Äkki oskad öelda mis on xc70-ne kolvi mõõt? 98a.
142 kW? Mootori kood peaks olema B5244T.
Kolviröngad
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Re: Kolviröngad
Volvo S-40 T-4
Volvo 850 T-5
Volvo V-70 XC
Volvo 850 T-5
Volvo V-70 XC
Re: Kolviröngad
Mul veel crosser 98a. Mootori kood peaks olema B5254T mida annab Aeromotors mu mootori koodiks. Ise arvasin,et õige kood onB5244T. Kumb õige on? Auto vin on.YV1LZ56C8X2555469 ja äkki oskad õelda ka värvi koodi? Ja kas on võimalik osta värvi ka soodsalt neti kaudu kuskilt. Vaja esitiivad ära värvida. Ja mis mõõdus kolvid sellel mootoril on?
Auto siis 98a. Cross country. Bensiin 142Kw. Automaat.
Auto siis 98a. Cross country. Bensiin 142Kw. Automaat.
Volvo S-40 T-4
Volvo 850 T-5
Volvo V-70 XC
Volvo 850 T-5
Volvo V-70 XC
Re: Kolviröngad
B5254T on see sul 98a. Ja 83mm. Aga rõngaste osas kõige kindlam ikka kolvid välja võtta ja üle mõõta, võivad juhtuda et on erineva paksusega. Mille järgi üldse otsustad et need vahetamist vajavad?
Ma huvi pärast tahaks teada kui sul see T4 tossas terve küla täis, siis kas tossas ainult tühikäigul või sõites ka?
Ma huvi pärast tahaks teada kui sul see T4 tossas terve küla täis, siis kas tossas ainult tühikäigul või sõites ka?
Re: Kolviröngad
Sõites kah ja suht jõuetu oli. Ei kannatanudki sõita ja ega ma ei üritanud kah.
Volvo S-40 T-4
Volvo 850 T-5
Volvo V-70 XC
Volvo 850 T-5
Volvo V-70 XC
Re: Kolviröngad
Nüüd juba aasta remondist mõõda ja tõõtab pole häda midagi.
Volvo S-40 T-4
Volvo 850 T-5
Volvo V-70 XC
Volvo 850 T-5
Volvo V-70 XC
Re: Kolviröngad
83mm rõngad on 2,4/2,5 mootori omad, aga pean järgi vaatama, kas õlirõnga kõrgus on 2,5 või 3mm
(oma mootori margi leiad hammasrima katte kleepsult. Või tuvastad visuaalselt (süüde jagajaga/COP-idega, VVT olemasolu jne))
Värvi kood on aku kõrval, birka peal kirjas (seal on muid numbreid ka)
Kirjuta mulle privva, muidu läheb see teema väga kirjuks, keegi ei saa enam aru kas jutt käib S40 või XC mootorite remondist
(oma mootori margi leiad hammasrima katte kleepsult. Või tuvastad visuaalselt (süüde jagajaga/COP-idega, VVT olemasolu jne))
Värvi kood on aku kõrval, birka peal kirjas (seal on muid numbreid ka)
Kirjuta mulle privva, muidu läheb see teema väga kirjuks, keegi ei saa enam aru kas jutt käib S40 või XC mootorite remondist
Re: Kolviröngad
Mul jäävad 81mm kolvile 4 mahle komplekti üle. Vajdusel saan viienda juurde tellida.
Poleerin läigestan vahatan
Re: Kolviröngad
Pean ennem oma kolvid ära möötma. Kuna see nädalavahetus oli Volvoclubi kokkutulek siis maale ei jöudnud. Ehk järgmine nv jöuan?
Volvo S-40 T-4
Volvo 850 T-5
Volvo V-70 XC
Volvo 850 T-5
Volvo V-70 XC
Re: Kolviröngad
Tere.
Sümpomiteks tõsine õlikulu (1L 200 km peale). Käivitades ei suitse, valgusfoorilt startides ei ei tule sinist pilve, 4000+RPM hakkab sinist suitsu tulema ja päris palju, kohapeal vastu päikest vaadates on ka näha õrna sinist vinet. Kompressioon oli 11-12 kõikides silindrites. Kolm küünalt oli paksult õlised ja üks oli puhas.
Ülevaatuselt läks ilusti läbi, kui nägin õlikulu läksin tagasi ÜV punkti ja läks uuesti läbi. Kui vajutasin ÜV punktis üle 4000 RPM siis ütles masin ka, et ei ole enam korras.
Üldiselt öeldakse, et õlirõngad on läbi mulle.
Kas keegi oskab leida mulle uued õlirõngad autole volvo V50 2006 a 1.8 bensiin 92 KW.
Ehk samuti hinnapakkumine tööde teostamiseks.
Ootama jäädes
Sümpomiteks tõsine õlikulu (1L 200 km peale). Käivitades ei suitse, valgusfoorilt startides ei ei tule sinist pilve, 4000+RPM hakkab sinist suitsu tulema ja päris palju, kohapeal vastu päikest vaadates on ka näha õrna sinist vinet. Kompressioon oli 11-12 kõikides silindrites. Kolm küünalt oli paksult õlised ja üks oli puhas.
Ülevaatuselt läks ilusti läbi, kui nägin õlikulu läksin tagasi ÜV punkti ja läks uuesti läbi. Kui vajutasin ÜV punktis üle 4000 RPM siis ütles masin ka, et ei ole enam korras.
Üldiselt öeldakse, et õlirõngad on läbi mulle.
Kas keegi oskab leida mulle uued õlirõngad autole volvo V50 2006 a 1.8 bensiin 92 KW.
Ehk samuti hinnapakkumine tööde teostamiseks.
Ootama jäädes
Re: Kolviröngad
Võib ka vabalt olla klapisääre tihendid. Vaheta enne need ära ja siis vaata uuesti. Pääsed tüütust mootori lammutamisest võib-olla?
Volvo S-40 T-4
Volvo 850 T-5
Volvo V-70 XC
Volvo 850 T-5
Volvo V-70 XC
Re: Kolviröngad
Ei ole selle fordi mootoriga nii lihtne,et vaheta klapisääred. Klapivahede regull ainuüksi oli midagi 3-4tundi,kui mu mälu ei peta ja mõned tunnid otsa- saab juba rõngastega ka ühele poole.Ja siis veel karterituulutus klapp võib ka seda jama põhjustada.Ma pesin sisselakse ja klapimajanduse puhtaks juba,aga kasu emmigi.Ise hakkan mazdal sel samal mootoril rõngaid vahetama.Rõngaste hind oli 10 per silku,aga ülejäänud tihendid ja kett ka veel juurde ning summa tuleb juba päris korralik+ töö ka veel.
Viimati muutis kloox, 15 Aug 2019, 19:26, muudetud 1 kord kokku.
G31Xdrive;Amarok,Disco4 ja paar Audit. Teoorias olen tugev.
Re: Kolviröngad
Väike update Kõik õlirõngad jumala kinni.Paneb vast uue ketikomplekti kah ja klapisääred.Ning vast saab ülevaatuse ka järgmisel nädalal tehtud
Peale 4000rpm hakkas ilusat sinist suitsu eritama.
Peale 4000rpm hakkas ilusat sinist suitsu eritama.
G31Xdrive;Amarok,Disco4 ja paar Audit. Teoorias olen tugev.
Re: Kolviröngad
Nii ,peale 330 eur-i ( rõngad,tihendid,ketiliin,poldid,õli+filter)ja 16 tundi tööd masin liigub ja homme üv tegema.Sinist suitsu enam ka ei tulnud
Et siis selline kulu sinisest suitsust vabanemiseks.
Ülevaatusel käidud ja pole mingit muret jälle aasta otsa.
Et siis selline kulu sinisest suitsust vabanemiseks.
Ülevaatusel käidud ja pole mingit muret jälle aasta otsa.
G31Xdrive;Amarok,Disco4 ja paar Audit. Teoorias olen tugev.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist