Kaevaks järjekordeslt vana teema ülesse.
![Very Happy :D](./images/smilies/biggrin.gif)
Küsimus selline, et kas H7 pirnidega tulel erineb reguleerimismootor H4 pirniga tulede omast? Füüsiliselt hakkas külge aga tule refletori ja klaasi vahele jäi alla meeletu vahe, täpselt nagu reguleerimismootor oleks liiga lühikene. Paika sedasi arvatavasti samuti reguleerida ei saaks. Hetkel jäi külge uuel tulel kaasas olnud metallist kruvi mis on hetkel umbes 1.5 korda pikem sellest H4 tule reguleerimismootori vardast ning tuli sai kenasti paika.
Uuriks ennem uute mootorite järgi jooksmist, et kas neil ikka tõesti pikkusevahe või mõni muu häda, näiteks praak tuli vms. (tuled tutikad B varuosad) kuigi ei tahaks uskuda.
![Smile :)](./images/smilies/smile.gif)
Ahjaa, autoks 1997 aasta V40 millel orginaalis olid ühe H4 pirniga tuled. Ette läksid uuema V40'ne kahe H7 pirniga esituled.