Tere.
Mure siis järgmine. Täna maanteel sõites kadus autol lihtsalt järsku jõud ja auto hakkas "kakkuma". Tühikäigul gaasi andes pöörded üle 2500-3000 ei läinud. Peale auto seisma jätmist esimese korraga auto ei käivitunud. Teise korraga käivitus normaalselt.
Ühtegi veateaded armatuurile ei visanud.
Pöörete piiramine on ilmselt seotud mootor avariireziimi minekuga, kuid kas siis ei peaks armatuuri ka mingid veateaded viskama? Kütusefilter vahetatud ca. kaks paagitäit kütet tagasi, nii, et filtri peale panuseid ei paneks.
Om ehk midagi mida kodustes tingimustes kontrollida saaks? DICE kahjuks enne homset/ülehomset järele ei saa, kuid homme vaja endiselt tööle sõita.
Ette tänades,
Tauri
2005 Volvo V50 jõud kaob ja pöörded piiratud
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: 2005 Volvo V50 jõud kaob ja pöörded piiratud
Mis mootor autol on ? 1.6D , D2 , 2.0D või D5 ?
Tõenäoliselt tahma filtriga (2.0D) mingit jama või õhuga
Tõenäoliselt tahma filtriga (2.0D) mingit jama või õhuga
Re: 2005 Volvo V50 jõud kaob ja pöörded piiratud
Tervist
Upitan selle vana teema üles kuna endal juhtus täpselt sama lugu ükspäev asulavälisel teel koju sõites. Natuke gaasiga mängides tuli jõud tagasi ja varsti oli asi unustatud kuid täna hommikul jälle sama lugu: asulavälisel teel järsku jõud läinud, pöörded max 2000 ja samamoodi, natuke gaasiga mängides, tuli jõud tagasi ja kõik jälle normis.
Sarnaselt teema algatajale ühtegi tulukest põlema ei löönud. Ja auto ka sama: V50 2.0D 100kw (2009.a)
Arvutit pole veel külge saanud, aga proovin orgunnida.
Äkki avelito, kui sa omal selle mure lahendatud said, siis jagad infot milles kühvel oli?
Upitan selle vana teema üles kuna endal juhtus täpselt sama lugu ükspäev asulavälisel teel koju sõites. Natuke gaasiga mängides tuli jõud tagasi ja varsti oli asi unustatud kuid täna hommikul jälle sama lugu: asulavälisel teel järsku jõud läinud, pöörded max 2000 ja samamoodi, natuke gaasiga mängides, tuli jõud tagasi ja kõik jälle normis.
Sarnaselt teema algatajale ühtegi tulukest põlema ei löönud. Ja auto ka sama: V50 2.0D 100kw (2009.a)
Arvutit pole veel külge saanud, aga proovin orgunnida.
Äkki avelito, kui sa omal selle mure lahendatud said, siis jagad infot milles kühvel oli?
Volvo V50, 2.0D, 100kW, 2009.a
Re: 2005 Volvo V50 jõud kaob ja pöörded piiratud
Ehk DPF rõhuandur?
-
- Uustulnukas
- Postitusi: 2
- Liitunud: 12 Nov 2018, 10:48
Re: 2005 Volvo V50 jõud kaob ja pöörded piiratud
Kas võivad olla nukad paigast või turbo vajab reguleerimist?
Re: 2005 Volvo V50 jõud kaob ja pöörded piiratud
Sain enda masinal probleemi lahendatud. Põhjuseks otsad andnud õhukulumõõtja, mis auto avariirežiimi ajas. Lisaks sellele vahetati veel ka mootoriõli kuna kütus oli õli hulka sattunud (tegelikult seletati mulle kui võhikule täpsemalt asi lahti aga egas siis kõik meelde jää). Lisaks veel ka õli- ja õhufilter ehk sisuliselt sai korraline hooldus tehtud. Ok, asi ilus, sõidutunnetus hoopis teine peale remonti aga järgmisel hommikul asulavälisel teel peale üht ristmikku kiirendades jälle sama nali - hoiatustuli põlema ja jõud läinud.
Samal päeval viisin auto tagasi ning siis tuvastati et vahejahuti voolik on katki ning kiirendades, kui voolikus suurem rõhk, siis see lekib ning ajab jälle masina avariirežiimi. Uue originaalosa hind ca 240 EUR, B-osa ca 40 kanti -- raske arvata kumma valisin?
Eile vahetati voolik ära ja seni tundub kõik vinks-vonks ning mis eriti tore: tundus, et käigukast raiub ka viimasel ajal liiga järsult käike sisse aga ilmselt oli see samuti avariirežiimist tingitud. Igatahes läks käiguvahetus ka sujuvamaks.
Samal päeval viisin auto tagasi ning siis tuvastati et vahejahuti voolik on katki ning kiirendades, kui voolikus suurem rõhk, siis see lekib ning ajab jälle masina avariirežiimi. Uue originaalosa hind ca 240 EUR, B-osa ca 40 kanti -- raske arvata kumma valisin?
Eile vahetati voolik ära ja seni tundub kõik vinks-vonks ning mis eriti tore: tundus, et käigukast raiub ka viimasel ajal liiga järsult käike sisse aga ilmselt oli see samuti avariirežiimist tingitud. Igatahes läks käiguvahetus ka sujuvamaks.
Volvo V50, 2.0D, 100kW, 2009.a
Re: 2005 Volvo V50 jõud kaob ja pöörded piiratud
Hei, tõstan ka sama küsimusega teemat. Minul küll 2006 v50 1,6D. Arvuti annab veaks õukulumõõtja, see sai vahetatud ning sõitis päeva-kaks ilusti, nüüd jälle sama viga ees ja autol minek null, ka ilmselt siis see avariireziim. Mingeid ideid, kuidas toimida ? Diagnostikaga viga kustutada ei anna, jääb ikka aktiivseks.
Re: 2005 Volvo V50 jõud kaob ja pöörded piiratud
Äkki on juhtmed katki,kui viga ei kustu,äkki egr saba andnud,äkki veel paarkümmend asja .Võiks konkreetse veakoodi panna,mitte õhulugeja viga.Ilmselgelt on vaja ka sinna diagnostika aparaadi taha ka diagnostikut,kes jagaks nooti ka mitte es kustutaks vigu.
G31Xdrive;Amarok,Disco4 ja paar Audit. Teoorias olen tugev.
Re: 2005 Volvo V50 jõud kaob ja pöörded piiratud
Praeguseks on jäänud viga 1320, kus konkreetsel mudelil see IAF Sensor olla võib ?
Edit: Sensoriga miskit pistmist siiski ei ole..
Edit: Sensoriga miskit pistmist siiski ei ole..
Re: 2005 Volvo V50 jõud kaob ja pöörded piiratud
Mul 2008 v50 2.0.d maadlesin sama probleemiga, vahetati õhulugeja ja ei midagi. Siis reaalajas sõideti arvuti küljes ja viga oli siiski õhulugejas. Vahetai uuesti välja õhulugeja, trosserklapi üks juhe oli katki mis viis tahmafiltri ummistuseni pluss turpsi keeras ka pekki. Seega mõistlik teha sellgeks andurite parameetrid ja arvuti taha.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 14 külalist