raadio lukustus
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec
raadio lukustus
Tere.
Mure selline, et puhastasin akuklemme ja peale seda küsis integreeritud cd/mc/radio minult mingit koodi. arvasin naiivselt et see kood on stiilis 1234. Tulemuseks raadio off. Kas on kellelgi kogemusi sellise probleemiga ja kuidas seda lahedada?
Ette tänades,
Tanel
Mure selline, et puhastasin akuklemme ja peale seda küsis integreeritud cd/mc/radio minult mingit koodi. arvasin naiivselt et see kood on stiilis 1234. Tulemuseks raadio off. Kas on kellelgi kogemusi sellise probleemiga ja kuidas seda lahedada?
Ette tänades,
Tanel
deejay kirjutas:Ikka on kogemusi - selleks kõne eelmisele omanikule ja küsid koodi, või InfoAutosse, 500 EEK näpu vahel ning lahti ta ongi
Njah probleem oligi selles,et pani 3 korda koodi valesti ja kui nüüd sai õige koodi,siis oli juba hilja.Mingist ajast mäletan sellist asja,et kui taod koodid valesti,siis kärsatab mingi kivi läbi ja põhimõtteliselt on aparaat ära viskamisele Kas ka see makk selline on,ei tea.Loodame parimat
Re: raadio lukustus
Ok, uus kood raadiole IAs oli 300, aga ma mitte ei suuda foorumist leida, et kas ja kes kuskile veel tegi ja mis hinnaga?
EDIT:
On see tõsi?
EDIT:
Checko kirjutas:sorry et alles nyyd aga teistele teadmiseks et kui on plaanis pikem sõit siis umbes tunni pooleteisga tuleb kood ise maha. st makk taaskäivitub ise.
ta saab aru et auto pole varastatud vms.
aga auto peab käima... vist...
mul töötas selle süsteemi järgi(s70)
On see tõsi?
XC70 D5 2013
OLI: V70 2,5 106kw 1998
OLI: V70 2,5 106kw 1998
Re: raadio lukustus
Mul on paar kogemust nende koodidega, paraku küll mitte Volvodega. Ühe puhul kasutasin auto24 foorumit, kirjutasin auto margi ja maki mudeli, et mis kood võiks olla ning sain 10 mintsaga vastuse. Teine kord ostsin netist koodi ca 70-80 krooni eest. Kood saadeti e-mailile. Äkki on Volvo makkidele ka mini decoder, saaks ehk odavamalt.
- ants
- Foorumi veteran
- Postitusi: 4757
- Liitunud: 17 Juun 2005, 17:15
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Re: raadio lukustus
Piku kirjutas:Ok, uus kood raadiole IAs oli 300, aga ma mitte ei suuda foorumist leida, et kas ja kes kuskile veel tegi ja mis hinnaga?
EDIT:Checko kirjutas:sorry et alles nyyd aga teistele teadmiseks et kui on plaanis pikem sõit siis umbes tunni pooleteisga tuleb kood ise maha. st makk taaskäivitub ise.
ta saab aru et auto pole varastatud vms.
aga auto peab käima... vist...
mul töötas selle süsteemi järgi(s70)
On see tõsi?
Küsimus tekib et kui makk taaskäivitub ise aga koodi sulle ei näita,
siis järgmisel korral akujuhtme eemaldamisel algab kõik uuesti?
745 GL ´91; LR90 ´87.
Re: raadio lukustus
minu pärast alaku, aga vähemalt on moodus, kuidas ilma koodita makk tööle saada (kui on). Eriti tihti ju akut lahti ei ühenda ja see oleks ühtlasi kiirem ja odavam moodus, kui ntx IA.
XC70 D5 2013
OLI: V70 2,5 106kw 1998
OLI: V70 2,5 106kw 1998
Re: raadio lukustus
Piku kirjutas:minu pärast alaku, aga vähemalt on moodus, kuidas ilma koodita makk tööle saada (kui on). Eriti tihti ju akut lahti ei ühenda ja see oleks ühtlasi kiirem ja odavam moodus, kui ntx IA.
Kui kiri OFF tuleb ette siis(3x on valesti koodi sisestatud) siis peab see kiri makil ees olema 1,5-2h. Peale seda hakkab uuesti küsima koodi, tööle lihtsalt niisama ilma koodita ei lähe.
DIM, CEM, ICM, CCM, ABS, ECM ja teiste moodulite remont. CEM kloonimine, seadistamine ja taastamine(virgin). HU seeria makkide remont, SC-802/805 kood. Keelevahetus.
Re: raadio lukustus
ants kirjutas:Piku kirjutas:Ok, uus kood raadiole IAs oli 300, aga ma mitte ei suuda foorumist leida, et kas ja kes kuskile veel tegi ja mis hinnaga?
EDIT:Checko kirjutas:sorry et alles nyyd aga teistele teadmiseks et kui on plaanis pikem sõit siis umbes tunni pooleteisga tuleb kood ise maha. st makk taaskäivitub ise.
ta saab aru et auto pole varastatud vms.
aga auto peab käima... vist...
mul töötas selle süsteemi järgi(s70)
On see tõsi?
Küsimus tekib et kui makk taaskäivitub ise aga koodi sulle ei näita,
siis järgmisel korral akujuhtme eemaldamisel algab kõik uuesti?
kusjuures, kui tallinna IA-s koodi 300 krooni eest maha võtta lased, siis sa seda koodi ise teada ei saa Sugulase V40-ga oli selline juhus, aga lõpuks peale pikki telefonivestlusi ja kaaskirju sai ta nõusoleku koodi kättesaamiseks, ise ta elab ka kuressaares, aga koodi mahavõtuks sõida tallinna Natuke paberimäärmist, volikirjade kirjutamist ja tehnilise passi koopia ja saigi paberi peal selle koodi.
460 - RIP
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
850 t5 166kw 1997 - RIP
V70 103kW 1998 - daily driver
Amazon B20 '67
Re: raadio lukustus
Nii, lasin koodi endale meilile saata. Saadeti ilusti koos arvega. Aga probleem on nüüd selles, et vähemasti esimesed kolm korda see kood ei sobinud.
Milles on tõenäolisim probleem?
Anti kogemata vale kood?
On ehk võimalik, et mu raadiot on kuidagi "häkitud", nii et sel pole enam tehase kood?
Liiga palju valesti koodi pandud?
????
EDIT: ja mul ilmselt ongi raadio häkitud. Kuidas see veel käib?
Milles on tõenäolisim probleem?
Anti kogemata vale kood?
On ehk võimalik, et mu raadiot on kuidagi "häkitud", nii et sel pole enam tehase kood?
Liiga palju valesti koodi pandud?
????
EDIT: ja mul ilmselt ongi raadio häkitud. Kuidas see veel käib?
XC70 D5 2013
OLI: V70 2,5 106kw 1998
OLI: V70 2,5 106kw 1998
Re: raadio lukustus
Ei lähe enam otseselt teemasse, kuid kaudselt siiski, mistõttu jätkan teemat siin. Ehk on mõnel teisel kah kunagi abi.
IA-s on nüüd käidud ja valus tüng saadud.
Nimelt oli mu raadiol tõesti koodi muudetud (kuidas???), ent arvet makstes (kus siis tõesti raadio eest arvet polnud esitatud) selgus selgitusrealt, et OLI KIRJUTATUD RAADIO PEALE.
Nii see tõesti oli, ent see oli kirjutatud musta vildikaga kundepoolsele küljele. Kui ma raadio pealt numbreid-värke lugesin, siis vaatasin ma loomulikult huvi pärast kõik küljed üle PEALE kundepoolse, kuna juhtmed olid taga ja sinna ei ulatunud. Tookord oli kergelt hämar ka, mistõttu ma ilmselt polekski näinud. Aga kood igatahes oli tõesti raadio peal.
Ok, üks probleem lahendatud, järgneb kohe teine.
Nimelt ei suuda raadio enam häält produtseerida. See probleem on ka enne esinenud, kuid teise nurga alt. Varem oli nii, et miskipärast suutis ta kaotada ühenduse antenniga ning kukkus jaamasid ketrama (kõlarites polnud ka sahinat, ent nii see vist peabki olema?), üldjuhul kerge kolistamisega ühendus taastus. Ahjaa, AM suutis loomulikult sahistada nii mis kole.
Nüüd ta aga jaamu ei ketra, vaid püsib ilusti jaamadel ning näitab isegi mingit reklaaminfot, ent häält ei tule. Ka AM on vait. Häält ei suutnud võluda ka IA.
Raadio koodi nõudmisele eelnes aga auto käivitamine teise auto aku pealt. Protsessi käigus suutsin ma juhtmed mõneks hetkeks tagurpidi ühendada, kuna teisel autol oli aku taga ning juhtmed suht varjatud, mistõttu ma debiilikuna usaldasin vaistu (miks küll!?!?!?) ning arvasin, et klemmid on samal pool minu omadega.
Kas on võimalik, et see protsess kõrvetas midagi läbi võimus või on ehk raadiol mõni kaitse, mis on läbi? Ent kaitsme puhul ei tohiks raadio vist siis üldse mängida ju?
Kuradi hea oleks, kui keegi nüüd aitaks. Kõrini on juba raadiovabast autost. Ja ma olen nii lähedal ka veel: kõik toimib, aga häält pole... raadio mängib, aga ei mängi ka:S
HELP!
IA-s on nüüd käidud ja valus tüng saadud.
Nimelt oli mu raadiol tõesti koodi muudetud (kuidas???), ent arvet makstes (kus siis tõesti raadio eest arvet polnud esitatud) selgus selgitusrealt, et OLI KIRJUTATUD RAADIO PEALE.
Nii see tõesti oli, ent see oli kirjutatud musta vildikaga kundepoolsele küljele. Kui ma raadio pealt numbreid-värke lugesin, siis vaatasin ma loomulikult huvi pärast kõik küljed üle PEALE kundepoolse, kuna juhtmed olid taga ja sinna ei ulatunud. Tookord oli kergelt hämar ka, mistõttu ma ilmselt polekski näinud. Aga kood igatahes oli tõesti raadio peal.
Ok, üks probleem lahendatud, järgneb kohe teine.
Nimelt ei suuda raadio enam häält produtseerida. See probleem on ka enne esinenud, kuid teise nurga alt. Varem oli nii, et miskipärast suutis ta kaotada ühenduse antenniga ning kukkus jaamasid ketrama (kõlarites polnud ka sahinat, ent nii see vist peabki olema?), üldjuhul kerge kolistamisega ühendus taastus. Ahjaa, AM suutis loomulikult sahistada nii mis kole.
Nüüd ta aga jaamu ei ketra, vaid püsib ilusti jaamadel ning näitab isegi mingit reklaaminfot, ent häält ei tule. Ka AM on vait. Häält ei suutnud võluda ka IA.
Raadio koodi nõudmisele eelnes aga auto käivitamine teise auto aku pealt. Protsessi käigus suutsin ma juhtmed mõneks hetkeks tagurpidi ühendada, kuna teisel autol oli aku taga ning juhtmed suht varjatud, mistõttu ma debiilikuna usaldasin vaistu (miks küll!?!?!?) ning arvasin, et klemmid on samal pool minu omadega.
Kas on võimalik, et see protsess kõrvetas midagi läbi võimus või on ehk raadiol mõni kaitse, mis on läbi? Ent kaitsme puhul ei tohiks raadio vist siis üldse mängida ju?
Kuradi hea oleks, kui keegi nüüd aitaks. Kõrini on juba raadiovabast autost. Ja ma olen nii lähedal ka veel: kõik toimib, aga häält pole... raadio mängib, aga ei mängi ka:S
HELP!
XC70 D5 2013
OLI: V70 2,5 106kw 1998
OLI: V70 2,5 106kw 1998
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist