940 bensiin. Peale pikka otsa jõud kadunud - õhulugeja viga

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec

Kasutaja avatar
Kristjan
Foorumi veteran
Postitusi: 572
Liitunud: 17 Juun 2005, 17:29
Asukoht: Tallinn-Luige

Re: 940 bensiin. Peale pikka otsa jõud kadunud.

PostitusPostitas Kristjan » 06 Sept 2016, 16:10

Stange K. kirjutas:Pühapäeval oli ilus ilm. Võtsin välja soveedi-aegse padrunivõtmete komplekti ja pisut pusides oligi plokikaas käes. Hea uudis on see, et väljalaske kollektori mutrid tulid kõik ilusti ära. Oma osa mutrite valutul eraldumisel oli kindlasti MoS2 eraldusõlil, mida paar päeva hommikul ja õhtul neile peale piserdasin, aga sellega head uudised ka lõpevad. Silindrites oli vesi ja kaanes praod. Nii et vaja on vähemalt kaheksa klapiga plokikaant ja hammasrihma plastmasskatet (eelmine on pisut sulanud).

Küll aga hakkasin mõtlema Kristjani jutupeale, et tal oli samuti "õhulugeja viga" ja kas ma sain õigesti aru: probleem lahenes peale plokikaane tihendi vahetust?

Hetkel lõpetuseks: Plokikaane vahetus läheb algsest teemast ehk kaugele, aga õhulugeja viga tuleb ju ära parandada eksole.


Kaane remont ei lahendanud "õhulugeja viga". See peidab ennast siiani kusagil mujal. Võib olla natuke paremaks läks. Lahendas jahutusvedeliku kadumise ja tagasituleku müsteeriumi ja hommikul külmalt 3 silindriga käimise müsteeriumi. Kusjuures mingit auru ei eraldanud ja jahutusvedelik oli kena puhas.
XC70 T5 '14
EX: 144 '72, 244 '83, 744 '88, V70 '00, XC70 '03, 945 '95

Kasutaja avatar
Stange K.
Foorumlane
Postitusi: 75
Liitunud: 29 Okt 2007, 20:38
Asukoht: Tallinn, Lilleküla

Re: 940 bensiin. Peale pikka otsa jõud kadunud.

PostitusPostitas Stange K. » 06 Sept 2016, 16:20

Ma olen samuti maadelnud "jahutusvedeliku müstilise kadumise probleemiga". Küll on lõdvikuid üle pingutatud, kahtlustatud paisupaagi korki, tihendit. Ca 1000km tagasi vahetati veepump, koos hammasrihmaga. Sealt olla ka lekkinud.

Kogu seda pilti silme ette manades, siis kas ei võinud olla nii:
Jahutusvedelik immitses muu hulgas ka silindrisse, vastutasuks pakkus mootori töö jahutussärki survet. See lahendus paispaagi korgist ja võibolla ka näiteks veepumba vahelt immitses midagi. Nüüd vahetati veepump, suleti lõdvikud ja järgi andis keti nõrgim lüli - salongiradika kraan. Tegi ta seda ju 2x järjest.

"tosooli" kulu ei olnud suur, suve jooksul ehk 1 .. 1,5 L.

----------------------------------
14.09.2016 muudatus:
Plokikaas peal. Mootor töötab. Mõnede testsõitude järel tundub, et õli püsib karteris ja jahutusvedelik jahutussärgis.

Kasutaja avatar
Stange K.
Foorumlane
Postitusi: 75
Liitunud: 29 Okt 2007, 20:38
Asukoht: Tallinn, Lilleküla

Re: 940 bensiin. Peale pikka otsa jõud kadunud - õhulugeja viga

PostitusPostitas Stange K. » 10 Okt 2016, 16:17

Sõbrad Bulgaaria RV-st saatsid mulle uue õhulugeja. Testsõidud on igatahes paljulubavad. Tundub, et Saku tän. arvuti ei valetanud ja viga oli ikkagi õhuluejas.

Vahepalana sisetunginud ülekuumenemise saaga on saanud ka enam-vähem õnneliku lõpu.
Vahetatud: plokikaas, andurid, termostaat. Ka radiaator lekkis alumiiniumi ja plastkopsiku vahelt. Osandasin radiaatori, puhastasin ja panin kokku tagasi. Hetkel lekkeid ei ole.

Sellega tõmbaks teemale joone alla. Kui meeles on, siis ehk pöördun siia tagasi, kui ilmselgelt Hiina päritoli õhulugeja otsad annab. Statistika mõttes või nii.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist