940 D24TIC probleemid ja ka niisama küsimused

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec

Karelitos
Foorumlane
Postitusi: 22
Liitunud: 10 Apr 2020, 17:58

940 D24TIC probleemid ja ka niisama küsimused

PostitusPostitas Karelitos » 06 Nov 2022, 12:45

1. Kütuse seier tahab 0 kukkuda tihti (aitab panna kõks vastu armatuuri, aga sooviks paremat lahendust.)

2. Spidomeetriga sama jama aga vahepeal hakkab ka odomeeter kerima väga väga kiiresti kui spido näitab 0
(100m sõites on kerinud peale 1km) vahest aitab ka samamoodi kõks vastu armatuuri.

3. Märgutuled vahepeal hõõguvad (nimelt aku tuli ja turbo tuli, laadimine ok, eelmine omanik arvas et mingi massi kala.)

4. Tahaks autole ka jõudu juurde saada. Nimelt pumpa peale keerata. Tean seda polti mida kuidas keerata et tõsta kütet, aga kas tollel pumbal on ka vaakum klapp mis Nõ reguleerib palju ta kütet saab võrreldes turbo rõhuga. Nimelt tean et Nissani 2.8D turbokatel saab sellist asja reguleerida ja pumbad peaks ka sarnased olema (Bosch VE?)

4.5 Jõust rääkides on plaanis ka mootorit erksamaks saada turbo rõhu muutmisega. Plaan siis kas panna Muutuv Geomeetriaga turbo orginaali asemel või siis teha asi 2 turbo peale. Üks jääb originaal ja teine väiksem (ntx 1.7tds oma, kuna see vedeleb juba omal)(ehk siis jadaühendusega)

Kõik ideed, lahendused ja küsimused teretulnud.

Nool
Foorumlane
Postitusi: 19
Liitunud: 19 Veebr 2021, 09:02

Re: 940 D24TIC probleemid ja ka niisama küsimused

PostitusPostitas Nool » 06 Nov 2022, 15:04

1-3. Arvatavasti kõik seotud spidoploki joodetega
4. Pumba peal siuke ufo kujuline taldrik, peaks vist 4 poldiga kinni olema, seal sees suur hammasratas mida saab keerata et vedrul oleks suurem pige sees
4.5 mõistlikum vast muutuv geomeetriaga turbo, siin foorumis ka üks kasutaja teinud seda.
volvo 360 turbo
volvo 940

Karelitos
Foorumlane
Postitusi: 22
Liitunud: 10 Apr 2020, 17:58

Re: 940 D24TIC probleemid ja ka niisama küsimused

PostitusPostitas Karelitos » 06 Nov 2022, 15:25

Seda ma arvasin ise ka et joodetega mingi jama. Kahjuks pole väga palju seda aega tegeleda ise uurida niiet mõtlesin saan oma kahtlusele selguse siin ja eks sain ka.

Seda UFO kujulist taldrikut ma mõtlesin jah. Ei hakanud ennem ise näppima seda kuni polnud kindel et kas ikka on õige asi.

Muutuv geomeetriaga turbo ostmine ise juba Eesti Kaitseväe palgaga oleks päris suur väljaminek ja kipun ka arvama et see teine varjant oleks huvitavam ka..

Igastahes tänud ja edu teil oma tellistega :)

Kasutaja avatar
amazon86
Foorumi veteran
Postitusi: 1477
Liitunud: 05 Veebr 2007, 21:51
Asukoht: Tallinn/Viljandi
Kontakt:

Re: 940 D24TIC probleemid ja ka niisama küsimused

PostitusPostitas amazon86 » 06 Nov 2022, 21:36

Oli kunagi tellis D24TIC, millega sai jauratud päris palju. Pumpa saab näppida päris palju, kõigepealt soovitaks läbi lugeda Bosch VE pumba manuaali. Seal kõik pumba süsteemid ära kirjeldatud, siis vähe julgem asju kruvida. Interneeduses ja Youtubes piisavalt infot pumba modimise kohta. Ise ehitasin lõpuks 12 mm plungeriga pumba. Turboks oli mul GT2052V, mis oli pärit Audi 2,5 TDI V6 pealt, neid turbosid peaks leiduma iga nurga peal. See pani ikka mootori teistmoodi elama, tekkis madalalt minek. Kahe turbo aretus on juba palju keerulisem ülesanne, selle mootori puhul ei näe pointi. Oli tore masin.
Powered by Volvo
S60 02 2,4 D5 174 kw 546 Nm @ ratas
V60 14 2,0 D4
V70 08 2,4 D5 AWD 153 kw 492 Nm @ ratas
Volvode diagnostika VIDA/VOL-FCR.

Voldemort
Foorumlane
Postitusi: 40
Liitunud: 08 Juun 2020, 13:37

Re: 940 D24TIC probleemid ja ka niisama küsimused

PostitusPostitas Voldemort » 23 Juul 2023, 09:46

Mul oli ka d24 peal muutuv geoga turbo, paika ajamine võttis julma aja. Kui sul on hetkel küsimused, kuidas pumpa timmida, siis kuidas plaanid muutuva geo paika reguleerida, see on oluliselt keerulisem, kui antud pumba kruttimine. See "ufo" on seal inglise keeles lda, parima efekti saad varrast tuunides, kui pingega mängid, siis muutub rõhk, millest alates hakatakse lisakütust andma, lineaarsel lisamisel on rohkem ja parem efekt mu meelest, neid lda nõelu leiab ka teistest pumpadest, et ei peaks pekki keerama originaali, kõige paremad toorikud on volkari 1,9 haleturbo diislid näiteks kaubikutelt, seal on lda nõel peaaegu "tuuninguta" ehk siis suht ideaalne lõuend, kuspeal proovida. Liiga madalatel pööretel see mootor väga jõudu teha ei taha, olenemata, palju rõhku peale saab, läheb puhtamaks ja erksamaks, kuid väljalaskekolles on ka märgatav vastusurve, mis miskit head ei tee, eriti arvestades nende mootorite nõrgimat lüli-klappide vahele tekkivaid mõrasid peas.


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist