Ükspäev ei läinud lähituled tulede nupu kolmandas astmes põlema ja peale seda ei jää ka täistuled peale. Kangi endapoole tõmmates lähevad küll põlema aga ei jää peale.
Lähituled põlevad ainult 0 asendis ja parktuled põlevad endiselt igas asendis.
Kas seal on kuskil lisaks mingi automaatne tuledelülituse relee, tänu millele praegu üldse tuled põlevad, sest see töötab üle peamise tulede lülituse ringi?
Kust mida võiks vaadata?
S40/V40 tulede probleem
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
S40/V40 tulede probleem
Raketibaas | www.raketibaas.com
- Arturio
- Foorumi veteran
- Postitusi: 686
- Liitunud: 04 Juul 2008, 15:15
- Asukoht: Eesti/Haapsalu
- Kontakt:
Re: S40/V40 tulede probleem
Tere!
Reeglina juhtub selline asi S/V40-tel siis, kui tuledelülitis midagi lühisesse läheb, seega ilmselt on selle tuledelülitiga tööleping läbi. See nendel väga nõrk koht, lihtsam on jätta tuled kõige parempoolsesse asendisse ja sealt nad lülituvad automaatselt sisse-välja süüdet keerates. Võimalusel proovi mõnda teist tuledelülitit. Ega seal tuledes midagi ringi pole tehtud, ala h7-te peale ümber ehitatud vms?
Probleem võib olla muidugi ka rooli all asuvas CEM-plokis, kus tuledel juhtimine on, see juba sõltub auto aastakäigust.
Terv,
Artur
Reeglina juhtub selline asi S/V40-tel siis, kui tuledelülitis midagi lühisesse läheb, seega ilmselt on selle tuledelülitiga tööleping läbi. See nendel väga nõrk koht, lihtsam on jätta tuled kõige parempoolsesse asendisse ja sealt nad lülituvad automaatselt sisse-välja süüdet keerates. Võimalusel proovi mõnda teist tuledelülitit. Ega seal tuledes midagi ringi pole tehtud, ala h7-te peale ümber ehitatud vms?
Probleem võib olla muidugi ka rooli all asuvas CEM-plokis, kus tuledel juhtimine on, see juba sõltub auto aastakäigust.
Terv,
Artur
Volvo S80 V8 Executive
Re: S40/V40 tulede probleem
Tänud vastuse eest.
Tuled on H7 peale tehtud, kuid jätsin lähi-kaug ümberlülituse nagu originaalis. Ma ise polegi näppinud seda lülitit kunagi. Lihtsalt ükspäev õhtul sõitma hakates tuled ei põlenud. Auto aastakäik on 97.
Tuled on H7 peale tehtud, kuid jätsin lähi-kaug ümberlülituse nagu originaalis. Ma ise polegi näppinud seda lülitit kunagi. Lihtsalt ükspäev õhtul sõitma hakates tuled ei põlenud. Auto aastakäik on 97.
Raketibaas | www.raketibaas.com
- Arturio
- Foorumi veteran
- Postitusi: 686
- Liitunud: 04 Juul 2008, 15:15
- Asukoht: Eesti/Haapsalu
- Kontakt:
Re: S40/V40 tulede probleem
Ehk siis, lähituled välimised ja kui kaugtuled sisse paned siis põlevad ainult sisemised? 1997 aasta puhul usun, et saab tuledelüliti vahetusega asja korda.
Edit: Võid vaadata korra tuledelüliti taha, kas on seal pistikuklemmidel või tagakorpusel mingeid kergeid sulamisejälgi. Kaitsmed tasuks ka muidugi üle vaadata.
Kui panid mõlemad korraga põlema täistulede lülitamisel (kõik 4 tuld põlevad + pargid) siis kas kaitse läks ka suurem vahele? Originaalis vist on 25A kaitse, 4 tule korral mõistlik panna 30A.
Terv,
Artur
Edit: Võid vaadata korra tuledelüliti taha, kas on seal pistikuklemmidel või tagakorpusel mingeid kergeid sulamisejälgi. Kaitsmed tasuks ka muidugi üle vaadata.
Kui panid mõlemad korraga põlema täistulede lülitamisel (kõik 4 tuld põlevad + pargid) siis kas kaitse läks ka suurem vahele? Originaalis vist on 25A kaitse, 4 tule korral mõistlik panna 30A.
Terv,
Artur
Volvo S80 V8 Executive
Re: S40/V40 tulede probleem
Tänud abi eest. Viga oligi lülitis. Küsiks veel üle: Kas probleemi põhjustab lüliti ise ja seal sees olevad klemmid või mingi saab seda probleemi ka ennetada?
Raketibaas | www.raketibaas.com
- Arturio
- Foorumi veteran
- Postitusi: 686
- Liitunud: 04 Juul 2008, 15:15
- Asukoht: Eesti/Haapsalu
- Kontakt:
Re: S40/V40 tulede probleem
Tere!
Tore, et korda sai. Tuledelülitiga tekkis mul mitu mõtet/versiooni, kui v40ga sõidetud sai (Ma sain kaks korda lülitit vahetada). Igal juhul palju on öeldud välismaa foorumites, et väga seda näppida ei tasuks, kolmandasse asendisse ja asi korras, süütega põlevad, ilma mitte. Mõni jälle ütleb, et keerab seda lülitit igapäev seoses päevasõidutuledega ning pole probleemi..no võta kinni.
See skeem on sinna lüliti taha tehtud klemmide näol natuke nõrgavõitu, lüliti ise ka plastikust, klemmid kuumenevad ning see sulatab plastikut seal taga, lõpuks ei jää enam keeratava osa taga olevad klemmid õigesse kohta ning hakkab lühistama, tulemuseks sulab kogu see jama kokku seal.
Üks idee, mis mul tekkis oli ka see, et kuna see lüliti on plastikust nelikandi peale surutud siis võib ta seal keerates 90 kraadi valeks minna ning seetõttu lihtsalt keeratakse väike jõuga klemmid üle(lüliti ise jääks nagu ühe astmega maha tegelikkusest) ning tekib jälle kehv ühendus, takistus suureneb ning tekib lühis.
Keeruline tekst sai kokku aga loodan, et enam-vähem arusaadav. Fakt on see, et see on neil nõrk koht ning ei peagi teinekord väga seda näppima, kui üles ütleb. Uuematel ~2003 jne pidid olema vähe tugevama konstruktsiooniga lülitid, jõudsin enne sellesse süvenemist auto maha müüa, seega ei teagi, kas selle sobitamine kõne alla tuleks.
Parimat,
Artur
Tore, et korda sai. Tuledelülitiga tekkis mul mitu mõtet/versiooni, kui v40ga sõidetud sai (Ma sain kaks korda lülitit vahetada). Igal juhul palju on öeldud välismaa foorumites, et väga seda näppida ei tasuks, kolmandasse asendisse ja asi korras, süütega põlevad, ilma mitte. Mõni jälle ütleb, et keerab seda lülitit igapäev seoses päevasõidutuledega ning pole probleemi..no võta kinni.
See skeem on sinna lüliti taha tehtud klemmide näol natuke nõrgavõitu, lüliti ise ka plastikust, klemmid kuumenevad ning see sulatab plastikut seal taga, lõpuks ei jää enam keeratava osa taga olevad klemmid õigesse kohta ning hakkab lühistama, tulemuseks sulab kogu see jama kokku seal.
Üks idee, mis mul tekkis oli ka see, et kuna see lüliti on plastikust nelikandi peale surutud siis võib ta seal keerates 90 kraadi valeks minna ning seetõttu lihtsalt keeratakse väike jõuga klemmid üle(lüliti ise jääks nagu ühe astmega maha tegelikkusest) ning tekib jälle kehv ühendus, takistus suureneb ning tekib lühis.
Keeruline tekst sai kokku aga loodan, et enam-vähem arusaadav. Fakt on see, et see on neil nõrk koht ning ei peagi teinekord väga seda näppima, kui üles ütleb. Uuematel ~2003 jne pidid olema vähe tugevama konstruktsiooniga lülitid, jõudsin enne sellesse süvenemist auto maha müüa, seega ei teagi, kas selle sobitamine kõne alla tuleks.
Parimat,
Artur
Volvo S80 V8 Executive
Re: S40/V40 tulede probleem
Mina tegin kunagi sarnase probleemi ennetamiseks autosid ringi selliselt, et panin täiendava relee vahele. Lülitist siis jäi läbi käima relee juhtimise vool ning tule vool sai lisajuhtmega (ja muidugi lisakaitsmega) läbi relee otse aku pealt. Boonusena tõusis pinge pirni klemmidel ja tuled hakkasid heledamalt valgustama.
Re: S40/V40 tulede probleem
Tnx mis relee sa panid ja kas saaksid mingi joonise saata.
Volvo S-40 T-4
Volvo 850 T-5
Volvo V-70 XC
Volvo 850 T-5
Volvo V-70 XC
Re: S40/V40 tulede probleem
Täna lammutasin tulede lüliti laiali. Pesin vatitikuga klemmid ära ja nüüd jälle kõik töötab.
Volvo S-40 T-4
Volvo 850 T-5
Volvo V-70 XC
Volvo 850 T-5
Volvo V-70 XC
Re: S40/V40 tulede probleem
Tere! Mul ka taoline probleem esituledega ning küsin nõu. Nimelt masinal ei tööta esimesed ääretuled/parktuled. Tagumised töötavad. Kõik muud tuled ka toimivad. Autot ostes oli sama jama, kuid avastasin, et kaitse oli läbi. Hetkel aga kaitse terve. Keerasin ka mõlemad pirnid välja ja mõõtsin takistuse - pirnid on korras. Mõõtsin, kas pistikusse tuleb 12V - ei tule.
Võtsin lüliti lahti ning oli näha, et seda oli juba lahti võetud. Võib-olla teadjamad mehed oskavad öelda, kas lüliti sees on vajaminevad klemmid olemas, et esimesed parktuled võiksid töötada?
Proovisin oma loogikaga ka klemmidealal ühendada klemme, mis potentsiaalselt võiksid olla parktulede jaoks - ühegi ühendusega ei sähvatanud parktule pirnid.
Andke nõu!
Võtsin lüliti lahti ning oli näha, et seda oli juba lahti võetud. Võib-olla teadjamad mehed oskavad öelda, kas lüliti sees on vajaminevad klemmid olemas, et esimesed parktuled võiksid töötada?
Proovisin oma loogikaga ka klemmidealal ühendada klemme, mis potentsiaalselt võiksid olla parktulede jaoks - ühegi ühendusega ei sähvatanud parktule pirnid.
Andke nõu!
Re: S40/V40 tulede probleem
ära vaeva oma pead ja mine elektriku juurde, mul oli ka et lähituled ühel hetkel enam ei töödanud, viga oli releedes, releed aga juhi jalge juures ja plate külge joodetud.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 11 külalist