Õhulugeja
Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec
Õhulugeja
Kas õhulugeja puudumine muudab midagi? tõmbasin pistiku õhulugeja küljest ära ja midagi ei muutunud, läks samamoodi põõrdesse ja töötas ühtlaselt. õhulugeja läbi siis?
S40 98 118kw 2,0t bensiin.
S40 98 118kw 2,0t bensiin.
Uuena ? Ei taha teadagi ..
Et kasutatud leida , saada näiteks siia päring, koos sellepeal oleva koodi, ja muude juttudega, ja palu hind öelda, kuskilt ikka leiab
http://elv.ee/next.php?lang=1&id=26
Et kasutatud leida , saada näiteks siia päring, koos sellepeal oleva koodi, ja muude juttudega, ja palu hind öelda, kuskilt ikka leiab
http://elv.ee/next.php?lang=1&id=26
- Karel
- Foorumi veteran
- Postitusi: 1040
- Liitunud: 21 Veebr 2008, 13:47
- Asukoht: Tartu/Kuressaare
- Kontakt:
võid prooviga puhastada, õhulugeja maha, karpa cleaneriga veidi leotada, muud eiriti ei soovita, brake ja engine cleaner liiga kanged, pärast kuivata korralikult õhuga ära, suruõhku ära otse peale lase, võib niidile viga teha, samas puhasta ka throttle ja karterituulutus ära, endal aitas igatahes
[s]Volvo S60 AWD'06[/s]
[s]Volvo S70R'98[/s]
[s]Volvo V70 D5'03[/s]
[s]Volvo XC60'10[/s]
[s]Volvo S60 D3'11[/s]
[s]Volvo S80 V8'07[/s]
Volvo Amazon P120'63
Volvo S80 V8'06
Volvo C70 D5'07
Volvo S90 D5 AWD'17
Volvo XC90 D5 AWD'19
[s]Volvo S70R'98[/s]
[s]Volvo V70 D5'03[/s]
[s]Volvo XC60'10[/s]
[s]Volvo S60 D3'11[/s]
[s]Volvo S80 V8'07[/s]
Volvo Amazon P120'63
Volvo S80 V8'06
Volvo C70 D5'07
Volvo S90 D5 AWD'17
Volvo XC90 D5 AWD'19
õhufilter vahetatud nädal aega tagasi. Sellest väga vahet ei tulnud. Võib olla ainult kõva gaasi vajutades. Küttefiltris ei tohiks asi nagu olla, sest paistab nagu segu oleks just liiga rikas.
Muret teeb just see 1300rpm-1900rpm. Seal vahes tõmbab hinge kinni ja lööb tagant tomupilve välja - tunne selline nagu köhiks selle välja peale turbo tööle hakkamist.
Samas kütusekuluga pole midagi juhtunud. Püsib endiselt väga madalal.
Asi pole ehk nii hull, kui jutust kõlab. Aga muidugi tahaks teada saada, mis sellist asja võib põhjustada. Tänan vastuste eest ka
Muret teeb just see 1300rpm-1900rpm. Seal vahes tõmbab hinge kinni ja lööb tagant tomupilve välja - tunne selline nagu köhiks selle välja peale turbo tööle hakkamist.
Samas kütusekuluga pole midagi juhtunud. Püsib endiselt väga madalal.
Asi pole ehk nii hull, kui jutust kõlab. Aga muidugi tahaks teada saada, mis sellist asja võib põhjustada. Tänan vastuste eest ka
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist