1. leht 2-st

Õhulugeja

Postitatud: 07 Juul 2009, 19:29
Postitas VolliS40
Kas õhulugeja puudumine muudab midagi? tõmbasin pistiku õhulugeja küljest ära ja midagi ei muutunud, läks samamoodi põõrdesse ja töötas ühtlaselt. õhulugeja läbi siis?
S40 98 118kw 2,0t bensiin.

Postitatud: 07 Juul 2009, 19:41
Postitas -kj-
Täitsa samamoodi ei tohiks töödata ikka, mootor peaks kehvemini töötama ...aga öeldakse küll, et kui pistiku ära võtad, ja midagi ei muutu, siis kutu ...endal kuhjaga sellega kogemusi kahjuks juba
Öeldakse muidugi, et töötava motoga juhtme äravõtmine ei pruugi head teha elektroonikale ?

Postitatud: 07 Juul 2009, 22:05
Postitas VolliS40
mis siuke vidin maksta võib?

Postitatud: 07 Juul 2009, 22:08
Postitas -kj-
Uuena ? Ei taha teadagi ..
Et kasutatud leida , saada näiteks siia päring, koos sellepeal oleva koodi, ja muude juttudega, ja palu hind öelda, kuskilt ikka leiab

http://elv.ee/next.php?lang=1&id=26

Postitatud: 08 Juul 2009, 10:19
Postitas airwolf
venna S60 ka õhulugeja vigane.küsiti kasutatud eest 1500kr.aga muidu kui pistiku ära võtad peaks auto mootor ikka seisma jääma.vähemalt endal selline kogemus.

Postitatud: 08 Juul 2009, 21:40
Postitas Hannes
kas õhulugeja võib jupsima ka hakata, et nagu ei tööta korralikult? või kui on läbi siis on läbi...

enda dislal tõmbab nagu hinge kinni vahel, seda just alla turbo pöörete.
loodan, et teema omanik ei pahanda küsimuse peale.

Postitatud: 08 Juul 2009, 22:07
Postitas VolliS40
mis põõretelt peaks madal surve turbo tõmbama hakkama üldse?

Postitatud: 08 Juul 2009, 22:29
Postitas Tanel
u 1900 rpm

Postitatud: 08 Juul 2009, 22:55
Postitas VolliS40
sain esmaspäevaks diagnosti aja (Bosch, 350.-), eks siis kuuleb mis läbi ja mis mitte:d

Postitatud: 09 Juul 2009, 10:20
Postitas airwolf
olen ise ka vaatanud,et turbo tuleb taha kuskil 2000rpm-i juures.
Hannesele kas oled küttefiltrit vahetanud muidugi ka õhu oma.vahel on viga pisiasjades kohe ei maksa õhulugejat süüdistada.ja armatuuris peaks hakkama põlema märgutuluke kui on süsteemis viga.

Postitatud: 09 Juul 2009, 18:31
Postitas tnx
Õhulugeja võib jupsida küll. Alates sellest et on mehhaaniline viga või mustus mis takistab klapil vabalt liikuda kuni elektroonikajamadeni kus signaal on küll olemas ja piisavalt õige ka, et armatuuris veatuld põlema ei pane, aga siiski mitte see mis vaja.

Postitatud: 09 Juul 2009, 19:52
Postitas Karel
võid prooviga puhastada, õhulugeja maha, karpa cleaneriga veidi leotada, muud eiriti ei soovita, brake ja engine cleaner liiga kanged, pärast kuivata korralikult õhuga ära, suruõhku ära otse peale lase, võib niidile viga teha, samas puhasta ka throttle ja karterituulutus ära, endal aitas igatahes

Postitatud: 09 Juul 2009, 22:41
Postitas Hannes
õhufilter vahetatud nädal aega tagasi. Sellest väga vahet ei tulnud. Võib olla ainult kõva gaasi vajutades. Küttefiltris ei tohiks asi nagu olla, sest paistab nagu segu oleks just liiga rikas.
Muret teeb just see 1300rpm-1900rpm. Seal vahes tõmbab hinge kinni ja lööb tagant tomupilve välja - tunne selline nagu köhiks selle välja peale turbo tööle hakkamist.
Samas kütusekuluga pole midagi juhtunud. Püsib endiselt väga madalal.

Asi pole ehk nii hull, kui jutust kõlab. Aga muidugi tahaks teada saada, mis sellist asja võib põhjustada. Tänan vastuste eest ka

Postitatud: 13 Juul 2009, 18:29
Postitas VolliS40
nii, diagnostis käidud, kõik töötab ilusasti. ühtegi probleemi ei näidanud. järelikult on ainult bensu filter nii umbes. uus sõidab juba tükimat aega kaasas, pole aega olnd remonti viia autot. vähemalt peale diagnosti on süda rahul et vigu ei olnud :)

Postitatud: 15 Juul 2009, 23:29
Postitas Hannes
käisin samuti diagnostis... mul sitem lugu - pihustid peetis.

auto seisab täna juba Diislimeistri õuepeal. Homseks lubati teada anda kuidas lood on.