Volvo V50 2.0d tahmafilter
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Volvo V50 2.0d tahmafilter
Tere!
Sooviks leida isikut, kes eemaldaks autol tahmafiltri ja ka programmeeriks selle ajust välja. Tallinnas
Volvo V50 2.0d 2007
Tänan!
Sooviks leida isikut, kes eemaldaks autol tahmafiltri ja ka programmeeriks selle ajust välja. Tallinnas
Volvo V50 2.0d 2007
Tänan!
Re: Volvo V50 2.0d tahmafilter
mis jama tahmafiltriga?
Re: Volvo V50 2.0d tahmafilter
Viskab mootori häiresse alatasa. Autol kaob jōud alates umbes 1600 pöördest. Jōnksutab. Kui häires ei ole sōidab korralikult. Diagnostika näitas dpf(tahmafilter) veateadet.
Re: Volvo V50 2.0d tahmafilter
Sõida 10-15 minutit 4000 pöördega, soovitavalt 3 käik ja kiirus 100km h. Pärast seda on tahmafilter puhas.
Re: Volvo V50 2.0d tahmafilter
Võid ka kauem sõita... Kui filter ikka väga täis, siis võid kõvasti kauem põletada seda.
Oskab keegi öelda mitme km tagant v50-l see automaatne filtri puhastus protsess käib või teeb ta seda vastavalt filtri seisukorrale?
Oskab keegi öelda mitme km tagant v50-l see automaatne filtri puhastus protsess käib või teeb ta seda vastavalt filtri seisukorrale?
Re: Volvo V50 2.0d tahmafilter
Tänan vastuste eest. Kuidas arvate, kas oleks lihtsam asi lihtsalt autol eemaldada või tõesti aeg-ajalt teda puhastada kõrgetel pööretel sõitmisega?
On võimalik, et asi võib olla üldse anduris?
On võimalik, et asi võib olla üldse anduris?
Re: Volvo V50 2.0d tahmafilter
Uurisin netist veidi... Öeldakse et auto teostab filtri puhastust automaatselt kui filter saab nn 80% täis, aga... Kui sul on lühikesed või aeglased sõidud siis seda automaatselt sisse ei lülitata. Seda puhastus tsükklit saab lasta ka kuskil teeninduses teha, seal viskavad arvuti külge ja sunnivad dpf puhastus tsükkli peale.
Üldiselt ei tohiks filter kiiresti täis saada kui mootor korras ja põlemine puhas. Minul pole siiani (poole aasta jooksul mis mul v50 olnud on) seda probleemi olnud... (muidugi on võimalus et filter on ammu enne mind vahelt ära võetud).
Ma arvan, et sul on odavam ja mõistlikum see 3nda käigu trikk ära proovida ja sealt edasi vaadata mis saab.
Üldiselt ei tohiks filter kiiresti täis saada kui mootor korras ja põlemine puhas. Minul pole siiani (poole aasta jooksul mis mul v50 olnud on) seda probleemi olnud... (muidugi on võimalus et filter on ammu enne mind vahelt ära võetud).
Ma arvan, et sul on odavam ja mõistlikum see 3nda käigu trikk ära proovida ja sealt edasi vaadata mis saab.
Re: Volvo V50 2.0d tahmafilter
Filrti umbe minekul ka peaks põhjus olema,linnatsüklis peaks ta põletuse suutma ise ära teha,kui just nii lühikesed otsad,et mootor ei jõua soojaks minna.Võibolla on pihustites või turbos või kuskil veel problem,kui see viga üles otsida siis peaks mure lahendatud olema.Survekaga neid mitmeid läbi pestud ja paar korda vigu kustutada ja peaks hea saama,tunduvalt odavam mu meelest,kui välja progeda.Kas lisaaine on olemas?
Kui viga aktiivne või on 10x lõpetamatta tsükkel,siis es suuda ta ise enam põletust alustada ja arvutit juba vaja(kaassõitjat,kes vigu kustutab.)Muidugi võib kohapeal ka põletama panna,aga kui on miski muu mure veel lisaks ,siis võib palju haiget teha mootorile.
Kui viga aktiivne või on 10x lõpetamatta tsükkel,siis es suuda ta ise enam põletust alustada ja arvutit juba vaja(kaassõitjat,kes vigu kustutab.)Muidugi võib kohapeal ka põletama panna,aga kui on miski muu mure veel lisaks ,siis võib palju haiget teha mootorile.
G31Xdrive;Amarok,Disco4 ja paar Audit. Teoorias olen tugev.
Re: Volvo V50 2.0d tahmafilter
Uued B-osa flitrid on juba sedavõrd soodsad, et ise vahetades tuleb see odavam, kui korralik väljaprogrammeerimine ja vana DPF-i tühjakslöömine.
Kui probleemid on tekkinud juba olukorras, kus teoorias peaks põletuseks tingimused loodud olema, siis on põhjust kahtlustada, et need on saanud alguse vigasest rõhuandurist. Ühtlasi tasub silma peal hoida õlitasemel ja vajadusel tuleb see vahetada ning nullida õli saastumisloendur.
Kui probleemid on tekkinud juba olukorras, kus teoorias peaks põletuseks tingimused loodud olema, siis on põhjust kahtlustada, et need on saanud alguse vigasest rõhuandurist. Ühtlasi tasub silma peal hoida õlitasemel ja vajadusel tuleb see vahetada ning nullida õli saastumisloendur.
Re: Volvo V50 2.0d tahmafilter
Tere. Ise puhastades läheb aega ca 2H kui leotada seda filtrit pesuainega ja maksma läheb ca 15 €. Ise tegin ja filter nagu uus ja auto töötab korallikult
Re: Volvo V50 2.0d tahmafilter
Kuidas leotamine käib ?
Re: Volvo V50 2.0d tahmafilter
Mina panin pikka kitsasse vanni selle aine, nii et filter oli ujutatud. Tean, et valatakse ka otse filtrisse, ette pannakse filtrile punn ja siis leotatakse. Konsentraat on suht kange, seega peab lahjendama. Võtab tahma hästi lahti.
Re: Volvo V50 2.0d tahmafilter
Väike täpsustus : Teie auto võtt on sarnane
või koos kollase nuppuga
?
või koos kollase nuppuga
?
Meevaras kirjutas:Tänan vastuste eest. Kuidas arvate, kas oleks lihtsam asi lihtsalt autol eemaldada või tõesti aeg-ajalt teda puhastada kõrgetel pööretel sõitmisega?
On võimalik, et asi võib olla üldse anduris?
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 9 külalist