Tere. Mure 97 aasta V40ga, 1.8 85kw mis vajaks uusi küünlajuhtmeid. Tellisin uued juhtmed aeromotorsi kaudu ja uus küünlajuhe ei lähe nii sügavale, et klapikambrikaane sees pesa ära tihendaks, juhtme krea jääb välja (panen pildi allapoole missuguse juhtmega tegu, läheb läbi klapikambrikaane küünla peale). Esimene tellitud oli Boschi komplekt, Hitachi komplektiga mõõtmistulemuste järgi täpselt sama lugu.
Siit küsimus, et kus kohast sama mootoriga auto omanikud saanud uued küünlajuhtmed mis korrektselt sobivad, esindus?
Juhtmed ise sellised
V40 1.8 85kw uued küünlajuhtmed ei sobi
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: V40 1.8 85kw uued küünlajuhtmed ei sobi
Kuna need tootekataloogide järgi sobivad ka teistele S/V40 mootoritele, millel pole poolid otse küünla otstes, siis peab midagi muud mäda olema, õiged küünlad ikka on peal, millel ühendustandev kontakt õige jämedusega? Kui see julla liiga suure läbimõõduga siis piip ei lähegi ilusti otsa aga ma ei tea kui tõenäoline see on, et midagi nii valesti üldse olla saaks
'13 Volvo S80 T6 (MY14)
'98 Volvo S40 T4
'99 Mitsubishi Galant 2.0
'96 Mitsubishi Lancer 1.6
'82 Opel Ascona C 1.6
'98 Volvo S40 T4
'99 Mitsubishi Galant 2.0
'96 Mitsubishi Lancer 1.6
'82 Opel Ascona C 1.6
Re: V40 1.8 85kw uued küünlajuhtmed ei sobi
Kontakt on õige jämedusega, kuna küünal läheb klemmi sisse ilusti. Orginaaljuhtmetega võrreldes muus osas olid need Boschi omad identsed aga orginaalil oli klemm piibus sügavamal kui Boschi omal ja süütepooli pool olevatel kinnitusplastikutel olid nagad valed (need plastikud saab lihtsasti ringi vahetada ehk see poleks probleemiks). Ega ei ole ju olemas ja kasutusel madalamad küünlad selle mootori jaoks? Uued küünlad ostetud kohalikust varuosapoest auto järgi. Mainin igaks-juhuks veel ära, et orginaal juhtmed istuvad ideaalselt peale aga on aastast 97 ja ühel klemm liigub sees.
- Oldschool79
- Kreisi postitaja
- Postitusi: 406
- Liitunud: 30 Okt 2016, 23:52
- Asukoht: Rakvere
Re: V40 1.8 85kw uued küünlajuhtmed ei sobi
Mul 1.8 90 kw B4184S2 mootor. Osades kataloogides näitab sama töömahuga mootorikoodiks ka B4184S9. Ise olen tellinud S2 järgi, sest manuaal ja mnt mõlemad näitavad s2. süütepoolideni pole jõudnud, aga kuna aasta 2002 on ülemineku aastakäik, siis antud aasta seeria autodel on osad alusvankriosad erinevad , ise pidanud stabikakontidega mässama, ühed ei sobinud pidin teised vaatama. siit kogemus, et kataloogides võib-olla vasturääkivusi, ehk minu puhul siis ühes kataloogis kuvatakse s2 sobivust, teisel s9 sobivust.mõned varuosad sobivad mõlemale koodile kuivõrd s9 on bifuel, siis võivadki karakteristikad olla erinevad.
üldiselt soovitan number numbrilt võtta tootekoodi kas originaali etiketilt või kontrolli skandix.de varuosade andmebaasist. skandixu abiga olen nii mõnedki asjad saanud ostetud õiged, kuna skandix kuvab aastakäigu ja mootori järgi originaalkoodi. kui hakkad b-kati varuosa vaatama siis kindlasti originaalkoodile pakutava asendustoote järgi. ja kontrolli mitmest erinevast e-kataloogist(e-poest), kui 5-st 4 annab sama vastuse, peaks olema õige.
üldiselt soovitan number numbrilt võtta tootekoodi kas originaali etiketilt või kontrolli skandix.de varuosade andmebaasist. skandixu abiga olen nii mõnedki asjad saanud ostetud õiged, kuna skandix kuvab aastakäigu ja mootori järgi originaalkoodi. kui hakkad b-kati varuosa vaatama siis kindlasti originaalkoodile pakutava asendustoote järgi. ja kontrolli mitmest erinevast e-kataloogist(e-poest), kui 5-st 4 annab sama vastuse, peaks olema õige.
Esimene Volvo: S40 2002 1.8l ATM
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist