Andmete järgi v40 1,9 td 66kw
Rihm läks katki, ühtegi arusaadavat märki polnud, mille järgi rihma paika panna, sai proovitud niipidi ja naapidi, ülevalt nukkvõlli sälk otse üles ja väntvõlli pealt otse alla, proovisin nihutada hammas siiapoole ja hammas sinnapoole neid, aga ei, ikka käisid klapid vastu, ei saanud täisringi peale teha vändast keerates. Kompressoriga õhku silindrisse lastes eelsüüteaugust survet ei tekkinud.(kas peab üldse tekkima ? ) Targemad remondimehed k'ik kooris ütlesid, et klapid kõverad, keera kaas maha. Tegelikult soovitati küll rohkem seda va kuusakoskit, aga no ei tihkand nii kergelt alla anda.
Keerasin kaane maha, visuaalselt on k'ik klapid sirged ja terved. Mingid hästi kerged jäljed on kolbide pinnal tahma peal, need võisid ka sellest jäänud, kui vändast proovisin ringi peale teha.
Kuidas teha kindlaks kas on vaja klappidega midagi ette võtta või ei ? Ma ühte asja katsetasin, selle järgi justkui pole päris korras, aga enne kui välja räägin, mismoodi kontrollisin, küsiks nõu, mismoodi tegelikult kontrollitakse?
Klappide olukorra tuvastamine ?
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: Klappide olukorra tuvastamine ?
Kalla sisse ja väljalaske kollektorist bensiini peale ja vaata kas klappide vahelt immitseb.
Re: Klappide olukorra tuvastamine ?
Mhm. Sedasi ma katsetasingi. Aga diisliga, kuna mootor on diiselmootor. Ja immitseb natuke. mõnest kiiremini, mõnest aeglasemalt. Jätsin sinnapaika ja kui järgmine päev vaatama läksin siis osad kollektorid polnudki veel tühjaks saanud.
Kui tihe on piisavalt tihe ? Kas metall vastu metalli olukorras tuleb saavutada olukord kus tilkagi läbi ei leki ?
Kui tihe on piisavalt tihe ? Kas metall vastu metalli olukorras tuleb saavutada olukord kus tilkagi läbi ei leki ?
Re: Klappide olukorra tuvastamine ?
Diisel on liiga paks. Bensiin, atsetoon, lahusti, brake-cleaner nendega on sekundiga selge kas peab või ei. Läbi ei tohi tulla midagi.
Re: Klappide olukorra tuvastamine ?
Well. Seega tuleb mul miskit ette võtta nendega. Sest läbi immitseb isegi diislit.
Re: Klappide olukorra tuvastamine ?
Need peavad olema jah täitsa tihedad sest kui juba vedelik sealt läbi tuleb siis tuleb õhk ammugi läbi.
tel:515O862 leho@volvoclub.ee
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist