940 tagasilla alternatiivid

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec

koitress
Foorumlane
Postitusi: 27
Liitunud: 24 Mär 2017, 22:50

940 tagasilla alternatiivid

PostitusPostitas koitress » 01 Mär 2020, 15:40

uuriks mis autode tagasildu on 940 alla sobitatud?
usakate jäikadest sildadest olen teadlik, aga nende saadavus on kehv ja kui juba tegema hakata siis ehk juba iseseisev vedrustus sinna teha, nt e34 tagasild.
minu probleem siis selline et lõhub diffri ära ja kui differ kinni keevitada siis lõhub veovõlle.
volvo tagasillad pole odav lõbu niiet otsin kestvamat lahendust.

Kasutaja avatar
ants
Foorumi veteran
Postitusi: 4757
Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

Re: 940 tagasilla alternatiivid

PostitusPostitas ants » 01 Mär 2020, 18:22

Mis tähendab, lõhub difri ära, ehk selgitad.
745 GL ´91; LR90 ´87.

Kasutaja avatar
Iceman
Foorumi veteran
Postitusi: 4311
Liitunud: 20 Apr 2006, 09:47
Asukoht: Metsas

Re: 940 tagasilla alternatiivid

PostitusPostitas Iceman » 01 Mär 2020, 20:26

ants kirjutas:Mis tähendab, lõhub difri ära, ehk selgitad.


Pakun, et mootorist ja kastist tuleb lihtsalt niipalju njuutonmeetreid ja hobuseid, et Volvo tagasild annab pidevalt saba.

Kasutaja avatar
JanP
Kõva postitaja
Postitusi: 286
Liitunud: 03 Jaan 2015, 12:07
Asukoht: Tartu

Re: 940 tagasilla alternatiivid

PostitusPostitas JanP » 01 Mär 2020, 20:27

Korralik lukk on vaja silda sisse panna.
2x240

Kasutaja avatar
ants
Foorumi veteran
Postitusi: 4757
Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

Re: 940 tagasilla alternatiivid

PostitusPostitas ants » 01 Mär 2020, 21:14

Iceman kirjutas:
ants kirjutas:Mis tähendab, lõhub difri ära, ehk selgitad.


Pakun, et mootorist ja kastist tuleb lihtsalt niipalju njuutonmeetreid ja hobuseid, et Volvo tagasild annab pidevalt saba.


:) Jumal tänatud, ma pole hakanud NM taga ajama.
Mul endiselt algne sild all lukuga. :)
745 GL ´91; LR90 ´87.

koitress
Foorumlane
Postitusi: 27
Liitunud: 24 Mär 2017, 22:50

Re: 940 tagasilla alternatiivid

PostitusPostitas koitress » 01 Mär 2020, 21:44

ants kirjutas:Mis tähendab, lõhub difri ära, ehk selgitad.

tähendab seda et difri väiksed hammakad lendavad tükkideks.

Kasutaja avatar
ants
Foorumi veteran
Postitusi: 4757
Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

Re: 940 tagasilla alternatiivid

PostitusPostitas ants » 01 Mär 2020, 21:50

koitress kirjutas:
ants kirjutas:Mis tähendab, lõhub difri ära, ehk selgitad.

tähendab seda et difri väiksed hammakad lendavad tükkideks.


Tähendab, et differ on valesti reguleeritud. :(
745 GL ´91; LR90 ´87.

Kasutaja avatar
volvo245
Doctor
Postitusi: 2231
Liitunud: 18 Juun 2005, 23:11
Asukoht: Tallinn/Nömme
Kontakt:

Re: 940 tagasilla alternatiivid

PostitusPostitas volvo245 » 01 Mär 2020, 22:08

JanP kirjutas:Korralik lukk on vaja silda sisse panna.

Nii ta on, nii mõnigi on peale korraliku luku panekuga jamadest lahti saanud!
""Rear Wheel Drive, the way God intended. If a car is being pulled from the front, doesn't that mean it's being towed?"”

Kasutaja avatar
totu
Kõva postitaja
Postitusi: 296
Liitunud: 19 Juun 2005, 10:01
Asukoht: Harjumaa

Re: 940 tagasilla alternatiivid

PostitusPostitas totu » 01 Mär 2020, 22:15

Saadavuse ja tugevuse suhe võiks hea olla Opel Frontera, Mitsubishi Pajero, Hunday H1. Ilmselt neid veel. Võiks olla vähemalt 9" peaülekanne, see peaks kõik asjad välja kannatama, mida sõiduauto rehviga teha saab. Sprinteri 8 1/2 " on ka üsna sitke tükk. Toyota 8" asjad on pask. Ei luba, et jupid omavahel sobivad aga mõistliku rahaga peaks saama Pajero I või II tagasilla ja sinna sisse Pajero III (IRS) LSD, see on "tigudiffer" koos viscosiduriga ja on tehtud ABSiga ja veojõu kontrolliga koos töötama (kui huvi, võin mõõtmiseks LSD laenata). Poldiring tuleb igal juhul ümber modida või erinevad veljed jätta, võib olla peab ka õige offsetiga veljed otsima. Isseenesest maasturivelgi on väga erineva laiusega ja ka lukkudega saada, kui soov tõsisemat rehvi kasutada. Igasuguseid, paljukiidetud ja defitsiitseid asju ei ole mõtet jahtida, kui nõudlus suur, tähendab, et lagunevad.
Sõltumatu ehitamine juba piisavalt suur töö ja tasub hoolega mõtelda, kas ikka on vaja. Kui on vaja, leiab MB valikust päris tugevaid asju aga diffrilukkudega keeruline. Mõistlik on kogu sild, ühe auto küljest, alla aretada. E34 ei usalda liiga, millegipärast aga võin eksida.
Ärge põdege!

koitress
Foorumlane
Postitusi: 27
Liitunud: 24 Mär 2017, 22:50

Re: 940 tagasilla alternatiivid

PostitusPostitas koitress » 11 Mär 2020, 22:56

läks alla hyundai h1 sild lsd-ga eks näis kuidas vastu peab

Kasutaja avatar
JanP
Kõva postitaja
Postitusi: 286
Liitunud: 03 Jaan 2015, 12:07
Asukoht: Tartu

Re: 940 tagasilla alternatiivid

PostitusPostitas JanP » 16 Mär 2020, 16:27

Palju jõudu sealt mootorist siis tagasilda sul läheb ka?
2x240


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist