Mina enam ei suuda mõelda ja annan alla - nimelt juhikoha juurde põrandale koguneb pidevalt vesi - vaip on ära võetud(ei julge tagasi ka panna veel) ning lähemal vaatlusel on näha, et nende originaalmatide(vaiba all) ja põhja vahelt on märg... küll olen ajalehti sinna pannud jne, aga selgelt on aru saada, et ta ikka kuskilt uuesti ja uuesti tuleb... tegemist ei ole lõhkise salongiradikaga ega tosooliga(see probleem juba olnud ning üle elatud vaid seal maas loksub nii vesi, kui üks vedelik saab vesi olla... Olen mõelnud, kas äkki on tegemist ummistunud katuseluugi äravooluga või millegi muuga?
Kõige hullem, et mina ei suutnud leida kohta, kuhu katuse äravoolu voolikud ette välja tulevad, lihtsalt tean, et seal peab olema midagi. Äkki teie teate? Või on olnud samasuguseid probleeme? Jagage oma kogemusi! Tänud!
Vesi salongis
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec
Suure tõenäosusega on tegemist ärajooksu ummistusega.
Ärajooks algab siit:
Mul on kohe märgata kui hakkab sisse ajama. Ukse posti kattev samet märgub ja siis võib lausa näppudega sealt vett pigistada nii et nire järgi. Mööda seda posti vesi jooksebki jalgade juurde alla.
Lahendus on see ummistus ise lahti lükata. See on aega ja närve nõudev tegevus:) Tuleb võtta peenike traat ja kopsikuga vett. Ettevaatlikult traadiga sorkida ja vahepeal valad kopsikuga vett peale. Ole hoolas, sest liiga usinalt tegutsedes võid traadi kummivoolikust läbi lükata. Siis ei aita enam muud kui voolik vahetada. Kuna kummivoolik on ukseposti sees, siis kujutad vast ise ette kui porr on selle vahetamine.
Mul omal seisab see töö samuti ees. Need voolikud seal sees on suhteliselt peenikesed ja ummistuvad suht kergesti, eriti sügisel kui puudelt igast jama kaela sajab.
Edu ja kannatlikku meelt
Ärajooks algab siit:
Mul on kohe märgata kui hakkab sisse ajama. Ukse posti kattev samet märgub ja siis võib lausa näppudega sealt vett pigistada nii et nire järgi. Mööda seda posti vesi jooksebki jalgade juurde alla.
Lahendus on see ummistus ise lahti lükata. See on aega ja närve nõudev tegevus:) Tuleb võtta peenike traat ja kopsikuga vett. Ettevaatlikult traadiga sorkida ja vahepeal valad kopsikuga vett peale. Ole hoolas, sest liiga usinalt tegutsedes võid traadi kummivoolikust läbi lükata. Siis ei aita enam muud kui voolik vahetada. Kuna kummivoolik on ukseposti sees, siis kujutad vast ise ette kui porr on selle vahetamine.
Mul omal seisab see töö samuti ees. Need voolikud seal sees on suhteliselt peenikesed ja ummistuvad suht kergesti, eriti sügisel kui puudelt igast jama kaela sajab.
Edu ja kannatlikku meelt
mind huvitab see, et kui äravoolu voolik on ummbes, kuidas siis see ukse posti kattev samet märgub? voolik on siis juba traadiga läbi torgatud?
esimest kahte äravoolu voolikut saab lihtsalt läbi pesta/puhuda aga tagumist kahte voolikut ei saa, kuna need saavad alguse kusagilt sealt, kus taguisstujate need käepidemed on seal laeall ja siis voolik jookseb mööda tagumisi aknaposte alla kusagile et neid puhastada tuleks lagi lahti katkuda
esimest kahte äravoolu voolikut saab lihtsalt läbi pesta/puhuda aga tagumist kahte voolikut ei saa, kuna need saavad alguse kusagilt sealt, kus taguisstujate need käepidemed on seal laeall ja siis voolik jookseb mööda tagumisi aknaposte alla kusagile et neid puhastada tuleks lagi lahti katkuda
Eku kirjutas:mind huvitab see, et kui äravoolu voolik on ummbes, kuidas siis see ukse posti kattev samet märgub? voolik on siis juba traadiga läbi torgatud?
esimest kahte äravoolu voolikut saab lihtsalt läbi pesta/puhuda aga tagumist kahte voolikut ei saa, kuna need saavad alguse kusagilt sealt, kus taguisstujate need käepidemed on seal laeall ja siis voolik jookseb mööda tagumisi aknaposte alla kusagile et neid puhastada tuleks lagi lahti katkuda
Mina küll ei soovita suruõhuga seda puhastada. Võid otsast lahti lasta. Kui vooliku kaudu vesi ära ei jookse, siis hakkab kõrvalt kusagilt sisse pressima. Suure paduka korral koguneb mul vesi isegi laelambis.
Tagumistest voolikutest ma ei tea midagi. Neid ma kusagil ei näinud.
Sa Eku räägid ikka 960 ? Äkki teistel on asi muudmoodi lahendatud.
Eku'l on 7. seerja, loogiline on, et katuseluugi süsteemi kõigis neljas nurgas on äravool ja neid tagumisi ei olegi näha niisama, või oled lae polstri lahti võtnud, kui siis pole nähaolnud siis kül...
Eku seitmesel oli ka see vee probleem, et luugi vahelt sadas sisse, mul tilkus korraliku vihmaga laest juhiistmele, et sõites istusid ajalehtede otsas, aga mul oli korrosjoon kurja teinud.
Ma olen esimesi äravoolu voolikuid läbi puhunud, et vooliku ots luugi küljest lahti puhuda peab ikka päris korralik tropp ees olema, mul ei juhtunud puhumisega midagi
Eku seitmesel oli ka see vee probleem, et luugi vahelt sadas sisse, mul tilkus korraliku vihmaga laest juhiistmele, et sõites istusid ajalehtede otsas, aga mul oli korrosjoon kurja teinud.
Ma olen esimesi äravoolu voolikuid läbi puhunud, et vooliku ots luugi küljest lahti puhuda peab ikka päris korralik tropp ees olema, mul ei juhtunud puhumisega midagi
Katuseluugis kallasin vett ja lausa lust oli vaadata, kuidas ilusti välja jookseb alt... poroloonist matid aga alt märjad(just alt, mitte külgedelt, seega ei saa aru kah, kuskohast see vesi sinna jõuab).
Kuna lekkinud salongiradikas vahetatud ja soojakraan mootoriruumis ning tean, mis maitsega tosool on , siis ei saa asi olla ka jahutusvedeliku lekkimises(teda mul muideks ei lekigi) ega ka 700 tegelaste poolt soovitatud kohtades... Olen päris nõutu, kui aga selgegs saan, milles asi on, eks siis annan teada...
Kuna lekkinud salongiradikas vahetatud ja soojakraan mootoriruumis ning tean, mis maitsega tosool on , siis ei saa asi olla ka jahutusvedeliku lekkimises(teda mul muideks ei lekigi) ega ka 700 tegelaste poolt soovitatud kohtades... Olen päris nõutu, kui aga selgegs saan, milles asi on, eks siis annan teada...
Eku'l pääses vesi juhi jalgealla juhi uksest salongi tulva juhtme kimbu kaudu, juhiuks käib kõige enam kinni-lahti siis see kumm, mis ümber selle juhtmekimbu oli on suht rääbakaks muutund. Vea leitsin juhi jalgadest vasakpoolse plastikkatte lahti kiskudes, siis seinal, mis oli tolmune oli näha vee nõrgumis jälgi.
mul 200-sel tekkis loik kundepoolse mati peale, täpselt keskele ja siis kui auto seisis ning kui oli tugev sadu või sula öösel, aru ma ei saa (ja aru ei saa ka karu ) kust see vesi sinna sai kuna ülevalt olid kõik kohad kuivad kui voblad, aga pärast esiklaasi vahetust on asi lakanud kuigi klaasi vahetusel polnud ka vee vooluteed märgata, loodan et see talvel ei kordu ja muuses on mul ka luuk
asümeetriline 240
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo
"LY on libu" 343 cvt
pe..se räägin ainult NMT telefoniga kui levi on
"this is small step for man, but big step for volvo 343"
alfa on ka volvo
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 17 külalist