V50, 2,4D, 132kw, 2006a mingi elektriteema

Moderaatorid: 760GLE, Igor, bronec

Sceleton
Uustulnukas
Postitusi: 4
Liitunud: 12 Okt 2018, 09:00

V50, 2,4D, 132kw, 2006a mingi elektriteema

PostitusPostitas Sceleton » 12 Okt 2018, 09:31

Tere

Imelik teema V50-ga
Lööb armatuuris teate "mootori juhtimise viga, remont vajalik"
Arvutiga näitas mitut asja
1. 2A50 - Kübemefiltri rõhu andur - Mittepiisav signaal
2. 6200 - Generaatori mehhaaniline viga - Signaali viga
3. 135F - Õhulugeja viga - Mittepiisav signaal

Siis veel lisaks roolimooduli viga, juhiukse mooduli viga, keskelektroonika viga....AGA...
...kõikidel vigadel on lisaks juures, kas mittepiisav signaal või signaaliviga.

Kõik vead saab kustutada, aga tulevad mõned tagasi, siis kui autoga sõita "karmimalt", ehk pöörded ülesse ajada ja lappi anda. Rahulikult sõites, ei tule vigu tagasi.

Ning kohapeal tühikäigul käies on tulede pealt näha, et tuled värelevad ja kui käänata rooli ühele või teisele poole või näppida elektriaknaid vms, siis tõmbab tuled korralikult maha.

Testriga mõõtes aku pealt ja ka geneka enda pealt...laadimine kenasti 14,7v...aga kui miskit näppida elektrilist, siis korraks tõmbab alla ja siis kohe viskab kõvasti üle 15v

Kas tegu võiks olla surnud generaatoriga, pingeregulaatoriga või millegi muuga??
Ja kas erinevad veakoodid võib sisse visata selle pärast, et mingil hetkel lihtsalt genekas ei anna õiget pinget??

Ette tänades mõistlike vastuste eest :)

Kasutaja avatar
aLLaN86
Kreisi postitaja
Postitusi: 340
Liitunud: 03 Veebr 2013, 22:31
Asukoht: Pärnu

Re: V50, 2,4D, 132kw, 2006a mingi elektriteema

PostitusPostitas aLLaN86 » 12 Okt 2018, 10:09

Aku seisukord, vanus? Aku ja kere vaheline massijuhe on korras? Need vead viitavad, et süsteemis liiga suur pinge kõikumine, mina isiklikult kahtlustaks esmalt akut ja/või kehva massi.
Kes viimasena pidurdab on kauem kiire!

'98 Volvo S40 T4 1.9 147kw
'99 Mitsubishi Galant 2.0 100kw (müüdud)
'96 Mitsubishi Lancer 1.6 83kw (müüdud)
'82 Opel Ascona C 1.6 55kw (müüdud)

Sceleton
Uustulnukas
Postitusi: 4
Liitunud: 12 Okt 2018, 09:00

Re: V50, 2,4D, 132kw, 2006a mingi elektriteema

PostitusPostitas Sceleton » 12 Okt 2018, 10:29

Aga kas töötava mootoriga väga vahet ei peaks olema aku seisukorrast. Töötava mootoriga ikkagi pinge peaks tulema geneka pealt ju?!?!

Aku vanust ei oska ennustada, kuna auto just saabunud Prantsusmaalt ja kes teab kaua see seal peal on olnud.
Kuigi sõber mõõtis üle mingi spets asjandusega aku....Battery health 58%, Lihtsalt seisva auto peal voltaas 12,7 ja külmkäivitusampreid järel veel 520, ning laetus 96%

Võib muidugi proovida mõnd teist akut peale panna, et mis teeb.
Vaatan ka aku ja kere vahelise massi juhtme üle.

PorisedRattad
Kõva postitaja
Postitusi: 151
Liitunud: 26 Apr 2018, 07:59

Re: V50, 2,4D, 132kw, 2006a mingi elektriteema

PostitusPostitas PorisedRattad » 12 Okt 2018, 12:40

Sceleton kirjutas:Aga kas töötava mootoriga väga vahet ei peaks olema aku seisukorrast. Töötava mootoriga ikkagi pinge peaks tulema geneka pealt ju?!?!


Aku on nagu vahepuhver. Kui sa paneksid lambi põlema otse tuulegeneraatori külge, siis see väreleks ka.

Aku ja genekas tunduks nagu oleks korras. Ma otsiks ka kontakti probleeme.
2004 XC70 2.5T

Sceleton
Uustulnukas
Postitusi: 4
Liitunud: 12 Okt 2018, 09:00

Re: V50, 2,4D, 132kw, 2006a mingi elektriteema

PostitusPostitas Sceleton » 12 Okt 2018, 12:52

Nüüd ikkagi uuesti mõõdeti kõik asjad üle...
Töötava mootoriga geneka laadimispinge kõigub 12-15v...olenevalt erinevate asjade näppimisest... :D:D

Tõenäoliselt siis ikkagi kas harjad või pingeregulaator.

Sellisest pingekõikumisest siis ka tingitud arvavasti erinevate moodulite vead.

Uuel nädalal saame targemaks.

kloox
Kõva postitaja
Postitusi: 147
Liitunud: 28 Mai 2017, 13:39
Asukoht: Valga

Re: V50, 2,4D, 132kw, 2006a mingi elektriteema

PostitusPostitas kloox » 12 Okt 2018, 15:40

Ma panustan ka pingeregulaatori peale,kui start stop süsteemi pole siis üle 14.5v ei tohiks minna.
S80D5 Aut+AWD


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist