S40 2004 2.0 diisel külmalt raske käivitus
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
S40 2004 2.0 diisel külmalt raske käivitus
Tervitused. Probleem auto käivitamisel külmadel ilmadel. Juba 0 kraadi juures ei taha just väga hästi minna ja -10 juures peab pikemalt käiama ja teinekord ei taha käima jääda. Kui käima läheb, siis teeb justkui traktori häält (väga vali ja ebaühtlane). Minutikese või vähemgi käib, siis jääb ühtlaseks ja ei saa nagu arugi, et midagi viga oleks ja sealt edasi sõidab ja käitub kenasti. Hiljuti sai vahetatud EGR klapp, eelmisel omanikul tehtud starteri hooldus/vahetus, eelsüüteküünlad kontrollitud. Täna panin OBD2 sensori külge ja näitab P1335, proovisin kustutada, aga tuleb tagasi kogu aeg. Võtsin ka klemmid maha, et sedamoodi ära kustutada, aga tuleb ikka tagasi. Nagu aru saan, siis P1335 on nukkvõlli andur ja vajab ilmselt vahetust, aga, kui see läbi omadega, siis kuidas põhjendada, et auto käib ilusti, kui soojaks läheb?
Kas on kellelgi veel ideid, et kust võiks viga otsida?
Kas on kellelgi veel ideid, et kust võiks viga otsida?
Re: S40 2004 2.0 diisel külmalt raske käivitus
Küünlad kontrollitud aga kas küünaldele vool ka tuleb peale.
V70 2.4 D5 120kw 2003a 5manuaal
Ei ole võimatuid asju, on saamatud tegijad.
Ei ole võimatuid asju, on saamatud tegijad.
Re: S40 2004 2.0 diisel külmalt raske käivitus
Jään selle koha pealt vastuse võlgu, aga nagu ka mehaanik, kes seda kontrollis, ütles, et sellise külma puhul küünlad pole veel väga suure tähtsusega ja peaks ka niisama käima minema. Tegu tuttava suurte kogemustega mehaanikuga, kel kahjuks polnud tol hetkel aega rohkemaks mu auto kallal kui EGR vahetus. Kui omal jõul vastust leida ei suuda, siis peab ilmselt tema juurde tagasi viima kunagi. Tol hetkel kui EGR sai vahetatud, siis auto ei läinud üldse käima ja hiljem oli ka näha, et EGR klapp ei liikunud vabalt.
Re: S40 2004 2.0 diisel külmalt raske käivitus
Loomulikult võib viga ka mujal olla aga -10 juures on küünlad ikka juba käivitumisel määravad, kui ei tööta siis tahabki pikemalt käijamist ja puterdab enne kui korralikult tööle jääb.
V70 2.4 D5 120kw 2003a 5manuaal
Ei ole võimatuid asju, on saamatud tegijad.
Ei ole võimatuid asju, on saamatud tegijad.
- Liiwaannus
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7597
- Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
- Asukoht: Saue
Re: S40 2004 2.0 diisel külmalt raske käivitus
Ja küünlaod kasutavad (vähemalt osad) auto enne tulega armatuuris märku andmist. I gen x70ned andsid vist juba alla +5 tempidel küünaldega juurde.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
Re: S40 2004 2.0 diisel külmalt raske käivitus
P1335 on ju egr-i viga.Kui see lahti on siis ei tahagi käivituda see masin,eriti külmalt.Ja kui tagasi tuleb,siis on püsivalt ning vajab vahetust,juhtmete kontrolli+veel mis sellega kaasneb ja siis järeldused teha.Eelsüüteküünlad on ju taga mootori poolel ja neid ikka kindlasti kontrolliti või öeldi nii?Kui silindri kaupa käivitub ja lonkama jab,siis ikka küünlad läbi.
G31Xdrive;Amarok,Disco4 ja paar Audit. Teoorias olen tugev.
Re: S40 2004 2.0 diisel külmalt raske käivitus
Käisin täna tartus crank´is ja tõepoolest EGR-i viga. Olen veidi jahmunud lihtsalt, sest just käisin ja vahetasin EGR-i ära, kuigi tõepoolest oli tegu kasutatud isendiga, mille küll mehaanik heaks kiitis. Puhastasin täna kindalaeka aluse kaitsmete bloki klemmid kõik ära igaks juhuks, et äkki seal mõni halb ühendus. Olen kuulnud, et seal pidi niiskusega probleeme olema. Eks homme saab näha, kas muutus midagi, kui masin jälle piisavalt külmaks läinud.
Re: S40 2004 2.0 diisel külmalt raske käivitus
Kas peale vahetust uus egr ära ka tutvustati?Fordi peal kogemus,et enne viga ei kadunudki,kuni tutvustatud sai.
G31Xdrive;Amarok,Disco4 ja paar Audit. Teoorias olen tugev.
Re: S40 2004 2.0 diisel külmalt raske käivitus
ei jõudnud vahepeal tegeleda, aga viga pole kuhugi kadunud, seega proovin uuesti, äkki saan abi.
Vea iseloomustus - esimene käivitus hommikul raske. Käiab, aga pauku mõned sekundid pole (külmaga hullem). Peale esimest käivitust puterdab mõnikümmend sekundit. Järgmised käivitused päeva jooksul probleemi pole. Olen ka märganud mitmetel kordadel, et tühi käigul on autos üsna tugev raputus. A´la foori taga ootan ja tunnen läbi istme jne seda raputust. See raputamine ei ole pidev ja ühtlane, vaid käib justkui lainetena. Väheke pöördeid juurde (1100-1200 pööret) ja justkui kaob ära. Tahhomeetril raputamise ajal kõikumist ei ole, käib 800 pöörde kanti.
Vea iseloomustus - esimene käivitus hommikul raske. Käiab, aga pauku mõned sekundid pole (külmaga hullem). Peale esimest käivitust puterdab mõnikümmend sekundit. Järgmised käivitused päeva jooksul probleemi pole. Olen ka märganud mitmetel kordadel, et tühi käigul on autos üsna tugev raputus. A´la foori taga ootan ja tunnen läbi istme jne seda raputust. See raputamine ei ole pidev ja ühtlane, vaid käib justkui lainetena. Väheke pöördeid juurde (1100-1200 pööret) ja justkui kaob ära. Tahhomeetril raputamise ajal kõikumist ei ole, käib 800 pöörde kanti.
Re: S40 2004 2.0 diisel külmalt raske käivitus
Olete vea tuvastanud?
Minu 2004a. V50-l suht sarnased sümptomid.
Minu 2004a. V50-l suht sarnased sümptomid.
Re: S40 2004 2.0 diisel külmalt raske käivitus
Ei ole viga teada saanud, aga sõber mehaanik arvab, et hooratas võib õhtal olla. Nimelt pidi see olema kahemassiline hooratas, ja kui see ära väsib, siis ei jõua piisavalt stabiliseerida ja hakkab jõnksutama. See ei ole täiesti kindel, sest ise olen ka lugenud, et hooratta vea puhul peaks ka sidur sellest märku andma.
Ise kaldun arvama, et minu autol siis kaks eraldiseisvat probleemi, käivitumine ja see jõnksutamine.
Ise kaldun arvama, et minu autol siis kaks eraldiseisvat probleemi, käivitumine ja see jõnksutamine.
- Liiwaannus
- Foorumi veteran
- Postitusi: 7597
- Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
- Asukoht: Saue
Re: S40 2004 2.0 diisel külmalt raske käivitus
Käivituse osas küsiks, et kas küünlad kontrollitud.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
Re: S40 2004 2.0 diisel külmalt raske käivitus
küünlad said talvel kontrollitud ja lugesin ka, et mootor ei kasuta küünlaid kui temp pole alla -2. hetkel pole käivitamisega väga probleemi. saaks parem olla, aga ei kurda. peale käivitumist väike ebaühtlus siiski on ja suitseb veidi rohkem.
Re: S40 2004 2.0 diisel külmalt raske käivitus
Pihustid hakkavad otsa saama kui raputama hakkab.Ja kas tuttava suurte kogemustega mehhaanik ikka kontrollis küünlaid või vaatas,et arvutis viga es näita ja küll korras siis?Kuna sellel mootoril peaks olema nö järelsoojendusega küünlad ja peaksid toimima ka peale käivitamist mingi aja.
Et tegelikult tuleks pädevat remondiga tegelevat ettevõtet külastada,kes suudaks korraliku diagnoosi panna ja vastutaks selle eest.Läbi neti remont pole just kõikse õigem moodus masinat remontida,kuna vigu on rohkem kui 1 ma arvan.
Aga palju läbisõitu on masinal?Kui kohvi on siis hakkab ka selliseid trikke tegema,eriti külmaga või keps kõver,mis rihma purunemise korral on suht levinud nähtus selle fordi-psa mootori puhul. Ning hooratas hakkaks ikka kolisema- külmalt käivitamisel ja seismajätmisel peaks ilusti kuulda olema.On juhuseid olnud ,et sellel kahemassilisel jääb laager kinni,aga siis hammustab kettal südamiku suht kiirelt välja.
Et tegelikult tuleks pädevat remondiga tegelevat ettevõtet külastada,kes suudaks korraliku diagnoosi panna ja vastutaks selle eest.Läbi neti remont pole just kõikse õigem moodus masinat remontida,kuna vigu on rohkem kui 1 ma arvan.
Aga palju läbisõitu on masinal?Kui kohvi on siis hakkab ka selliseid trikke tegema,eriti külmaga või keps kõver,mis rihma purunemise korral on suht levinud nähtus selle fordi-psa mootori puhul. Ning hooratas hakkaks ikka kolisema- külmalt käivitamisel ja seismajätmisel peaks ilusti kuulda olema.On juhuseid olnud ,et sellel kahemassilisel jääb laager kinni,aga siis hammustab kettal südamiku suht kiirelt välja.
G31Xdrive;Amarok,Disco4 ja paar Audit. Teoorias olen tugev.
Re: S40 2004 2.0 diisel külmalt raske käivitus
Tänan väga informatiivse vastuse eest. See mehaanik kontrollis lihtsalt, et kas takistus on olemas küünlas. Tean, et see ei anna täielikku vastust, aga see selleks. Probleem nende küünaldega see, et üks neist kuskil taga peidus ja pidavat raske olema ligi saada.
Läbisõit 200k kanti, muidugi kunagi ei tea, kas on ka keeratud kui Eestisse toodi (niiöelda pedaali test, et kui kulunud on, siis ütleks et vb reaalne).
Sinu viimane vihje on väga hea. Ei pidanud seda väga suureks probleemiks, aga tõepoolest seisma jätmisel teeb veits klaginat ja kui mälu nüüd ei peta, siis raputab kh. Ei ole väga sujuv välja suremine sel mootoril. Ilmselt siis esimese asjana peab ikka hooratta poole vaatama.
Läbisõit 200k kanti, muidugi kunagi ei tea, kas on ka keeratud kui Eestisse toodi (niiöelda pedaali test, et kui kulunud on, siis ütleks et vb reaalne).
Sinu viimane vihje on väga hea. Ei pidanud seda väga suureks probleemiks, aga tõepoolest seisma jätmisel teeb veits klaginat ja kui mälu nüüd ei peta, siis raputab kh. Ei ole väga sujuv välja suremine sel mootoril. Ilmselt siis esimese asjana peab ikka hooratta poole vaatama.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 10 külalist