2009 V50 2.0D AT käivitades väriseb, koliseb ja sureb välja
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
2009 V50 2.0D AT käivitades väriseb, koliseb ja sureb välja
Talvel hakkas vaikselt pihta - käivitamine oli raske ja kui lõpuks läks, siis värises ja kolises paar sekundit.
Sai vahetatud eelsüüteküünlad - pole kasu
Käivitades tõmbas aku pinge ~8.5v peale, panin uue aku - pole kasu.
Käivitamisel tarbis ~700A ja pinge kukkus ikka ära - läks ka starter vahetusse
Nüüd käivitab lihtsamalt, aga raputab ja koliseb ikka ja lisaks sureb välja
tavaliselt tahab 3-4 korda käiamist saada, et lõpuks tööle jääda
Kui on tööle läinud, siis töötab väga ilusti. Ja järgmised 4-6 tundi läheb palju lihtsamalt tööle.
Diagnost ei anna midagi.
Õhu lugeja ja klapp tunduvad korras.
Tagant musta suitsu ei tule, jõud on alles, kütusekulu ilus
Lisainfoks - sellel Powershift kast, millel 2-massiline hooratas (mida osad targad süüdistanud)
Ideid?
Videomaterjali ka:
https://www.youtube.com/watch?v=K8ogfjQworU
Sai vahetatud eelsüüteküünlad - pole kasu
Käivitades tõmbas aku pinge ~8.5v peale, panin uue aku - pole kasu.
Käivitamisel tarbis ~700A ja pinge kukkus ikka ära - läks ka starter vahetusse
Nüüd käivitab lihtsamalt, aga raputab ja koliseb ikka ja lisaks sureb välja
tavaliselt tahab 3-4 korda käiamist saada, et lõpuks tööle jääda
Kui on tööle läinud, siis töötab väga ilusti. Ja järgmised 4-6 tundi läheb palju lihtsamalt tööle.
Diagnost ei anna midagi.
Õhu lugeja ja klapp tunduvad korras.
Tagant musta suitsu ei tule, jõud on alles, kütusekulu ilus
Lisainfoks - sellel Powershift kast, millel 2-massiline hooratas (mida osad targad süüdistanud)
Ideid?
Videomaterjali ka:
https://www.youtube.com/watch?v=K8ogfjQworU
Volvo V50 2009 100kW PowerShift A/T
Re: 2009 V50 2.0D AT käivitades väriseb, koliseb ja sureb välja
Pihusti(d)?
Lase “Karla auto ok” pilgu peale visata kui võimalus on
Lase “Karla auto ok” pilgu peale visata kui võimalus on
Re: 2009 V50 2.0D AT käivitades väriseb, koliseb ja sureb välja
700a? Millega mõõdetud on? Ampertangidel on 400A limiit, vähemalt nendel, mida näinud olen.
Diagnostika,Remont,Elektritööd,CEM,ECM kloonimine,DIM,SAS(rooliasendiandur),DEM(Haldex),ICM,HU850/650 jm.Garantii
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
Programmeerimine, keelevahetus, IMMO mured, ChipTuning, EGR DPF lahendused
Tel:58O46O96
- Liiwaannus
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7610
- Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
- Asukoht: Saue
Re: 2009 V50 2.0D AT käivitades väriseb, koliseb ja sureb välja
gljuk kirjutas:700a? Millega mõõdetud on? Ampertangidel on 400A limiit, vähemalt nendel, mida näinud olen.
Oomipoes ka 1000 ja 2000A tange saada.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
Re: 2009 V50 2.0D AT käivitades väriseb, koliseb ja sureb välja
Palju nüüd käivitamisel ampreid tarbib?Ja siemensi pihusteid pole veel kohanud,et keegi talutavalt neid taastab meitemaal.
G31Xdrive;Amarok,Disco4 ja paar Audit. Teoorias olen tugev.
Re: 2009 V50 2.0D AT käivitades väriseb, koliseb ja sureb välja
Nägin seda autot. Sain aru, et peale käigukasti remonti hakkas see jama- vii sinna tagasi kus seda remonditi.
Re: 2009 V50 2.0D AT käivitades väriseb, koliseb ja sureb välja
JaanB kirjutas:Pihusti(d)?
Lase “Karla auto ok” pilgu peale visata kui võimalus on
Pihustid käisid seal kontrollis - õeldi, et testi tulemused ok, aga nõelte liikumine kahtlane.
tellisin Saksamaalt taastatud pihustid, ei mõjunud midagi.
gljuk kirjutas:700a? Millega mõõdetud on? Ampertangidel on 400A limiit, vähemalt nendel, mida näinud olen.
korralik (taadeldud) Fluke aparaat
kloox kirjutas:Palju nüüd käivitamisel ampreid tarbib?Ja siemensi pihusteid pole veel kohanud,et keegi talutavalt neid taastab meitemaal.
Pole peale starteri vahetust möötnud, aga kuulda on, et käivitus ise on lihtne, lihtsalt tööle ei jää ja rapub ikka.
marek555 kirjutas:Nägin seda autot. Sain aru, et peale käigukasti remonti hakkas see jama- vii sinna tagasi kus seda remonditi.
Tegija kehitas õlgu, et ei tea mis viga ja tema tegi kõik korrektselt.
Vahepeal avastasin, et kütuses palju õhku, lasin filtri ära vahetada, õhk kadus, probleem jäi.
See nüüd üle poole aasta ühe remondi hoovi peal istunud, et kui idee tekib, siis vaatavad.
Siiamaani paistab kõik korras - andurid töötavad, kuskil midagi katki ei tundu (endoskoop kaameraga vaadati)
Aga mis leiti - sisselaskes tekib päris korralik vaakum, kuigi suretusklapp ilusti lahti ja lõdvik ka sealt samast maas.
Loogika ütleb, et sealt klapist silindritesse peaks nagu sirge tee olema.. kuidas saab vaakum tekkida?
Kas seal äkki iga silindri ees veel mingid siibrid/klapid? Mis siis ei toimeta..
Kes neid liigutama peaks.. ehk hüdrotõukurid, mis tühjaks vajunud või ei pea õli enam?
Volvo V50 2009 100kW PowerShift A/T
Re: 2009 V50 2.0D AT käivitades väriseb, koliseb ja sureb välja
Tollel paagis pumpa pole ju,siis vajub küte alla kuskilt.
G31Xdrive;Amarok,Disco4 ja paar Audit. Teoorias olen tugev.
Re: 2009 V50 2.0D AT käivitades väriseb, koliseb ja sureb välja
Ma ka V50l jamasin kütuse, kütusefiltriga ja õhuga.
Kütusefiltri vahetusel jäi ka selline kogus õhku trassi et ise ei suutnud seda korrektselt välja imeda. Pöördusin spetsialisti poole.
Sellel ainult üks pump, mis ei asu ka paagis. Pmst toimub torustikus imemine kütusepaagist kuni pumbani välja.
Mu meelest see kütuseteema on selle 100 kw 2.0 diisel mootori üks suuremaid ja nõmedamaid komistuskivisid.
Küsimus 1 - kas kütus üldse jõuab pidevalt ja korrektselt paagist kütusefiltrini välja?
Küsimus 2 - kas kütus liigub ilma õhumullideta mööda läbipaistvat toru pumbani? Või kuskil kõrgemas kohas õhumull ees, niiet kütust pump vaid nuusutab reaalselt?
Küsimus 3 - pumba pealne vooliku kinnitus? On selle klambrid korrektselt ümber pea kinni või üldse on nad puudu? Minu variandil olid klambrid üldse puudu ja mismoodi kütusevoolik pumba otsas püsis - vot ei oska öelda. Igatahes sab pumba pealt samuti lisaõhku juurde.
Väga lihtne viis taolise paagi õhutamiseks - pumba juurest voolik lahti ja imurpump külge ning imema panna. Ja siis kütusepaak lahti, suurem vaheots panna, niiet kataks kogu augu ära ja paaki lasta suruõhku. Lööb koheselt kogu süsteemist pisikesed õhumullid minema. Sellega võib kõik nõmedad õhutusniplid ja liitekohad välja jätta.
Kütusefiltri vahetusel jäi ka selline kogus õhku trassi et ise ei suutnud seda korrektselt välja imeda. Pöördusin spetsialisti poole.
Sellel ainult üks pump, mis ei asu ka paagis. Pmst toimub torustikus imemine kütusepaagist kuni pumbani välja.
Mu meelest see kütuseteema on selle 100 kw 2.0 diisel mootori üks suuremaid ja nõmedamaid komistuskivisid.
Küsimus 1 - kas kütus üldse jõuab pidevalt ja korrektselt paagist kütusefiltrini välja?
Küsimus 2 - kas kütus liigub ilma õhumullideta mööda läbipaistvat toru pumbani? Või kuskil kõrgemas kohas õhumull ees, niiet kütust pump vaid nuusutab reaalselt?
Küsimus 3 - pumba pealne vooliku kinnitus? On selle klambrid korrektselt ümber pea kinni või üldse on nad puudu? Minu variandil olid klambrid üldse puudu ja mismoodi kütusevoolik pumba otsas püsis - vot ei oska öelda. Igatahes sab pumba pealt samuti lisaõhku juurde.
Väga lihtne viis taolise paagi õhutamiseks - pumba juurest voolik lahti ja imurpump külge ning imema panna. Ja siis kütusepaak lahti, suurem vaheots panna, niiet kataks kogu augu ära ja paaki lasta suruõhku. Lööb koheselt kogu süsteemist pisikesed õhumullid minema. Sellega võib kõik nõmedad õhutusniplid ja liitekohad välja jätta.
2009a Volvo V50 2.0D 100kw ATM R-Design
Volvo S40 2.0D R-Design
Volvo S40 2.0D R-Design
Re: 2009 V50 2.0D AT käivitades väriseb, koliseb ja sureb välja
Enne filtri vahetust oli läbipaistvas kütusetorus näha päris palju ja suuri mulle, peale vahetus on mõned imepisikesed.
Nende liikumise kiirust arvestades arvan, et kütus liigub probleemideta.
Ja kui ei saaks piisavalt kätte, siis oleks Rail Pressure ka madalam, aga see on normis.
Hetkel viitab sellele, et ei saa õhku.
Nende liikumise kiirust arvestades arvan, et kütus liigub probleemideta.
Ja kui ei saaks piisavalt kätte, siis oleks Rail Pressure ka madalam, aga see on normis.
Hetkel viitab sellele, et ei saa õhku.
Volvo V50 2009 100kW PowerShift A/T
Re: 2009 V50 2.0D AT käivitades väriseb, koliseb ja sureb välja
Seda kõige lihtsam kontrollida ju,sisselaskekolle küljest lõdvik lahti ja peaks see mure hetkega lahenema.
G31Xdrive;Amarok,Disco4 ja paar Audit. Teoorias olen tugev.
Re: 2009 V50 2.0D AT käivitades väriseb, koliseb ja sureb välja
Filtri ja pumba vahelisel läbipaistvas voolikus ei tohiks mitte ühtegi mulli olla. Isegi mitte imepisikesi. Seega juba kuskilt ennem pumpa ikkagi võtab õhku peale. Aga see nii vähe, et ka sellega töötab normaalselt auto. Aga jah, et ei tööta, siis suurem viga on mujal.
Siis tõenäolist viga sisselaskes, õhu poole peal. Mingi klapp kinni? Aga nagu öeldi, lõdvik lahti ja kohe näha.
Siis tõenäolist viga sisselaskes, õhu poole peal. Mingi klapp kinni? Aga nagu öeldi, lõdvik lahti ja kohe näha.
2009a Volvo V50 2.0D 100kw ATM R-Design
Volvo S40 2.0D R-Design
Volvo S40 2.0D R-Design
Re: 2009 V50 2.0D AT käivitades väriseb, koliseb ja sureb välja
Kui Lõdvik enne suretusklappi (Throttle Body) lahti võtta, siis näha, et klapp ilusti lahti aga jama on ikka.
Seega takistus kuskil kaugemal.
Sisselaske kollektoris selline vaakum, et pidi kokku tõmbama (ise pole näinud, mehhaanik ütles)
Seega takistus kuskil kaugemal.
Sisselaske kollektoris selline vaakum, et pidi kokku tõmbama (ise pole näinud, mehhaanik ütles)
Volvo V50 2009 100kW PowerShift A/T
- Paranormal
- Kõva postitaja
- Postitusi: 174
- Liitunud: 13 Juun 2011, 15:31
- Asukoht: Tallinn
Re: 2009 V50 2.0D AT käivitades väriseb, koliseb ja sureb välja
Throttle body juurest lõdvik lahti jätta ja siis proovida käivitada oled proovinud?
On erinevatel autodel ette tulnud et turbo on kojas nii kinni ja mootor jääb õhunälga
On erinevatel autodel ette tulnud et turbo on kojas nii kinni ja mootor jääb õhunälga
Re: 2009 V50 2.0D AT käivitades väriseb, koliseb ja sureb välja
Ehk on turbosisend blokeeritud remondikäigus sinna unustatud tropiga . Et sodi sisse ei satuks, topiti sinna miskit ette ja pärast unustati eemaldada. Ise teibin kinni kui sobiva suurusega korki ei leidu. Kunagi ühel diisel Transitil oli õhufilter nii kalts, et suure vihmaga tõmbas pool õhufiltrit turbotorusse. Siis olid ka cooleri torud vaakumis.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist