1. leht 1-st

940 külm käivitus

Postitatud: 29 Mai 2016, 04:01
Postitas Merinda
Tere,
isend aastast '92 ja mootor b200ft. On esile kerkind kerge probleem külmalt mootori käivitamisega. Nimelt käivitades ei soovi mootor tühikäigul pöördeid üles võtta. Käivitades tõstab korra pöörded 1100 ning peale seda langeb 500le ning jääb sinna kõikuma, kuni mootor soojaks saab ja pöörded normaliseeruvad. Kui kohe sõitma hakata, on tunda ka mootori puterdamist ja jõu puudujääke. Sooja mootoriga on tühikäigul pöörded 1000-1200.

6. soklis loeb veakoodiks 2-2-4,
olen mõlemad vee temp andurid ära vahetanud ja pistik näitab anduri poolelt 5-5.5V
Kõik nähtavalt kulunud vaakumvoolikud on välja vahetatud.

Ei teagi enam kus võiks viga olla.
Siit minu abipalve kallitele foorumlastele, kes on sellise probleemiga juba kokku puutunud ja oskaks soovitada järmist käiku.

M

Re: 940 külm käivitus

Postitatud: 30 Mai 2016, 20:12
Postitas Merinda
Help?
ma kardan, et kui see nii jätkub siis see hakkab varsti mu mootorile liiga tegema...

M

Re: 940 külm käivitus

Postitatud: 30 Mai 2016, 21:31
Postitas volvo245
Mis socket 2 näitab? see süüteaju temp anduri veaga ei tohiks selliseid sümptomeid olla viga pigem millegis muus!

Re: 940 külm käivitus

Postitatud: 30 Mai 2016, 22:53
Postitas ants
Äkki on tühikäigu mootori viga.

Re: 940 külm käivitus

Postitatud: 04 Juun 2016, 23:53
Postitas Merinda
Tänan teid, et olete leidunud aega minu probleemi süveneda! :)

2. sokkel ütleb, et viga pole 1-1-1

Tühikäigu mootori võtsin maha ja loputasin korralikult carb cleaneriga läbi, kontaktid käisin ka üle ja voolikud mootori küljes paistavad ka ok. nüüd käivitades on tühjalt pöörded 500-750rpm.
Ei tea kas äkki tühikäigu mootor on otsi andmas?

Re: 940 külm käivitus

Postitatud: 08 Juun 2016, 15:04
Postitas kaak
Merinda kirjutas: Kui kohe sõitma hakata, on tunda ka mootori puterdamist ja jõu puudujääke.


sellist probleemi ei tekita tühikäigu mootor!!

tühikäigu mootori eesmärgiks on vaid ühtlase pööretesageduse hoidmine.

Pigem tundub nagu oleks probleem kütusega, on seda siis liiga palju või liiga vähe, siis on sarnane sümpton (tingitud: kütuserõhust, temp anduri veast, õhulugeja veast jne)

sama probleemi tekitab muidugi ka misfire, ehk kui ei õnnestu sädet korrektselt lüüa (jagaja puhastus/küünlajuhtmed metallosadest eemale/ küünlad vahetada)