s40 esituled H4 tulede asemele H7 tuled
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
s40 esituled H4 tulede asemele H7 tuled
sai siis h7 tuled ette pandud ja tekkis probleem ühendamises, et siis kui panna täistuled kustuvad pooltuled ära kuna h4 ju kustutab ühe poole pirnis ära aga h7 variandil peaksid kõik ju jääma põlema.
äkki on keegi midagi ise ideetand sinna või leidub ka masinas vajaminev el.skeem
äkki on keegi midagi ise ideetand sinna või leidub ka masinas vajaminev el.skeem
- madtuning
- Foorumi veteran
- Postitusi: 603
- Liitunud: 14 Dets 2006, 21:41
- Asukoht: Tallinn-Pirita
- Kontakt:
nn. bemmi tehnoloogiat Volvo minuteada ei kasuta, kui algselt h4, siis on ju loogiline, et pannes kahe pirniga tuled, kustub ikkagi pooltuli ära, sest niit on niit ja mistahes pirnis ta asetseb, kui sealt vool ära võtta, lõpetab ta ka hõõgumise!Ja kui pole mõeldud, et kaks pirni korraga põleksid, ei paneks mina ka neid põlema, sest hakkavad teineteise valgusvihku segama ja pikal maanteesõidul väsitavad silmi ja saadki optikapoes silmaarstile aja kinni panna ![Idea :idea:](./images/smilies/idea.gif)
![Idea :idea:](./images/smilies/idea.gif)
Hea hinnaga kereosad ja radiaatorid!
GSM 53541104 www.avotex.ee madis@avotex.ee
GSM 53541104 www.avotex.ee madis@avotex.ee
madtuning kirjutas:nn. bemmi tehnoloogiat Volvo minuteada ei kasuta, kui algselt h4, siis on ju loogiline, et pannes kahe pirniga tuled, kustub ikkagi pooltuli ära, sest niit on niit ja mistahes pirnis ta asetseb, kui sealt vool ära võtta, lõpetab ta ka hõõgumise!Ja kui pole mõeldud, et kaks pirni korraga põleksid, ei paneks mina ka neid põlema, sest hakkavad teineteise valgusvihku segama ja pikal maanteesõidul väsitavad silmi ja saadki optikapoes silmaarstile aja kinni panna
teema oli ju selles, et h4 vahetati h7 vastu ära
![Wink ;)](./images/smilies/wink.gif)
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
- madtuning
- Foorumi veteran
- Postitusi: 603
- Liitunud: 14 Dets 2006, 21:41
- Asukoht: Tallinn-Pirita
- Kontakt:
nüüd sa ei saanud minust aru!taavi kirjutas:madtuning kirjutas:nn. bemmi tehnoloogiat Volvo minuteada ei kasuta, kui algselt h4, siis on ju loogiline, et pannes kahe pirniga tuled, kustub ikkagi pooltuli ära, sest niit on niit ja mistahes pirnis ta asetseb, kui sealt vool ära võtta, lõpetab ta ka hõõgumise!Ja kui pole mõeldud, et kaks pirni korraga põleksid, ei paneks mina ka neid põlema, sest hakkavad teineteise valgusvihku segama ja pikal maanteesõidul väsitavad silmi ja saadki optikapoes silmaarstile aja kinni panna
teema oli ju selles, et h4 vahetati h7 vastu äramitte et h4 jääks kahe niidiga põlema.
H4 vahetati H7+H7 vastu ju, mina tahan seda öelda, et seljuhul peabki jääma põlema 1 H7 ehk kaugtuli üksinda
Hea hinnaga kereosad ja radiaatorid!
GSM 53541104 www.avotex.ee madis@avotex.ee
GSM 53541104 www.avotex.ee madis@avotex.ee
Kui tuled läksid H4-st 2*H7-ks siis asjalik oleks kaugide põledes ka lähid sees hoida,vaatasin 2000a. skeemi ja seal mingi juhtplokk ja väljundiks releed . Selle juhtploki sisendis ehk tulede lüliti ja -kangi juures saaks midagi teha,et kaugid peal ka lähid põleksid ja mitte vastupidi,ehk siis dioodidega ,koormused seal pisid.Alla 00 aasta skeemi mul pole ...
V70 97 , S60 01, S70 98
Jupi juhtmega peab ettevaatlik olema, et pärast midagi põlema ei pane, kui
klemmidel ette nähtud 2x55W asemel hakkab 4x55W koormust olema. Selles
suhtes on taavi soovitus akult releega eraldi juhe vedada turvalisem ja jätkub
pirnile pinget ka rohkem.
Aga minule isiklikult see lähitulede põlemajätmine ei istu mitte üks põrm, lööb
lihtsalt nina eest valgeks ja kaugele ei näe ikka muhvigi, eriti hämaras. Mina
oma autol (h7 juba algusest peale) tegin hoopis vastupidi ringi - kui täistuled
peal, siis võtab pooltuled maha ja valgusvihu nõrgenemise kompenseerisin
lisakaugetega. Pilt hoopis ilusam ja boonusena veel ei pidanud uusi juhtmeid
ka vedama, sest tarbitav koguvõimsus ei muutunud.
klemmidel ette nähtud 2x55W asemel hakkab 4x55W koormust olema. Selles
suhtes on taavi soovitus akult releega eraldi juhe vedada turvalisem ja jätkub
pirnile pinget ka rohkem.
Aga minule isiklikult see lähitulede põlemajätmine ei istu mitte üks põrm, lööb
lihtsalt nina eest valgeks ja kaugele ei näe ikka muhvigi, eriti hämaras. Mina
oma autol (h7 juba algusest peale) tegin hoopis vastupidi ringi - kui täistuled
peal, siis võtab pooltuled maha ja valgusvihu nõrgenemise kompenseerisin
lisakaugetega. Pilt hoopis ilusam ja boonusena veel ei pidanud uusi juhtmeid
ka vedama, sest tarbitav koguvõimsus ei muutunud.
Antud juhul ,S40-l on lihtsam juhtimise poolelt seda asja korraldada, + on kaugidel läbi ühise kaitsme ja relee,lähid eraldi kaitsmete alt läbi relee(de),ainuke asi millega tegeleda oleks vaja on mass ,mis tuleks vähe toekam panna ja kaugid-lähid koos on ikkagi valgem ja parem mumeelest,kõigil uuematel ka nii toimetatakse. Omal V70 lisakaugtulede projekt pooleli ja seal samuti saab kõik juhtimise tasandil korda seada,lisakaugidele tuleb ainult relee(d) panna,jõuots akult või võtab udukate pealt ,millel install tehtud aga tuled puudu,ümberlüliti rešiimid tulevad kaugid-lähid-lisakaugid,lähid-lisaskaugid,kaugid-lisakaugid ,seega igaühele midagi-omale liiklemiseks,mendile ja ülevaatuspunktile,katsub asjad ka tuledekangi külge saada mugavuse mõttes, keeruline pole kuna voolud väiksed juhtimise poole peal.
V70 97 , S60 01, S70 98
- Arturio
- Foorumi veteran
- Postitusi: 686
- Liitunud: 04 Juul 2008, 15:15
- Asukoht: Eesti/Haapsalu
- Kontakt:
http://img259.imageshack.us/my.php?image=skeem2.jpg
Ka mina panin H4 asemel H7 ja väga hästi töötab kõik.
Ka mina panin H4 asemel H7 ja väga hästi töötab kõik.
- Arturio
- Foorumi veteran
- Postitusi: 686
- Liitunud: 04 Juul 2008, 15:15
- Asukoht: Eesti/Haapsalu
- Kontakt:
No selle skeemi järgi see tehtud sai.Releesid ega midagi ma juurde ei pannud, ainuke asi mille ära vahetasin oli kaitse(pane 30A).Ma võtsin lahti lähi,-kaugtulede lüliti alt selle karbi, sellega sain ligi nendele kontaktidele seal ja panin ühe tavalise vasktraadi(Kui ma nüüd ei eksi siis kaugtulede ja lähitulede lülituste nn "aukude" vahele..Ma katsun sulle pildi teha sellest..seal hästi näha, mis tehtud.Muidugi mul 1996a v40, loodan, et uuematel midagi seal muudetud pole.
Re:
Arturio kirjutas:No selle skeemi järgi see tehtud sai.Releesid ega midagi ma juurde ei pannud, ainuke asi mille ära vahetasin oli kaitse(pane 30A).Ma võtsin lahti lähi,-kaugtulede lüliti alt selle karbi, sellega sain ligi nendele kontaktidele seal ja panin ühe tavalise vasktraadi(Kui ma nüüd ei eksi siis kaugtulede ja lähitulede lülituste nn "aukude" vahele..Ma katsun sulle pildi teha sellest..seal hästi näha, mis tehtud.Muidugi mul 1996a v40, loodan, et uuematel midagi seal muudetud pole.
tahaks ka seda skeemi, lähitulevikus arvatavasti mul ka see töö ees.
Taas Vidaga abistaminse võimalus, nüüd ka 2015+ v70 võimalus.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist