Taga vedrud!
Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec
Minu teada volvo myys ka jaigemaid , originaal pikkusega vedrusi taha .
Siit saab neid kyll http://www.ipdusa.com/ProductsCat.aspx? ... RootID=629
Siit saab neid kyll http://www.ipdusa.com/ProductsCat.aspx? ... RootID=629
'06 V70 D5 AWD
'66 Amazon kombi
'68 Amazon
'72 P1800ESTurbo
'73 142
'74 142
76 242L
'79 242
'66 Amazon kombi
'68 Amazon
'72 P1800ESTurbo
'73 142
'74 142
76 242L
'79 242
Minnu 740-ga täpselt sama asi. Ostes väitis müüja, et uued tagavedrud äsja pandud. Samuti oli taguots lääbakil. Sai veel kahtlusega vaadatud, et kas on ikka uued -- lipikudki olid veel küljes ja pori alt tuli ilus värv välja. Ei saanud ka liigse pehmuse üle kurta. Kogu selle asja vastu aitas aga see, kui panin vedru ülemise otsa vahele tekstoliidist vms. 5cm klotsid (ümarad). Põhimõtteliselt võivad need ka metallist olla. Vedru kinnitus poldi vahetasin pikema vastu ja kõiki on tip-top. Välimus parlanksis ja ka suurema veosega pole nina rõvedalt püsti. Samas tühjalt pole ka taguots liialt kõrge. Volvo vedru asend on selline, et täpselt nii palju kui vedrule vahele paned tõuseb ka taguots. Kui vastavad tükid on olemas mis sinna alla panna ja tõstuk ning vedru kammitsad olemas võtab see toiming aega vast pool tundi ja asi korras.
Viljar kirjutas:Probleem selles ,et auto perse vastu maad, tagumik palju madalam kui esi ots .T6mbas koppa ette ja vahetasin tagavedrud 2ra,tagaamrodid oli suht head aga v6tta n2pust ikka esiots on palju k6rgem, kui tagumik.
Kysimus selles ,et mis siis teha ,et saaks tagumiku sama k6rgusele kui esiotsa?
kasuta zhiguli 01 vedrusid. tugevamad kui volvol.
pead vaid ülemist vedru otsa kuumaga keerama paraja sõlme. ja siis lase vabalt jahtuda ilma et kallaks vett või õli sinna peale, muidu kaob karastatavus ära.
endal tehtud ja igati normaalselt hoiab juba 2a.
Täna ostsin siis poest need kummi jublakad ära mis pannakse vedrule külge.panin igale vedrule kaks tükki ja auto peppu tõusis päris hästi, autos on pool paaki küttet, siis subwoofer, raske tungraud ja veel igasugust kola ja tagumik on natuke kõgem kui esiots.
Maksma läks 125 kr vaatan kauaks jätkub.
Maksma läks 125 kr vaatan kauaks jätkub.
Sportvedru on madal ja jäik -- sellega taguotsa kõrgemaks küll ei saa. Soovitan siiski järgida minu eelmises postituses kirjutatut. Kui vedrudele kummi jublakad vahele panna läheb auto ka jäigemaks, kui aga paned kõrgenduse vedru alla (peale) siis see vaid kergitab pisut kuid jäigemaks auto ei muutu.
V70 D5, 120kw, aut - 2002.a (müüdud)
850 estate -96.a. 2,0L aut. -- 7 kohta!! (müüdud)
740 estate - 87.a. 2,4 TD manual+OD (müüdud)
240 estate - 82.a. 2.0L bens. manual+OD (müüdud)
850 estate -96.a. 2,0L aut. -- 7 kohta!! (müüdud)
740 estate - 87.a. 2,4 TD manual+OD (müüdud)
240 estate - 82.a. 2.0L bens. manual+OD (müüdud)
Ääkki oskad siis vaadata autoosad.ee mis vedrud sinna võivad minna (masin siis 740, 86 aasta, 2,3 turbo - B230FT). Kunas järgmine nädal hakkan tõsiselt masina kallal vaeva nägema: loodetavasti 3" sumpa eest taha, väljalakse kollektori tihendi vahetus, õlifiltri adapreti tihendi vahetus, Eks siis tõstaks kah persse masinakl ülesse poole. Ning kui vahetaks, vahetaksin kah esimesed ümber sportide vastu.
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T
2001 Volvo V70XC 2.4T
mel kirjutas:Minnu 740-ga täpselt sama asi. Ostes väitis müüja, et uued tagavedrud äsja pandud. Samuti oli taguots lääbakil. Sai veel kahtlusega vaadatud, et kas on ikka uued -- lipikudki olid veel küljes ja pori alt tuli ilus värv välja. Ei saanud ka liigse pehmuse üle kurta. Kogu selle asja vastu aitas aga see, kui panin vedru ülemise otsa vahele tekstoliidist vms. 5cm klotsid (ümarad). Põhimõtteliselt võivad need ka metallist olla. Vedru kinnitus poldi vahetasin pikema vastu ja kõiki on tip-top. Välimus parlanksis ja ka suurema veosega pole nina rõvedalt püsti. Samas tühjalt pole ka taguots liialt kõrge. Volvo vedru asend on selline, et täpselt nii palju kui vedrule vahele paned tõuseb ka taguots. Kui vastavad tükid on olemas mis sinna alla panna ja tõstuk ning vedru kammitsad olemas võtab see toiming aega vast pool tundi ja asi korras.
Selline variant täitsa toimib panin 4cm metall klotsid vedru ja raami vahele ja nüüd auto ei ole enam viltu samas on ka jäiga vedru tunne alles
madal tagant
isiklikele kogemustele tuginedes soovitan välja vahetede nii esimesed kui ka tagumised vedrud koos amortidega taha tuleks panna 2sajase universaali tugevdatud vedrud aga pööratult ja amorte soovitaks sachse... töötab. minu autol vähemalt oli nii
Viimati muutis risto, 06 Okt 2005, 16:58, muudetud 1 kord kokku.
leo kirjutas:Loe Delfi autofoorumist Volvo alt - seal Andreas minu mäletamist mööda jagas teadmisi antud mure kohta.
Kasuta esmalt otsingut - kui siiski ei leia, eks võid ju sealt ka otse küsida.
Paljud sealsed head ja asjatundlikud Volvo foorumi liikmed ei külasta siinset jutukohta...
Viitan ka linke siinkohal
http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php/tid=847#179923
Vastust loe - Andreas 21:13 27.04.04
Nivomat amortidest on juttu
http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php/tid=10602#86667
Kes on foorumil
Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline