Tere,
Kuna ddig ja veel mõned kamraadid suutsid minust mingis võtmes volvomehe teha, siis olen tänaseks küna ees kas minust saab volvomees või mitte.
Endal on mul 91 aasta 965
Sõitnud olen tänaseks MK2 masinaga ja V90ga.
Minu draama seisneb selles, et Ma tahaks MK1 masinat millel oleks MK2/V90 sisu
Kas keegi on seda teinud või oskab mingit nõu anda, sest ükskõik kellelt ma uurinud olen, siis pole keegi nagu proovinud seda.
Enda masina kere on üsna hea ja kui ma ta käsile võtaks, siis ei oleks seda keeruline uuevääriliseks muuta. Seega oleks nagu hea toorik.
1. Kas V90 istmed istuvad MK1 masinasse ? (Mingi kinnitusekõrguse vahe peaks olema tulenevalt mingist turvasüsteemi vahest ?)
Nimelt V90 nahkiste oli persejärgi hoopis midagi muud kui MK1 või 2 iste ja mulle see meeldis.
2. Kas mingi trikiga õnnestuks MK1 külge pookida uuematüübi uksepolstrid ? Linkide vahe on kindlasti aga seda saaks ilmslet tuunida ?
Pigem tekib küsimus polstrite kujus-mõõtudes ja kinnitustes.
3. Nii palju kui aru saanud olen, siis kui koos armatuuriga tõsta sisse uuematüübi armatuur koos keskonsooliga, siis peaks see trikk küll õnnestuma ?
Ühel ddigi masinal on nimelt ka uuematüübi käigukangiga sisu. Ma tahaks normaalset puitliistuga sisu endale saada. Käigukangi ümbruses on kindlasti mingi vahe (ühel on ühes tükis ja teisel mitte vms) aga kui kogu krempliga ringi tõsta, kas siis oleks teostatav ja kas uuematüübi kängukangi süsteem ühtib vanemaga ?
4. Kas uuem puiduga rool istub vanemasse masinasse ? Airbagi toimuvsest on mul ükskõik. Kas vanema pistikud istuvad uuematüübi lülitite külge või kas vanemaid kandilisi lüliteid saab uuema armatuuri külge panna ? Kliimasüsteemi omad kattuvad ?
Mis takistusi, nii ületamatuid kui ületatavaid mind veel võiks ees oodata ning kas kellelegi on ükskõik milliseid mõtteid soeses selle teemaga ?
Korra käis juba mõte isegi V90 juba osta aga sinna ei saa vist normalselt MK1 esiotsa istutada, sest uste liistud ei jääks tiiva omadega kokku jooksma. Samuti tundub minujaoks multilink täiesti üleliigne asi. Mitte, et ta halb oleks aga ma olen maa-poiss ja jupp rauda tundub alati parem kui mitu juppi rauda.
Kindlasti võib paljusid see teema kukalt kratsima panna ja ma võin väga naeruväärsena tunduda aga see mind ei huvita. Hetkel on võtmeküsimus selles kas minust saab ikkagi korralik volvomees või mitte
Endal on mul siis 3185's liinilt maha jooksnud masin. 150kw ja aisini päkapikkudega õlisegamine ülekandeosal.
Ostes oli selline
Peale kõpitsemist ja pesu sai säherdune. Ja nüüd olen sõitnud temaga ja tahaks nagu päris korda teha kuna omajagu tehtud ja olemuselt meeldib.
900 MK1-te MK2/V90 sisu?
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec
Re: 900 MK1-te MK2/V90 sisu?
C4V6 kirjutas:2. Kas mingi trikiga õnnestuks MK1 külge pookida uuematüübi uksepolstrid ? Linkide vahe on kindlasti aga seda saaks ilmslet tuunida ?
Pigem tekib küsimus polstrite kujus-mõõtudes ja kinnitustes.
Huvitav projekt käsil. Ilmselt oleks lihtsam V90'le väliselt 960 nägu anda
Aga uste koha pealt
940 ukse sisu
V90 ukse sisu
Plekk näib identne?
bildelsbasen.se, sealt saad kõvasti pilidmaterjali tuhnida kui huvi
'88 760 V6 → '82 244 D24 → '97 V70 TDI → '97 S70 → '95 940 turrrbo → '04 S60 D5 → '01 V70 Bi-Fuel → '06 V70 AWD D5 → V70 2002 D5
855
142 '74
855
142 '74
Re: 900 MK1-te MK2/V90 sisu?
No salongi peaks ma isegi V90nel lahti kiskuma.
Ma tahan elu esimest kolmeribalist süsteemi proovida ehitada volvosse ja selleks oleks mul enamus vaja naguinii lahti kiskuda.
Lisaks kui ma väljast tahaks kere üle käia, siis võiks juba seest ka just for case.
Sellepärast ka see kerge uksepolstri draama. uuematüübi polster on tunduvalt heliehitamise sõbralikum
Ma tahan elu esimest kolmeribalist süsteemi proovida ehitada volvosse ja selleks oleks mul enamus vaja naguinii lahti kiskuda.
Lisaks kui ma väljast tahaks kere üle käia, siis võiks juba seest ka just for case.
Sellepärast ka see kerge uksepolstri draama. uuematüübi polster on tunduvalt heliehitamise sõbralikum
https://hlautoosad.ee Tanel K.
Re: 900 MK1-te MK2/V90 sisu?
Rool istub 1:1le, uksepolstrid istuvad, avamise saab kah juhul,kui panna lukustid mk2 omad ja istmetega nii, et esimised istuvad tagumised ei istu mitte 1 meeter, saab olen teinud, aga peab löikama ja keevitama keres olevaid kinnitusi!
Armatuuriga see jama, et lüliti pistikud ja valgustuse elekter teine!
Armatuuriga see jama, et lüliti pistikud ja valgustuse elekter teine!
""Rear Wheel Drive, the way God intended. If a car is being pulled from the front, doesn't that mean it's being towed?"”
Re: 900 MK1-te MK2/V90 sisu?
Suurepärane vastus
avamise saab kah juhul,kui panna lukustid mk2 omad
Kas peate silmas neid lukusteid mis kereküljes oleva vastuse külge ukse kinni tõmbavad ? Või siis füüsilist ukselukku
esimised istuvad tagumised ei istu mitte 1 meeter
See on jällegist suurepärane, sest mina ju istun esimestel. Tagumise peaks lihtsalt siis kas leidma sama tooni MK1 oma või laskma nahatada vms.
Armatuuriga see jama, et lüliti pistikud ja valgustuse elekter teine!
No kelladeplokk jääks ilmselt nii- või naa originaal, see ei tohiks probleemi tekitada.
Saan aru, et lülitite pistikud ja valgustuste pistikud on siis erinevad ?
Kuidas seda probleemi kõige parem lahendada oleks siis huvitav. Kas üritada MK1 nuppusid uuemasse armatuuri istutada või siis pistikud kuidagi ringi teha mis muidugi kõlab veidi ..........
Aga kokkuvõtvalt väga hea uudis minu jaoks ja hetkel kõik peale selle pistku/valguse kammi laheneski justkui ära.
avamise saab kah juhul,kui panna lukustid mk2 omad
Kas peate silmas neid lukusteid mis kereküljes oleva vastuse külge ukse kinni tõmbavad ? Või siis füüsilist ukselukku
esimised istuvad tagumised ei istu mitte 1 meeter
See on jällegist suurepärane, sest mina ju istun esimestel. Tagumise peaks lihtsalt siis kas leidma sama tooni MK1 oma või laskma nahatada vms.
Armatuuriga see jama, et lüliti pistikud ja valgustuse elekter teine!
No kelladeplokk jääks ilmselt nii- või naa originaal, see ei tohiks probleemi tekitada.
Saan aru, et lülitite pistikud ja valgustuste pistikud on siis erinevad ?
Kuidas seda probleemi kõige parem lahendada oleks siis huvitav. Kas üritada MK1 nuppusid uuemasse armatuuri istutada või siis pistikud kuidagi ringi teha mis muidugi kõlab veidi ..........
Aga kokkuvõtvalt väga hea uudis minu jaoks ja hetkel kõik peale selle pistku/valguse kammi laheneski justkui ära.
https://hlautoosad.ee Tanel K.
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 10 külalist