Anomaalia 740 b230F+T

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec

Pets940
Foorumlane
Postitusi: 77
Liitunud: 07 Jaan 2020, 02:08

Anomaalia 740 b230F+T

PostitusPostitas Pets940 » 02 Dets 2023, 12:26

Tervist.

Suvepoole sai ostetud Volvo 740 1991 a sedaan kerega b230F mootoriga isend.Sai sinna peale pandud turbo.plokikaas käis maas eelnevalt sai kaanepind lihvitud,klapid lihvitud,uued klapisääred,vx3nukk+ seibid paika regullitud.Kaanetihend sai uus koos väljalaske ja sisselaske tihendiga ja kuna originaal pihustid jäid lahkaks siis sai T6 mootori pealt võetud pihustid ja peale pandud.Autoga sai sõita ca 4-5päeva probleemideta nüüd aga külma mootoriga soites laheb ta ilusti põõrdesse ja soidab ilusti kuni sinnamaani kui mootor saab soojaks ja enam üle 3-3,5k Rpm ei lähe.Kohapeal maximum 5K põõret.

Süütemängust on eelnevalt vahetatud(Rootor,jagaja kaas,küünlad ja juhtmed)
Kütusepump Bosch 040
hiljuti vahetatud Lambda andur samuti.
Kütuseaju on turboka pealt.

Mis võib olla see põhjus miks ta ei lähe põõrdesse korralikult.Väljas ilus talvine tahaks nautima minna aga ei ole kuidagi võimalik. :D Ehk on keegi seisnud sama probleemi ees.

Kasutaja avatar
volvo245
Doctor
Postitusi: 2232
Liitunud: 18 Juun 2005, 23:11
Asukoht: Tallinn/Nömme
Kontakt:

Re: Anomaalia 740 b230F+T

PostitusPostitas volvo245 » 02 Dets 2023, 16:33

Ega seal palju valikuid pole,
Kas ei saa värsket õhku peale või on sumps umbes!
1: Kas on originaal turbo setup?? on olnud juhuseid kus õhulugejast turbosse lõdvik on liiga pehme ja tõmbab suure vaakumi all kokku ja ongi õhu pealevool kinni!

2: Mingi summuti pütt on umbes või Kat kui on ültse veel all.
""Rear Wheel Drive, the way God intended. If a car is being pulled from the front, doesn't that mean it's being towed?"”

Pets940
Foorumlane
Postitusi: 77
Liitunud: 07 Jaan 2020, 02:08

Re: Anomaalia 740 b230F+T

PostitusPostitas Pets940 » 02 Dets 2023, 18:20

volvo245 kirjutas:Ega seal palju valikuid pole,
Kas ei saa värsket õhku peale või on sumps umbes!
1: Kas on originaal turbo setup?? on olnud juhuseid kus õhulugejast turbosse lõdvik on liiga pehme ja tõmbab suure vaakumi all kokku ja ongi õhu pealevool kinni!

2: Mingi summuti pütt on umbes või Kat kui on ültse veel all.



Kollektor on 900se turbo pealt, turboks on T3/T4
Proovisime lõdvik ei tomba kokku!Sellise juhusega olen ise ka kursis kui saab sellegi välistad.
Turbost downpipe on 3’ kuni põhjaalla ja sealt edasi läheb 2’5’ otsetoru kuni lõpu pütini välja seega saaks välistada selle, et summuti oleks umbes.
Sai proovitud ka ilma koonusfiltrita sõita ja ei muutunud midagi sellesosas.

Pole küll klapikambrikaane alla veel jõudnud vaadata, kuid kas tõesti kui mootor laheb soojaks ja tekib paisumine ning midagi kiilub kinni?

Kasutaja avatar
volvo245
Doctor
Postitusi: 2232
Liitunud: 18 Juun 2005, 23:11
Asukoht: Tallinn/Nömme
Kontakt:

Re: Anomaalia 740 b230F+T

PostitusPostitas volvo245 » 02 Dets 2023, 23:35

Pets940 kirjutas:Pole küll klapikambrikaane alla veel jõudnud vaadata, kuid kas tõesti kui mootor laheb soojaks ja tekib paisumine ning midagi kiilub kinni?


Kui mootoris nii midagi kinni pooks oleks ammu tükid taga!
Turbo mingi hiinakas hybriid?
Proovi lase mootor kuumaks ja keeruta käega turbot kas käib ültse ring?
Võid veel proovida viimane pütt ära.
""Rear Wheel Drive, the way God intended. If a car is being pulled from the front, doesn't that mean it's being towed?"”

Kasutaja avatar
Iceman
Foorumi veteran
Postitusi: 4313
Liitunud: 20 Apr 2006, 09:47
Asukoht: Metsas

Re: Anomaalia 740 b230F+T

PostitusPostitas Iceman » 03 Dets 2023, 07:30

Vahejahuti on ka sellel setupil eeldan? Kas see masin seisab kogu aeg õues või kūlmas? Vahest lähevad coolerid ka jäässe kui seal õhu asemel miskit muud jampsi ka liigub (õli ja vee/kondensi kombot).


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 16 külalist