Kuna häiris, et tulede lülitil 0 asend on (minu jaoks) täiesti mõtetu ja et valgel ajal säästa Xenon lähitulesid, siis tahtsin selle asendi peale hoopis automaatseid päevasõidu tulesid.
Kuna ei soovinud veel lisaks tulesid juurde kruttida, siis kasutasin selleks Park+Udu lahendust (seadusega kooskõlas)
Pilte pole kahjuks teinud, aga Kui kellegil sama tahtmine, siis võin detailselt juhendada ja seletada..
esialgu kiirem ülevaade:
vaja läheb 3 releed, 3 dioodi (kõige tavalisem "rectefier", mina kasutasin kodust leitud 1N4007) ühenduseks juhtmeid ja klemme (ja soovi korral 1 takistit)
tulede lüliti juures soovitan kasutada võimalikult väikest releed (nendel tavaliselt ka suurema takistusega mähised - tarbib vähem voolu)
kaitsme blokis võib suuremaid kasutada, aga soovitan siiski piisavalt väikest, et kaitsmeblokki teiste asjade otsa ära mahuksid
Tulede lülitil kasutatakse juhtmeid 5 (2 asend - Must-Sinine), 6 (0 asend - Must-Roheline), 14 (toide - Oranz-Must)
Tulede lülitil juures tuleb ühendada relee mähise klemmid Lüliti klemmide 14 ja 6 külge (6. juhe tuleb läbi lõigata. Relee külge läheb lüliti poolne ots, auto poolset otsa pole meil vaja)
relee lülitavate kontaktide külge läheb ka see sama 6. mis on ka mähise küljes ja teise lülitatava kontakti külge läheb tuledelüliti 5. juhe (see ainult puutub relee kontakti. See peab auto poole edasi ka minema)
Kuna iga relee mähis tekitab voolu kadumisel paarsada volti tagasilööki, tuleb ahelas asuvate pooljuhtide kaitseks panna mähise kontaktide vahele Diood (pooluse märk (+) poole (see kus on tuledelüliti 14 juhe)
Netist võetud tulede lüliti kontaktide pilt - Pinnide numbrid pildi järgi:
6 5 4 x x x 3 2 1
14 13 12 11 x 10 9 8 7
Siiamaani on siis saavutatud see, et 0 asendis lähevad süüte sisse keeramisel park tuled põlema (sama, mis asend 2, ainult et pargid kustuvad süüte välja võtmisel ära)
edasi Kapoti alla.
kaitsmeblokis All paremalt 2. relee on udutulede oma. Mina tegin nii, et valasin samasugused isased kontaktid samas asetuses epoksiidi, juhtme teise otsa panin emased klemmid ja nii sain relee veidi kaugemale viia, et kontaktide külge lisa juhtmeid ühendada.
Kui seista auto külje peal, siis relee pesa klemmid on: ülemine vasak - mähise lülitus (-); ülemine parem - mähise (+); keskel - udutule (+); kõige alumine - aku (+)
mähise juhtmeid ei pea puutuma (originaal otse releest pesasse), aga lülitatavad klemmid panin lisaks läbi 2 relee - 1 on normaalasendis suletud, teine avatud.
see, mis on normaalasendis avatud (vool läbi Ei käi) seda lülitan parktuledega ja see, mis on suletud, lülitan lähituledega.
selleks ühendasin relee toite juhtmed vastavalt tulede pesa klemmi 7 (park) ja 9 (lähi) külge. (klemmi numbrid pesa peal kirjas)
Kui tuledes kasutuses LED või HID pirnid, tasuks siia redeele ka dioodid panna.. samamoodi poolusmärk (+) poole.
varem mainitud takisti panin selle sama juhtme vahele, mis läheb park tulest releele, et udukad ei hakkaks mitte kohe tööle, vaid alles siis, kui aku pinge on vähemalt 14V (kui mootor töötab) - takisti tuleb valida vastavalt releele.. Minu releega sobis 280 oomi.
Kuna see on ühendatud originaal releega rõõpi, siis saab vajadusel udukaid ka seest lülitiga sisse lülita (Kui on vajadus kasutada koos lähituledega)
Seega... Kui süüde sisse panna, lähevad pargid tööle.. kui auto tööle panna lähevad ka udukad tööle. Ja kui lähituled tööle panna, kustuvad udukad ära.
Kritseldasin kiiruga paar skeemi ka:
![Pilt](http://imageshack.com/a/img819/1862/hmsm.jpg)
![Pilt](http://imageshack.com/a/img22/9876/70wt.jpg)
Mina kasutasin selliseid kontakte:
![Pilt](http://www.cable-jointing.com/sites/default/files/imagecache/460width/product-groups/Disconnect%20Terminals,%20Cembre%20Pre%20Insulated%20Halogen%20Free%20Crimp%20Connectors%200.25%20to%206sq.mm/Cembre-Disconnect-Terminals-Halogen-Free-Cable-Connectors.jpg)
ja Selliseid releesid:
![Pilt](http://galleryplus.ebayimg.com/ws/web/120610469714_1_0_1/1000x1000.jpg)
![Pilt](http://mbed.org/media/uploads/4180_1/relay.jpg)
Edit: tulede lüliti saab kõige paremini kätte, kui uks lahti teha ja see vendi ava koos ümbritseva plastikuga ära tõmmata, mis suunab ukse sisse õhku ja siis lüliti moodulit lihtsalt tagant lükata.