Eelsüüteküünlad

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec

Kasutaja avatar
SassGuss
Kreisi postitaja
Postitusi: 492
Liitunud: 16 Juul 2007, 11:53
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe...
Kontakt:

PostitusPostitas SassGuss » 03 Veebr 2008, 20:05

maasikas kirjutas:To Sass!

Tõsi ta on et Volvo genekad on vastupidavamad, aga ise sain lahti nii genekast, starterist kui akust (2 kuuga), kuna eelsüüte küünlad jäid relee rikke tõttu tööle ka peale mootori käivitamist. Jään siiski oma väite juurde et lihtsam auto korda teha, kui lisa koormusega autot piinata. Kui Volvoga tõesti võib vedada, siis primera diislil oli koos eelsüütega mootori käivitamisel geneka vahetus 100% garanteeritud.

Terv T



Sul olid niikuinii tuled, soojendus ja muu kah sees
V70 2.5 TDI Aut. 99a. Turbo Kuur
744 D2.4 M47 90a. Eakas
745 D2.4 M47 88a. Troll
944 D24TIC 91a. TurboPeldik
744 mingi bensu motoga. Nahhuj mul seda vaja???

Kasutaja avatar
SassGuss
Kreisi postitaja
Postitusi: 492
Liitunud: 16 Juul 2007, 11:53
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe...
Kontakt:

Re: Termostaadi asendamine uuega poolt ja vastu

PostitusPostitas SassGuss » 03 Veebr 2008, 20:09

mhovi kirjutas:
SassGuss kirjutas:Ossa!!! Ma kah omale tahan... Too aeg kui ma uurisin, oli see aint koos korpsega ja kronkuga ja 3500- Hakkan nüüd uurima... Mis pood see sihuke on?


Kaupluse kohta päris täpselt ei tea, kuna vahetus toimus muu remondi käigus Otepääl. Seal tehakse diislitega väga head ja asjatundlikku tööd.

Termostaat kipub kinni jääma, kuid see ei pruugi tähendada, et on tarvis uus osta. Ehk piisab lahtivõtmisest ja kuuma ning külmaga ehmatamisest. Hakkab uuesti käima. Kui keegi omale uue hangib oleks huvitav teada milline on käigu pikkus 20 °C kuni 70 °C. Siis saaks otsustada, kas vana on päriselt korras või vajaks siiski asendamist.

Teisel autol on näha termostaadi toimimine 6 mm suuruse vahe järgi, mis tekib mootori soojenedes pildil punase noolega tähistatud kohta. Tundub, et seda on tarvis veidi seadida, et külma mootori pritse nurk ja pöörded muutuksid. Hetkel tossab käivitamisel.

Pilt

Ostukoha asjus võin uurida, aga ei tahaks tülitada neid enne uue töönädala algust.



Mul see asjandus liigub MAX 2mm. Regullitud mittu korda, lahti võetud ja määritud, külma-kuuma antud. Tolku null. Niiet uurin kust meie kandis saab seda...
V70 2.5 TDI Aut. 99a. Turbo Kuur
744 D2.4 M47 90a. Eakas
745 D2.4 M47 88a. Troll
944 D24TIC 91a. TurboPeldik
744 mingi bensu motoga. Nahhuj mul seda vaja???

maasikas
Kreisi postitaja
Postitusi: 412
Liitunud: 09 Dets 2007, 11:48

PostitusPostitas maasikas » 04 Veebr 2008, 15:47

Minul liikus see julla umbes sentimeetri. Kas käega oled proovinud liigutada?

Kasutaja avatar
SassGuss
Kreisi postitaja
Postitusi: 492
Liitunud: 16 Juul 2007, 11:53
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe...
Kontakt:

PostitusPostitas SassGuss » 05 Veebr 2008, 22:12

Bumba küljes varras liigub. Termostaadi sees kõik oli ilus, ise termostaat ei liigu.

Aga nüüd kõikidele traktoristidele sõnum. Tegin suure töö, ehk siis hammas rihmade vahetus, esi ja taga nuka simmerite vahetus, vee pumba vahetus, esi nuka hammaka paika panek ja kõrgsurve pumba paika panek, kõik raamatu järgi, "peaaegu originaal tööriistadega". Tulemuseks: käivitub palju paremini, külmast peast ei lonka nii palju, edasi auto läheb paremini, töötab pehmemalt ja vaiksemalt. Kõike seda olen teinud juba korra 140 000 km tagasi ja ikka oli paigast ära. Kujutage ette mis toimub 500 000 km pärast?
V70 2.5 TDI Aut. 99a. Turbo Kuur
744 D2.4 M47 90a. Eakas
745 D2.4 M47 88a. Troll
944 D24TIC 91a. TurboPeldik
744 mingi bensu motoga. Nahhuj mul seda vaja???

Heiki
Kõva postitaja
Postitusi: 197
Liitunud: 18 Mai 2006, 10:57
Asukoht: Tartu

PostitusPostitas Heiki » 06 Veebr 2008, 10:39

SassGuss kirjutas:Bumba küljes varras liigub. Termostaadi sees kõik oli ilus, ise termostaat ei liigu.

Aga nüüd kõikidele traktoristidele sõnum. Tegin suure töö, ehk siis hammas rihmade vahetus, esi ja taga nuka simmerite vahetus, vee pumba vahetus, esi nuka hammaka paika panek ja kõrgsurve pumba paika panek, kõik raamatu järgi, "peaaegu originaal tööriistadega". Tulemuseks: käivitub palju paremini, külmast peast ei lonka nii palju, edasi auto läheb paremini, töötab pehmemalt ja vaiksemalt. Kõike seda olen teinud juba korra 140 000 km tagasi ja ikka oli paigast ära. Kujutage ette mis toimub 500 000 km pärast?


Rihmad venivad ju.
Nukkvõlli otstes rihmaseibid pole ka kinni sellel mootoril muu kui koonusega.

Kasutaja avatar
SassGuss
Kreisi postitaja
Postitusi: 492
Liitunud: 16 Juul 2007, 11:53
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe...
Kontakt:

PostitusPostitas SassGuss » 06 Veebr 2008, 12:30

Heiki kirjutas:
SassGuss kirjutas:Bumba küljes varras liigub. Termostaadi sees kõik oli ilus, ise termostaat ei liigu.

Aga nüüd kõikidele traktoristidele sõnum. Tegin suure töö, ehk siis hammas rihmade vahetus, esi ja taga nuka simmerite vahetus, vee pumba vahetus, esi nuka hammaka paika panek ja kõrgsurve pumba paika panek, kõik raamatu järgi, "peaaegu originaal tööriistadega". Tulemuseks: käivitub palju paremini, külmast peast ei lonka nii palju, edasi auto läheb paremini, töötab pehmemalt ja vaiksemalt. Kõike seda olen teinud juba korra 140 000 km tagasi ja ikka oli paigast ära. Kujutage ette mis toimub 500 000 km pärast?


Rihmad venivad ju.
Nukkvõlli otstes rihmaseibid pole ka kinni sellel mootoril muu kui koonusega.


Kuradi VW (kolks-vagiina). Miks Rotsad ei pannud Toyotsi diislit vahele?
V70 2.5 TDI Aut. 99a. Turbo Kuur
744 D2.4 M47 90a. Eakas
745 D2.4 M47 88a. Troll
944 D24TIC 91a. TurboPeldik
744 mingi bensu motoga. Nahhuj mul seda vaja???

GABRIEL
Foorumlane
Postitusi: 40
Liitunud: 25 Dets 2007, 22:50
Asukoht: KUNDA

PostitusPostitas GABRIEL » 06 Veebr 2008, 21:44

Sama mure ka minul,et see termostaat külmkäivituse jaoks tuksis. Ära ta tuli kuid tundus, et tagasi kui panna on tõesti peavalu. Need kaks vedru on ikka tõesti tugevad ja ma kujutan ette, kui tugevalt korras termo seda lükkama peab. Kuna asi nässus, lõikasin ta lahti. Sees mingi nagu alumiinium pasta mis siis vist seda varrast lükkama hakkab mis on kummi lutiga selle pasta sees. IAst küsiti 1400eek. Muud kohad sogavad mingitest det.numbritest muidu tellida ei saa. Ehk on keegi juba hiilinud kust odavamalt ja lihtsamini saaks? Igal juhul andke teada.
tõesti on hea auto 940 2,4TD A universaal

Kasutaja avatar
SassGuss
Kreisi postitaja
Postitusi: 492
Liitunud: 16 Juul 2007, 11:53
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe...
Kontakt:

Re: Pumba termostaat

PostitusPostitas SassGuss » 07 Veebr 2008, 15:46

mhovi kirjutas:Minul kulus uuele 560.- ja nädal ootamist. Vana on lisatud pildil ja pärast loksutamist hakkas ka liikuma. Vahetamine pidavat olema paari vedru tõttu tõeline piin.

Pilt


Krt, räägi välja kust said??? :? Ei leia ma seda kuskilt. Pole podides.
V70 2.5 TDI Aut. 99a. Turbo Kuur
744 D2.4 M47 90a. Eakas
745 D2.4 M47 88a. Troll
944 D24TIC 91a. TurboPeldik
744 mingi bensu motoga. Nahhuj mul seda vaja???

GABRIEL
Foorumlane
Postitusi: 40
Liitunud: 25 Dets 2007, 22:50
Asukoht: KUNDA

PostitusPostitas GABRIEL » 07 Veebr 2008, 18:34

Üks variant on veel see, et uurida millistel volkaritel selline mootor originaalis on. Siis saaks läbi volkari kergemini kätte. Kui muidugi volksidel see süsteem jälle on, sest sama kronšteini küljes onju volvo kirjadega gaasi trossi ratas. Otsime siis edasi. Romula on aga väga kahtlane, kui muidugi üldse on ja kui just keegi 100% töökindlust annaks.
tõesti on hea auto 940 2,4TD A universaal

Kasutaja avatar
SassGuss
Kreisi postitaja
Postitusi: 492
Liitunud: 16 Juul 2007, 11:53
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe...
Kontakt:

PostitusPostitas SassGuss » 07 Veebr 2008, 18:46

GABRIEL kirjutas:üks variant on veel see,et uurida millistel volkaritel selline mootor originaalis on.siis saaks läbi volkari kergemini kätte.kui muidugi volksidel see süsteem jälle on?sest sama kronšteini küljes onju volvo kirjadega gaasi trossi ratas.otsime aga siis edasi.romula on aga väga kahtlane,kui muidugi üldse on ja kui just keegi 100% töökindlust annaks.


Üks romulast on juba olemas, pole rohkem need vaja. Aga Volkar on variant, aint et kui on kohapeal, et saaks võrrelda. Võimalik et seal on midagi muud sees.
V70 2.5 TDI Aut. 99a. Turbo Kuur
744 D2.4 M47 90a. Eakas
745 D2.4 M47 88a. Troll
944 D24TIC 91a. TurboPeldik
744 mingi bensu motoga. Nahhuj mul seda vaja???

maasikas
Kreisi postitaja
Postitusi: 412
Liitunud: 09 Dets 2007, 11:48

PostitusPostitas maasikas » 08 Veebr 2008, 14:08

Minu arust kolksvaageni oma ei sobi, kahjuks ei mäleta mis vahet või mis seal oli, aga ise pidin pumba vahetuse käigus panema vana pumba kupatuse tagasi. Aga neid kolksi pumpasi oli ka erinevaid vist. Ühesõnaga soovitan enne ostu kindlasti kontrollida sobivust.

Terv T

Kasutaja avatar
SassGuss
Kreisi postitaja
Postitusi: 492
Liitunud: 16 Juul 2007, 11:53
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe...
Kontakt:

PostitusPostitas SassGuss » 08 Veebr 2008, 20:58

Nii, sain! Kolks-Vagiina vist ei viitsi volvo meestele api tulla. Öeldi et pole, ja kui oleks, siis vale. Ostsin lõpuks selle karla-autost, 625 EEKu, 10% alla sain miski pärast. Kohe laos oli 4 tükki. Jess, lähipäevadel vahetan ringi.
V70 2.5 TDI Aut. 99a. Turbo Kuur
744 D2.4 M47 90a. Eakas
745 D2.4 M47 88a. Troll
944 D24TIC 91a. TurboPeldik
744 mingi bensu motoga. Nahhuj mul seda vaja???

GABRIEL
Foorumlane
Postitusi: 40
Liitunud: 25 Dets 2007, 22:50
Asukoht: KUNDA

PostitusPostitas GABRIEL » 09 Veebr 2008, 00:15

OK!hea,et kuskil ikka on ja hind ei ole ka väga soolane,kui asja ikka vaja on.kuid mis on selle ametlik nimi,kuidas küsida,et ka n.n. võhik pihta saaks millest jutt.
tõesti on hea auto 940 2,4TD A universaal

Kasutaja avatar
SassGuss
Kreisi postitaja
Postitusi: 492
Liitunud: 16 Juul 2007, 11:53
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe...
Kontakt:

PostitusPostitas SassGuss » 09 Veebr 2008, 08:53

GABRIEL kirjutas:OK!hea,et kuskil ikka on ja hind ei ole ka väga soolane,kui asja ikka vaja on.kuid mis on selle ametlik nimi,kuidas küsida,et ka n.n. võhik pihta saaks millest jutt.


Cold-start thermostat, ehk siis külm-käivitus termostaat. Pumba number kätte, ja poodi. Kõigepealt soovitan uurida Boschi esinduses, kuna pakendi sees on Boschi paber.
V70 2.5 TDI Aut. 99a. Turbo Kuur
744 D2.4 M47 90a. Eakas
745 D2.4 M47 88a. Troll
944 D24TIC 91a. TurboPeldik
744 mingi bensu motoga. Nahhuj mul seda vaja???

Kasutaja avatar
mhovi
Kõva postitaja
Postitusi: 248
Liitunud: 17 Dets 2007, 22:44
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: Pumba termostaat

PostitusPostitas mhovi » 07 Mär 2008, 17:36

SassGuss kirjutas:Krt, räägi välja kust said??? :? Ei leia ma seda kuskilt. Pole podides.

Minu oma pärineb Tartust Pärna tänavalt. Käisin täna sealt läbi ja neil olla see Ringtee laos letihinnaga umbes viis ja poolsada krooni. Firma nimi on Stikke OÜ
740 R4 '85
760 TD '88
960 TD '91
V90 TDI '96
XC70 TDI '02


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist