uuriks mis autode tagasildu on 940 alla sobitatud?
usakate jäikadest sildadest olen teadlik, aga nende saadavus on kehv ja kui juba tegema hakata siis ehk juba iseseisev vedrustus sinna teha, nt e34 tagasild.
minu probleem siis selline et lõhub diffri ära ja kui differ kinni keevitada siis lõhub veovõlle.
volvo tagasillad pole odav lõbu niiet otsin kestvamat lahendust.
940 tagasilla alternatiivid
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec
Re: 940 tagasilla alternatiivid
ants kirjutas:Mis tähendab, lõhub difri ära, ehk selgitad.
Pakun, et mootorist ja kastist tuleb lihtsalt niipalju njuutonmeetreid ja hobuseid, et Volvo tagasild annab pidevalt saba.
- ants
- Foorumi veteran
- Postitusi: 4757
- Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Re: 940 tagasilla alternatiivid
Iceman kirjutas:ants kirjutas:Mis tähendab, lõhub difri ära, ehk selgitad.
Pakun, et mootorist ja kastist tuleb lihtsalt niipalju njuutonmeetreid ja hobuseid, et Volvo tagasild annab pidevalt saba.
Jumal tänatud, ma pole hakanud NM taga ajama.
Mul endiselt algne sild all lukuga.
745 GL ´91; LR90 ´87.
Re: 940 tagasilla alternatiivid
ants kirjutas:Mis tähendab, lõhub difri ära, ehk selgitad.
tähendab seda et difri väiksed hammakad lendavad tükkideks.
- ants
- Foorumi veteran
- Postitusi: 4757
- Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Re: 940 tagasilla alternatiivid
koitress kirjutas:ants kirjutas:Mis tähendab, lõhub difri ära, ehk selgitad.
tähendab seda et difri väiksed hammakad lendavad tükkideks.
Tähendab, et differ on valesti reguleeritud.
745 GL ´91; LR90 ´87.
Re: 940 tagasilla alternatiivid
JanP kirjutas:Korralik lukk on vaja silda sisse panna.
Nii ta on, nii mõnigi on peale korraliku luku panekuga jamadest lahti saanud!
""Rear Wheel Drive, the way God intended. If a car is being pulled from the front, doesn't that mean it's being towed?"”
Re: 940 tagasilla alternatiivid
Saadavuse ja tugevuse suhe võiks hea olla Opel Frontera, Mitsubishi Pajero, Hunday H1. Ilmselt neid veel. Võiks olla vähemalt 9" peaülekanne, see peaks kõik asjad välja kannatama, mida sõiduauto rehviga teha saab. Sprinteri 8 1/2 " on ka üsna sitke tükk. Toyota 8" asjad on pask. Ei luba, et jupid omavahel sobivad aga mõistliku rahaga peaks saama Pajero I või II tagasilla ja sinna sisse Pajero III (IRS) LSD, see on "tigudiffer" koos viscosiduriga ja on tehtud ABSiga ja veojõu kontrolliga koos töötama (kui huvi, võin mõõtmiseks LSD laenata). Poldiring tuleb igal juhul ümber modida või erinevad veljed jätta, võib olla peab ka õige offsetiga veljed otsima. Isseenesest maasturivelgi on väga erineva laiusega ja ka lukkudega saada, kui soov tõsisemat rehvi kasutada. Igasuguseid, paljukiidetud ja defitsiitseid asju ei ole mõtet jahtida, kui nõudlus suur, tähendab, et lagunevad.
Sõltumatu ehitamine juba piisavalt suur töö ja tasub hoolega mõtelda, kas ikka on vaja. Kui on vaja, leiab MB valikust päris tugevaid asju aga diffrilukkudega keeruline. Mõistlik on kogu sild, ühe auto küljest, alla aretada. E34 ei usalda liiga, millegipärast aga võin eksida.
Sõltumatu ehitamine juba piisavalt suur töö ja tasub hoolega mõtelda, kas ikka on vaja. Kui on vaja, leiab MB valikust päris tugevaid asju aga diffrilukkudega keeruline. Mõistlik on kogu sild, ühe auto küljest, alla aretada. E34 ei usalda liiga, millegipärast aga võin eksida.
Ärge põdege!
Re: 940 tagasilla alternatiivid
läks alla hyundai h1 sild lsd-ga eks näis kuidas vastu peab
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist