Kolviröngad

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

uku3
Foorumi veteran
Postitusi: 942
Liitunud: 03 Mai 2006, 09:39
Asukoht: saaremaa
Kontakt:

Re: Kolviröngad

PostitusPostitas uku3 » 10 Juul 2018, 18:40

Äkki oskad öelda mis on xc70-ne kolvi mõõt? 98a.
142 kW? Mootori kood peaks olema B5244T.
Volvo S-40 T-4
Volvo 850 T-5
Volvo V-70 XC

uku3
Foorumi veteran
Postitusi: 942
Liitunud: 03 Mai 2006, 09:39
Asukoht: saaremaa
Kontakt:

Re: Kolviröngad

PostitusPostitas uku3 » 10 Juul 2018, 19:41

Mul veel crosser 98a. Mootori kood peaks olema B5254T mida annab Aeromotors mu mootori koodiks. Ise arvasin,et õige kood onB5244T. Kumb õige on? Auto vin on.YV1LZ56C8X2555469 ja äkki oskad õelda ka värvi koodi? Ja kas on võimalik osta värvi ka soodsalt neti kaudu kuskilt. Vaja esitiivad ära värvida. Ja mis mõõdus kolvid sellel mootoril on?
Auto siis 98a. Cross country. Bensiin 142Kw. Automaat.
Volvo S-40 T-4
Volvo 850 T-5
Volvo V-70 XC

Kasutaja avatar
Klamber
Foorumi veteran
Postitusi: 1119
Liitunud: 26 Mär 2012, 16:21
Asukoht: Tallinn

Re: Kolviröngad

PostitusPostitas Klamber » 11 Juul 2018, 16:07

B5254T on see sul 98a. Ja 83mm. Aga rõngaste osas kõige kindlam ikka kolvid välja võtta ja üle mõõta, võivad juhtuda et on erineva paksusega. Mille järgi üldse otsustad et need vahetamist vajavad?

Ma huvi pärast tahaks teada kui sul see T4 tossas terve küla täis, siis kas tossas ainult tühikäigul või sõites ka?

uku3
Foorumi veteran
Postitusi: 942
Liitunud: 03 Mai 2006, 09:39
Asukoht: saaremaa
Kontakt:

Re: Kolviröngad

PostitusPostitas uku3 » 11 Juul 2018, 16:19

Sõites kah ja suht jõuetu oli. Ei kannatanudki sõita ja ega ma ei üritanud kah.
Volvo S-40 T-4
Volvo 850 T-5
Volvo V-70 XC

uku3
Foorumi veteran
Postitusi: 942
Liitunud: 03 Mai 2006, 09:39
Asukoht: saaremaa
Kontakt:

Re: Kolviröngad

PostitusPostitas uku3 » 11 Juul 2018, 16:20

Nüüd juba aasta remondist mõõda ja tõõtab pole häda midagi.
Volvo S-40 T-4
Volvo 850 T-5
Volvo V-70 XC

Kasutaja avatar
Sax
Kreisi postitaja
Postitusi: 374
Liitunud: 09 Dets 2005, 13:48
Asukoht: TLN

Re: Kolviröngad

PostitusPostitas Sax » 11 Juul 2018, 22:06

83mm rõngad on 2,4/2,5 mootori omad, aga pean järgi vaatama, kas õlirõnga kõrgus on 2,5 või 3mm
(oma mootori margi leiad hammasrima katte kleepsult. Või tuvastad visuaalselt (süüde jagajaga/COP-idega, VVT olemasolu jne))
Värvi kood on aku kõrval, birka peal kirjas (seal on muid numbreid ka)
Kirjuta mulle privva, muidu läheb see teema väga kirjuks, keegi ei saa enam aru kas jutt käib S40 või XC mootorite remondist :)

Kasutaja avatar
torms
Foorumi veteran
Postitusi: 2305
Liitunud: 22 Juul 2009, 19:40
Asukoht: Jüri
Kontakt:

Re: Kolviröngad

PostitusPostitas torms » 13 Aug 2018, 16:07

Mul jäävad 81mm kolvile 4 mahle komplekti üle. Vajdusel saan viienda juurde tellida.
Poleerin läigestan vahatan

uku3
Foorumi veteran
Postitusi: 942
Liitunud: 03 Mai 2006, 09:39
Asukoht: saaremaa
Kontakt:

Re: Kolviröngad

PostitusPostitas uku3 » 13 Aug 2018, 17:30

Pean ennem oma kolvid ära möötma. Kuna see nädalavahetus oli Volvoclubi kokkutulek siis maale ei jöudnud. Ehk järgmine nv jöuan?
Volvo S-40 T-4
Volvo 850 T-5
Volvo V-70 XC

allv50
Uustulnukas
Postitusi: 1
Liitunud: 11 Aug 2019, 11:52

Re: Kolviröngad

PostitusPostitas allv50 » 11 Aug 2019, 12:06

Tere.


Sümpomiteks tõsine õlikulu (1L 200 km peale). Käivitades ei suitse, valgusfoorilt startides ei ei tule sinist pilve, 4000+RPM hakkab sinist suitsu tulema ja päris palju, kohapeal vastu päikest vaadates on ka näha õrna sinist vinet. Kompressioon oli 11-12 kõikides silindrites. Kolm küünalt oli paksult õlised ja üks oli puhas.
Ülevaatuselt läks ilusti läbi, kui nägin õlikulu läksin tagasi ÜV punkti ja läks uuesti läbi. Kui vajutasin ÜV punktis üle 4000 RPM siis ütles masin ka, et ei ole enam korras.
Üldiselt öeldakse, et õlirõngad on läbi mulle.
Kas keegi oskab leida mulle uued õlirõngad autole volvo V50 2006 a 1.8 bensiin 92 KW.
Ehk samuti hinnapakkumine tööde teostamiseks.

Ootama jäädes

uku3
Foorumi veteran
Postitusi: 942
Liitunud: 03 Mai 2006, 09:39
Asukoht: saaremaa
Kontakt:

Re: Kolviröngad

PostitusPostitas uku3 » 11 Aug 2019, 16:17

Võib ka vabalt olla klapisääre tihendid. Vaheta enne need ära ja siis vaata uuesti. Pääsed tüütust mootori lammutamisest võib-olla?
Volvo S-40 T-4
Volvo 850 T-5
Volvo V-70 XC

kloox
Foorumi veteran
Postitusi: 1069
Liitunud: 28 Mai 2017, 13:39
Asukoht: Valga

Re: Kolviröngad

PostitusPostitas kloox » 12 Aug 2019, 14:59

Ei ole selle fordi mootoriga nii lihtne,et vaheta klapisääred. Klapivahede regull ainuüksi oli midagi 3-4tundi,kui mu mälu ei peta ja mõned tunnid otsa- saab juba rõngastega ka ühele poole.Ja siis veel karterituulutus klapp võib ka seda jama põhjustada.Ma pesin sisselakse ja klapimajanduse puhtaks juba,aga kasu emmigi.Ise hakkan mazdal sel samal mootoril rõngaid vahetama.Rõngaste hind oli 10 per silku,aga ülejäänud tihendid ja kett ka veel juurde ning summa tuleb juba päris korralik+ töö ka veel.
Viimati muutis kloox, 15 Aug 2019, 19:26, muudetud 1 kord kokku.
G31Xdrive;Amarok,Disco4 ja paar Audit. Teoorias olen tugev. :D

kloox
Foorumi veteran
Postitusi: 1069
Liitunud: 28 Mai 2017, 13:39
Asukoht: Valga

Re: Kolviröngad

PostitusPostitas kloox » 15 Aug 2019, 19:17

Väike update Pilt Kõik õlirõngad jumala kinni.Paneb vast uue ketikomplekti kah ja klapisääred.Ning vast saab ülevaatuse ka järgmisel nädalal tehtud :D
Peale 4000rpm hakkas ilusat sinist suitsu eritama. :D
G31Xdrive;Amarok,Disco4 ja paar Audit. Teoorias olen tugev. :D

kloox
Foorumi veteran
Postitusi: 1069
Liitunud: 28 Mai 2017, 13:39
Asukoht: Valga

Re: Kolviröngad

PostitusPostitas kloox » 21 Aug 2019, 20:53

Nii ,peale 330 eur-i ( rõngad,tihendid,ketiliin,poldid,õli+filter)ja 16 tundi tööd masin liigub ja homme üv tegema.Sinist suitsu enam ka ei tulnud :D
Et siis selline kulu sinisest suitsust vabanemiseks.

Ülevaatusel käidud ja pole mingit muret jälle aasta otsa.:D
G31Xdrive;Amarok,Disco4 ja paar Audit. Teoorias olen tugev. :D


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist