Volvo V50 - jõudlus & kõrge kütusekulu

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

volvz
Uustulnukas
Postitusi: 6
Liitunud: 08 Juul 2020, 19:27

Volvo V50 - jõudlus & kõrge kütusekulu

PostitusPostitas volvz » 23 Aug 2020, 17:41

Tere

Probleem Volvo V50 1.6d 2006.a. Nimelt autol puudub jõud. Kohapealt ära minnes ei ole autol absoluutselt mingit jõudu. Samuti on tõusnud kütusekulu (5.2l/100km-lt 6.4l/100km peale). Samuti kontrollis käies selgus, et auto tahmanäit on üle piiri (2.5) ning auto ei lähe korralikult pöördessegi (3 ja 4 käik üle 3000 pöörde väga ei lähe). Turbo on autol korras - turbo puhub isegi liigagi hästi (norm umb. 2.2, sellel puhub 2.5). Külmalt läheb auto veel vaevalisemalt edasi.

Diagnostiga näitab veakoodi P0652, kuid väideti, et antud veakood ei ole seotud probleemiga, kuna sõidupealt ära kustutades ei muutu midagi (et kustutades peaks vähemalt korraks jõud taha tulema, kuid ei tulnud midagi).

Kas kellelgi on olnud sarnasedi probleem ja oskaks kuhugipoole suunata? Ise olen mõelnud õhulugeja peale, kuid ei ole veel jõudnud seda teooriat katsetada.

kloox
Foorumi veteran
Postitusi: 600
Liitunud: 28 Mai 2017, 13:39
Asukoht: Valga

Re: Volvo V50 - jõudlus & kõrge kütusekulu

PostitusPostitas kloox » 23 Aug 2020, 18:12

Korralik diagnostik otsi.Ja enne sa oma masinat liikuma es saa,kui selle veakoodi põhjuse oled suutnud korda teha.
Viimati muutis kloox, 25 Aug 2020, 07:10, muudetud 1 kord kokku.
S80D5 Aut+AWD Teoorias olen tugev. :D

Kasutaja avatar
Liiwaannus
Foorumi veteran
Postitusi: 7052
Liitunud: 24 Mär 2009, 19:56
Asukoht: Saue

Re: Volvo V50 - jõudlus & kõrge kütusekulu

PostitusPostitas Liiwaannus » 23 Aug 2020, 22:57

Kui oma asukoha avaldad, siis ehk oskame soovitada inimest, kellele näidata masinat.
99a 1.8 90kw s40 Müüdud
V70 97a 2.5tdi Müüdud
V70 '11
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)

volvz
Uustulnukas
Postitusi: 6
Liitunud: 08 Juul 2020, 19:27

Re: Volvo V50 - jõudlus & kõrge kütusekulu

PostitusPostitas volvz » 27 Aug 2020, 22:24

Tere

Asukohaks on Tartu. Kui teate kedagi vähe asjalikumat inimest, kes suudab seda anomaaliat seletada, siis kuulan huviga.

PorisedRattad
Foorumi veteran
Postitusi: 607
Liitunud: 26 Apr 2018, 07:59
Asukoht: Tallinn

Re: Volvo V50 - jõudlus & kõrge kütusekulu

PostitusPostitas PorisedRattad » 27 Aug 2020, 22:35

volvz kirjutas:Tere

Asukohaks on Tartu. Kui teate kedagi vähe asjalikumat inimest, kes suudab seda anomaaliat seletada, siis kuulan huviga.

Foorumi järgi on Crank see kuhu peaks Tartu inimesed oma volli viima :)
XC70 2.5T 2004 154kw

Rmarina
Foorumlane
Postitusi: 16
Liitunud: 25 Mai 2020, 09:21
Asukoht: Tartu

Re: Volvo V50 - jõudlus & kõrge kütusekulu

PostitusPostitas Rmarina » 28 Aug 2020, 15:10

Crank

volvz
Uustulnukas
Postitusi: 6
Liitunud: 08 Juul 2020, 19:27

Re: Volvo V50 - jõudlus & kõrge kütusekulu

PostitusPostitas volvz » 09 Sept 2020, 16:19

Eks peab siis sinnapoole pöörduma. Praegune töökoda on üsna kõik ära kontrollinud ja tulemust ei ole. Peale pihustistendi, rihmakontrolli, kollektori kontrollimist, turbo jm. leiti, et klapid lasevad läbi ning antud asi tehti korda, kuid tulemust ei ole. Auto küll liigub (kui võtta, et täielik korras on 100%) umbes 30%, kuid soovitud tulemust ikkagi ei ole ning see probleemi ei lahendanud. Ka prooviti mitmeid õhulugejaid, k.a ühte tutikat, kuid ka see ei aidanud midagi.

Lasen veel aju üle vaadata (aju kunagi ümberprogrammeeritud, tahmakas ja EGR välja progretud) ja peale seda peab midagi muud mõtisklema edasi.

volvz
Uustulnukas
Postitusi: 6
Liitunud: 08 Juul 2020, 19:27

Re: Volvo V50 - jõudlus & kõrge kütusekulu

PostitusPostitas volvz » 14 Sept 2020, 23:18

Nii, auto nüüd korras. Igaks juhuks panen siia üles ka vead, äkki aitab järgnevaid inimesi. Vead olid siis järgmised:

1. Plokikaane remont. 3 klappi lasid läbi ning see kõrvaldati ära. Peale seda hakkas auto paremini liikuma, kuid polnud ligilähedalgi sellele, mis ta olema peaks.

2. Mootori aju oli valesti ümber kirjutatud. Autol oli DPF ja EGR väljaprogrammeeritud (varasemalt tehtud töö, ilmselt tehtud juba Hollandis enne Eestisse toomist). Lasin aju kirjutada tehase originaali ning siis lasin teha ka väikese chipi. Peale seda oli näha, et hakkab juba asja saama, kuid siis viskas tagant musta. Kütust sai ta peale, kuid õhku ei tulnud piisavalt ning seetõttu oli korralik must lont taga.

3.Kõrval oli teine sama mootoriga volvo ehk sai sealt ümber tõstetud vaakumpump ning solenoid ning miskit ei muutunud. Lõpuks saime aru, et viga on hoopiski turbos. Turbo sai välistatud varasemalt, kuna just hiljuti oli taastatud turbo autole peale pandud (kuigi see nägi ka välja selline, et kohe-kohe annab otsad ning ka geomeetria polnud just parimas korras). Sai pandud uus turbo ning ka siis ei kadunud must lont täiesti ära. Siis aga tuli välja, et siiski ka solenoid on vigane ning pandi see ka uus.

Praegu võib öelda, et see auto pole kunagi nii hästi liikunud ning ka tahamanäit on ok (natuke üle 0.5). Pikk ja kulukas remont. Nüüd jääb vaid loota, et lähiajal enam sellist kulutust tegema ei pea.

Rmarina
Foorumlane
Postitusi: 16
Liitunud: 25 Mai 2020, 09:21
Asukoht: Tartu

Re: Volvo V50 - jõudlus & kõrge kütusekulu

PostitusPostitas Rmarina » 16 Sept 2020, 09:20

volvz kirjutas:Nii, auto nüüd korras. Igaks juhuks panen siia üles ka vead, äkki aitab järgnevaid inimesi. Vead olid siis järgmised:

1. Plokikaane remont. 3 klappi lasid läbi ning see kõrvaldati ära. Peale seda hakkas auto paremini liikuma, kuid polnud ligilähedalgi sellele, mis ta olema peaks.

2. Mootori aju oli valesti ümber kirjutatud. Autol oli DPF ja EGR väljaprogrammeeritud (varasemalt tehtud töö, ilmselt tehtud juba Hollandis enne Eestisse toomist). Lasin aju kirjutada tehase originaali ning siis lasin teha ka väikese chipi. Peale seda oli näha, et hakkab juba asja saama, kuid siis viskas tagant musta. Kütust sai ta peale, kuid õhku ei tulnud piisavalt ning seetõttu oli korralik must lont taga.

3.Kõrval oli teine sama mootoriga volvo ehk sai sealt ümber tõstetud vaakumpump ning solenoid ning miskit ei muutunud. Lõpuks saime aru, et viga on hoopiski turbos. Turbo sai välistatud varasemalt, kuna just hiljuti oli taastatud turbo autole peale pandud (kuigi see nägi ka välja selline, et kohe-kohe annab otsad ning ka geomeetria polnud just parimas korras). Sai pandud uus turbo ning ka siis ei kadunud must lont täiesti ära. Siis aga tuli välja, et siiski ka solenoid on vigane ning pandi see ka uus.

Praegu võib öelda, et see auto pole kunagi nii hästi liikunud ning ka tahamanäit on ok (natuke üle 0.5). Pikk ja kulukas remont. Nüüd jääb vaid loota, et lähiajal enam sellist kulutust tegema ei pea.


Tere

Kus seda 2. tegid?
Tänud


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline