1. leht 1-st

käiguvahetuse mure.

Postitatud: 05 Juul 2018, 07:57
Postitas Tanel1985
Auto V50 2.0d 100kw 2004a.

Probleem seisneb tagurpidi ja esimese käiguga, mis tuleb suhteliselt sisse vägistada. Ülejäänud käigud toimivad ilusti ja käikude vahetusel miskeid kolinaid ja kraginaid ei kaasne, mis viitaks sidurile endale. Millised on siduri peasilindri väsimise tunnused?
Samas on räägitud siin foorumis ka miskitest käigukasti puksidest?

Tänan juba ette abistava info eest.

Re: käiguvahetuse mure.

Postitatud: 05 Juul 2018, 08:31
Postitas j0hanne5
võib ka seda käiguvahetuse mehhaanilist osa enne kontrollida, pole kindel kas hoovastikuga süsteem või trossidega, aga vaataks sinna ka.

Re: käiguvahetuse mure.

Postitatud: 05 Juul 2018, 21:40
Postitas Volvo Club
Käiguhoovastiku puksid vajavad vahetamist

http://alvadi.ee/varuosad/volvo/s40-v40 ... 27150&ft=1

Re: käiguvahetuse mure.

Postitatud: 05 Juul 2018, 23:03
Postitas Liiwaannus
Kas need masinad jagavad selliseid osi? Jutt ju v50nest.

Re: käiguvahetuse mure.

Postitatud: 05 Juul 2018, 23:59
Postitas martk
Siduri peasilindri väsimise tunneb enamjaolt ära pedaali tuksumisega jala all. Kui sul on m56 (5 käiguline) kast, soovitan määrida trossid ära, mis kangi juurest kasti peale jooksevad. Võid proovida ka kasti õli vahetada. Samas antud isenditel on ette tulnud käiguvahetuse probleeme ka siduri pärast.

Re: käiguvahetuse mure.

Postitatud: 06 Juul 2018, 16:10
Postitas Tanel1985
V50-l on 6käiguline kast ja sidur on vahetatud c.a. aasta tagasi.

Re: käiguvahetuse mure.

Postitatud: 06 Juul 2018, 16:12
Postitas Tanel1985
V50 on tiba teine tehnoloogia, kui vanema kerega V40-l.