Hooratas ei sure alati kolisedes. Minu v50-l avaldus näiteks tühikäiguvibratsioonina.
Aga muidu tasuks kuskile pädevasse asutusse pöörduda, tuttav mehhaanik ei tundu eriti pädev olevat.
S40 2004 2.0 diisel külmalt raske käivitus
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: S40 2004 2.0 diisel külmalt raske käivitus
Minu 2005 2.0D V50-l samad sümptomid, küll aga ei ole hooratta laginat kuulnud. Kui mina hommiku auto käima panen (temperatuur alla +5C), siis puterdab ka minu auto jubedalt, nagu ei võtaks mingit silindrit järgi. Hääl nagu traktoril ja tagant viskab sinist ja auto väriseb nii nagu istuks vibraatori peal. Probleem kaob, kui auto on u 30 sekundit käinud. Kas teema algataja on oma probleemile lahenduse leidnud? Kas peaksin ka esmalt vaatama EGR poole, enne kui pihustid stendi viin?
Re: S40 2004 2.0 diisel külmalt raske käivitus
Mis sul eelsüüteküünlad teevad ?
G31Xdrive;Amarok,Disco4 ja paar Audit. Teoorias olen tugev.
Re: S40 2004 2.0 diisel külmalt raske käivitus
Eelsüüteküünalad vahetatud eelmine talv, olukord ei muutunud. Enne auto käivitamist kui lasen küünaldel soojeneda ning kui relee klõksu teeb, lähevad ka armatuuris ja lähituled heledamaks, mis tähendaks, et koormus kadus järelt ära, mida eelsüüteküünlad tekitasid?
Re: S40 2004 2.0 diisel külmalt raske käivitus
Siemensi,denso,delphi pihustite stendimine on nii ja naa.Taovad rusikaga vastu rindu ja paberite järgi 4+ pihustid,aga paraku pealepannes külmalt motor rappub korralikult.Ja aitab pihustite vahetus,peale mida mured kadunud.Tundub et peale boschi pihustite meil väga midagi remontida ei osatagi(noid saab ka ise teha,kui aus olla)
Aga kas sul pihustid samade nr-ga (4;5 või6) ja kompressioonid korras?
Aga kas sul pihustid samade nr-ga (4;5 või6) ja kompressioonid korras?
G31Xdrive;Amarok,Disco4 ja paar Audit. Teoorias olen tugev.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 17 külalist