Taga vedrud!

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec

Kasutaja avatar
turboES
Foorumi veteran
Postitusi: 1047
Liitunud: 16 Juun 2005, 22:49
Asukoht: Saaremaa
Kontakt:

PostitusPostitas turboES » 24 Juun 2005, 09:52

Ega sinu autol ei ole Nivomat automaatne korgust hoidev vedrustus ? http://www.ipdusa.com/ProductsCat.aspx? ... RootID=629
Kui need spets amordid ara vasivad , vajub tagaot madalamale .
Allan
'06 V70 D5 AWD
'66 Amazon kombi
'68 Amazon
'72 P1800ESTurbo
'73 142
'74 142
76 242L
'79 242

Viljar
Foorumlane
Postitusi: 84
Liitunud: 17 Juun 2005, 14:19
Asukoht: Tallinn , Johvi
Kontakt:

PostitusPostitas Viljar » 24 Juun 2005, 09:54

Amordid oli vahetatud aasta paar tagasi KYB jäik amortide vastu ja see aasta uued vedrud alla pantud.

Kasutaja avatar
Leho
Foorumi veteran
Postitusi: 7083
Liitunud: 24 Juun 2005, 10:04
Asukoht: Kegel
Kontakt:

PostitusPostitas Leho » 24 Juun 2005, 10:12

Präegu lugedes ei ole ikka sellele probleemile lahendust leitud?? Kas keegi teab mis saab siis kui sedaanile panna universaal kere vedrud (mis on jäigemad ja sellega peaks tagaosa tõusma)

( Muidugi kui neid üldse panna saab )

Kasutaja avatar
turboES
Foorumi veteran
Postitusi: 1047
Liitunud: 16 Juun 2005, 22:49
Asukoht: Saaremaa
Kontakt:

PostitusPostitas turboES » 24 Juun 2005, 10:13

Minu teada volvo myys ka jaigemaid , originaal pikkusega vedrusi taha .
Siit saab neid kyll http://www.ipdusa.com/ProductsCat.aspx? ... RootID=629
'06 V70 D5 AWD
'66 Amazon kombi
'68 Amazon
'72 P1800ESTurbo
'73 142
'74 142
76 242L
'79 242

v760

PostitusPostitas v760 » 24 Juun 2005, 10:29

Isiklik kogemus,omal 760 sedaanil taga all universaali tugevdatud vedrud.Tühjalt sõites liigagi jäik,samas,käru vedades väga hea.Sealjuures käru koos koormaga ligi 2tonni raske.Ehk,et mis teha,tuleb valida mugavuse ja vajaduse vahel.

Kasutaja avatar
mel
Kreisi postitaja
Postitusi: 454
Liitunud: 17 Juun 2005, 14:45
Asukoht: Saue/Tallinn

PostitusPostitas mel » 24 Juun 2005, 10:30

Minnu 740-ga täpselt sama asi. Ostes väitis müüja, et uued tagavedrud äsja pandud. Samuti oli taguots lääbakil. Sai veel kahtlusega vaadatud, et kas on ikka uued -- lipikudki olid veel küljes ja pori alt tuli ilus värv välja. Ei saanud ka liigse pehmuse üle kurta. Kogu selle asja vastu aitas aga see, kui panin vedru ülemise otsa vahele tekstoliidist vms. 5cm klotsid (ümarad). Põhimõtteliselt võivad need ka metallist olla. Vedru kinnitus poldi vahetasin pikema vastu ja kõiki on tip-top. Välimus parlanksis ja ka suurema veosega pole nina rõvedalt püsti. Samas tühjalt pole ka taguots liialt kõrge. Volvo vedru asend on selline, et täpselt nii palju kui vedrule vahele paned tõuseb ka taguots. Kui vastavad tükid on olemas mis sinna alla panna ja tõstuk ning vedru kammitsad olemas võtab see toiming aega vast pool tundi ja asi korras.

master003

PostitusPostitas master003 » 24 Juun 2005, 10:31

Viljar kirjutas:Probleem selles ,et auto perse vastu maad, tagumik palju madalam kui esi ots .T6mbas koppa ette ja vahetasin tagavedrud 2ra,tagaamrodid oli suht head aga v6tta n2pust ikka esiots on palju k6rgem, kui tagumik.
Kysimus selles ,et mis siis teha ,et saaks tagumiku sama k6rgusele kui esiotsa?



kasuta zhiguli 01 vedrusid. tugevamad kui volvol.
pead vaid ülemist vedru otsa kuumaga keerama paraja sõlme. ja siis lase vabalt jahtuda ilma et kallaks vett või õli sinna peale, muidu kaob karastatavus ära.

endal tehtud ja igati normaalselt hoiab juba 2a.

Viljar
Foorumlane
Postitusi: 84
Liitunud: 17 Juun 2005, 14:19
Asukoht: Tallinn , Johvi
Kontakt:

PostitusPostitas Viljar » 24 Juun 2005, 10:32

Täna ostsin siis poest need kummi jublakad ära mis pannakse vedrule külge.panin igale vedrule kaks tükki ja auto peppu tõusis päris hästi, autos on pool paaki küttet, siis subwoofer, raske tungraud ja veel igasugust kola ja tagumik on natuke kõgem kui esiots.
Maksma läks 125 kr vaatan kauaks jätkub.

Kasutaja avatar
aibast
Volvo Club liige
Postitusi: 4194
Liitunud: 17 Juun 2005, 23:05
Asukoht: planeet Maa
Kontakt:

PostitusPostitas aibast » 24 Juun 2005, 10:37

kas siis on mingi lahendus olemas? Vaatasin, et autoosad.ee's on olemas sportvedrud kah 740 mudelile ning kuidas siis nendega lood on. Sama lugu, või tasub taha panna universaali tugevdatud vedrud.

Kasutaja avatar
mel
Kreisi postitaja
Postitusi: 454
Liitunud: 17 Juun 2005, 14:45
Asukoht: Saue/Tallinn

PostitusPostitas mel » 27 Juun 2005, 09:34

Sportvedru on madal ja jäik -- sellega taguotsa kõrgemaks küll ei saa. Soovitan siiski järgida minu eelmises postituses kirjutatut. Kui vedrudele kummi jublakad vahele panna läheb auto ka jäigemaks, kui aga paned kõrgenduse vedru alla (peale) siis see vaid kergitab pisut kuid jäigemaks auto ei muutu. :wink:
V70 D5, 120kw, aut - 2002.a (müüdud)
850 estate -96.a. 2,0L aut. -- 7 kohta!! (müüdud)
740 estate - 87.a. 2,4 TD manual+OD (müüdud)
240 estate - 82.a. 2.0L bens. manual+OD (müüdud)

Kasutaja avatar
aibast
Volvo Club liige
Postitusi: 4194
Liitunud: 17 Juun 2005, 23:05
Asukoht: planeet Maa
Kontakt:

PostitusPostitas aibast » 27 Juun 2005, 09:38

Ääkki oskad siis vaadata autoosad.ee mis vedrud sinna võivad minna (masin siis 740, 86 aasta, 2,3 turbo - B230FT). Kunas järgmine nädal hakkan tõsiselt masina kallal vaeva nägema: loodetavasti 3" sumpa eest taha, väljalakse kollektori tihendi vahetus, õlifiltri adapreti tihendi vahetus, Eks siis tõstaks kah persse masinakl ülesse poole. Ning kui vahetaks, vahetaksin kah esimesed ümber sportide vastu.
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T

Kasutaja avatar
Leho
Foorumi veteran
Postitusi: 7083
Liitunud: 24 Juun 2005, 10:04
Asukoht: Kegel
Kontakt:

PostitusPostitas Leho » 14 Juul 2005, 16:02

mel kirjutas:Minnu 740-ga täpselt sama asi. Ostes väitis müüja, et uued tagavedrud äsja pandud. Samuti oli taguots lääbakil. Sai veel kahtlusega vaadatud, et kas on ikka uued -- lipikudki olid veel küljes ja pori alt tuli ilus värv välja. Ei saanud ka liigse pehmuse üle kurta. Kogu selle asja vastu aitas aga see, kui panin vedru ülemise otsa vahele tekstoliidist vms. 5cm klotsid (ümarad). Põhimõtteliselt võivad need ka metallist olla. Vedru kinnitus poldi vahetasin pikema vastu ja kõiki on tip-top. Välimus parlanksis ja ka suurema veosega pole nina rõvedalt püsti. Samas tühjalt pole ka taguots liialt kõrge. Volvo vedru asend on selline, et täpselt nii palju kui vedrule vahele paned tõuseb ka taguots. Kui vastavad tükid on olemas mis sinna alla panna ja tõstuk ning vedru kammitsad olemas võtab see toiming aega vast pool tundi ja asi korras.


Selline variant täitsa toimib panin 4cm metall klotsid vedru ja raami vahele ja nüüd auto ei ole enam viltu samas on ka jäiga vedru tunne alles

Kasutaja avatar
aibast
Volvo Club liige
Postitusi: 4194
Liitunud: 17 Juun 2005, 23:05
Asukoht: planeet Maa
Kontakt:

PostitusPostitas aibast » 14 Juul 2005, 22:10

peab proovima, mis teeb
1987 Volvo Nilsson 740 "Tupsu"
2001 Volvo V70XC 2.4T

Kasutaja avatar
risto
Foorumi veteran
Postitusi: 785
Liitunud: 06 Okt 2005, 09:12
Asukoht: Keila/Tallinn

madal tagant

PostitusPostitas risto » 06 Okt 2005, 09:19

isiklikele kogemustele tuginedes soovitan välja vahetede nii esimesed kui ka tagumised vedrud koos amortidega taha tuleks panna 2sajase universaali tugevdatud vedrud aga pööratult ja amorte soovitaks sachse... töötab. minu autol vähemalt oli nii
Viimati muutis risto, 06 Okt 2005, 16:58, muudetud 1 kord kokku.

Kasutaja avatar
JaanKaer
Foorumi veteran
Postitusi: 1321
Liitunud: 21 Sept 2005, 14:17
Asukoht: Patika
Kontakt:

PostitusPostitas JaanKaer » 06 Okt 2005, 11:04

leo kirjutas:Loe Delfi autofoorumist Volvo alt - seal Andreas minu mäletamist mööda jagas teadmisi antud mure kohta.
Kasuta esmalt otsingut - kui siiski ei leia, eks võid ju sealt ka otse küsida.
Paljud sealsed head ja asjatundlikud Volvo foorumi liikmed ei külasta siinset jutukohta...


Viitan ka linke siinkohal
http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php/tid=847#179923
Vastust loe - Andreas 21:13 27.04.04

Nivomat amortidest on juttu
http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php/tid=10602#86667


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline