarbib erinevates asendites auto? Otsi mõni vend, kellel oleks ampertangid olemas, kui endal ei juhtu olema, saad kohe pildi selgeks. Kui asi on normi piirest (haynesis peaks kirjas olema normid, kontrollinud pole samas) väljas, tuleb ehitada ühest kaistmest ampermeetri jaoks sobiv jupstükkja hakata eri ahelaid kontrollima. Ja sealt leiab juba vigase või liigtarbiva koha üles.


Või siis pagassipirn lihtsalt põleb :D (ise läbielatud keiss)

Otsingute ja tulemuste arvutamiseks lisan sulle ühe pildikese ka (akupinge on sul teada, pirnidel on watid kirjas, mootoritel ka võimsused kirjas, nii et saad arvutada):

Pilt


No kas 4 ust + pagassipirn suudavad 3 tunniga aku nii tühjaks tõmmata?
(kuigi kõik uksed pole kogu aeg lahti olnud ja ... pagass oli lahti aga pirn oli vist kustutatud!)
Katsun sinu saadetud keemi kasutada! :)

Kasutaja avatar
Tarmo21
Foorumlane
Postitusi: 43
Liitunud: 18 Veebr 2010, 20:40
Asukoht: Tapa

Re: volvo elektrikulu

PostitusPostitas Tarmo21 » 02 Nov 2010, 20:09

no oleneb mis aku seal peal on, tavalise odava aku iga u 2a.

mihkel214
Uustulnukas
Postitusi: 9
Liitunud: 08 Mär 2010, 18:52

Re: volvo elektrikulu

PostitusPostitas mihkel214 » 02 Nov 2010, 20:51

Endal oli sama lugu hullemas variandis, jätsid ukse lahti, imes salongivalgus 10 minutiga piisavalt energiat et mitte starterit taha võtta.
aku sai ära vahetatud siis peab 15 minti raadiot ka kuulata, rohkem pole julgust olnud katsetada :lol:

Kasutaja avatar
hypnotiza
Volvo Club liige
Postitusi: 3157
Liitunud: 20 Mai 2008, 22:43
Asukoht: Jüri
Kontakt:

Re: volvo elektrikulu

PostitusPostitas hypnotiza » 03 Nov 2010, 00:33

Iga normaalse multimeetriga (testriga) saad kah tarbimist mõõta. Lülitad testri alalisvoolu amprite mõõtmisele max. seadesse (nt. 10A, 20A, 20 vms.) Enamikel testritest tuleb eelnevalt tõsta pluss juhe ümber. Seejärel ühendad selle plussjuhtme ja aku plussklemmi vahele! Muidugi on nii, et kui asja valesti teed, on suur tõenäosus tester valhallasse saata. Tarbivuse kohapealt: kui tarbimine ületab sellistel tingimustel 1A, siis on jama. Kui ei, siis aku peetis.

Alalisvoolu mõõtmise tähis:
___
. . . A

või

DC A


Aku ja juhtme vahele ühendamisel ei oma testri polaarsus tähtsust kuna testrid on võimelised näitama ka väärtuseid negatiivses vormis.
Ehk sai arusaadav :)


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist