760 2.3 käivitusanomaaliad
Postitatud: 27 Nov 2017, 17:51
Hei!
Kuna endal hakkavad ideed otsa saama siis pöörduks kaaskannatajate poole, ehk on keegi sarnase asjaga kokku puutunud.
Nimelt: 87a 760, 2.3 bens, turbo, 134kw, automaat
külmalt käivitub viisakalt, käib ühtlaselt lisahäälteta. Vinguda võiks ainult kõrgeid tühikäigupöördeid(1400-2000) harva kukuvad ka 1200 peale.
Niisiis, külmalt probleemi pole. Lugu läheb lahti siis kui on vaja teist korda käima panna. Pole vahet kas on töötanud 5 minutit või tunni aga teisel käivitusel reeglina enam ei käivitu. Mõnikord gaasi põhjas hoides korjab 2 silindrit käima mis aegamööda korjavad ka teised 2 järgi.
Mida olen vaadanud:
Süütemajandus(jagaja, küünlad, juhtmed) vahetasin küünlad ja puhastasin jagaja. Defekte ei silmanud, säde selline et tapaks elevandi.
Elektrimajandus: vahetasin süütevõimendit, radio suppression releed, küttepumba releed. Andsin pumba relees eraldi klemmid kokku kuid tulemust ei olnud.
Kütusemajandus: väidetavalt põhjaalune pump vahetatud hiljaaegu, voolu andes töötab, mootorit ringi lastes toimetab samuti. Paagipump toimib.
Vahetasin temp anduri arvamusel, et viimane saadab ajule vale signaali ja doseerib kütust üle. Ei aidanud
Rõhuregulaator vahetatud- justkui natuke muutus, aga vaevumärgatavalt
kaitsmed, releed üle käidud
Vändaandurit ei ole, jagaja Halli anduriga.
Pihustid pihustavad kütust kenasti, säde on, aga käima soojalt ei saa.
Täna võtsin radio suppression releelt katte maha ja torkisin seda. Kui teine inime autost võtit keerab, lööb relee klemmid kokku ja käivitades midagi ei toimu. Kui käivituse ajal klemmid lahus hoida ja kohe kokku lasta kui käima läheb. Jääb käima, kuid lonkab sama efektiga nagu mosse kui liiga kauaks toore klapp kinni jätta, seega saab kütust liialt peale?
Enne mind on samuti see probleem esinenud, olevat alanud tsirka aasta tagasi.
Tore on ka muidugi see et veakoodilugejat ju turbokatele ei pandud...
Enamus ingliskeelseid foorumeid läbi kammitud aga siiani tulu pole olnud.
Kel vähegi ideid, kokkupuuteid kogemusi - TULISTAGE
Mida ise veel arvan:
1. Jagaja vigane halli andur?
2. Tühikäigumootori puhastus aitaks ehk kõrgete tühikäigu pöörete vastu?
3. Prooviks vahetada kütusepumba?
Küsimused:
1. Palju antud isendil peaks kütuserõhku olema? Igast tagasivoolu klapid ja asjad on eelmine omanik vahele aretanud, nende seas ka kütuserõhu kell. Näitab tema enam vähem igas asendis 2.5 Bar-i. käivitades viskab 2.8 peale ja mootori töötades hoiab 2.4 peal. On okei või peaks rohkem olema?
Kuna endal hakkavad ideed otsa saama siis pöörduks kaaskannatajate poole, ehk on keegi sarnase asjaga kokku puutunud.
Nimelt: 87a 760, 2.3 bens, turbo, 134kw, automaat
külmalt käivitub viisakalt, käib ühtlaselt lisahäälteta. Vinguda võiks ainult kõrgeid tühikäigupöördeid(1400-2000) harva kukuvad ka 1200 peale.
Niisiis, külmalt probleemi pole. Lugu läheb lahti siis kui on vaja teist korda käima panna. Pole vahet kas on töötanud 5 minutit või tunni aga teisel käivitusel reeglina enam ei käivitu. Mõnikord gaasi põhjas hoides korjab 2 silindrit käima mis aegamööda korjavad ka teised 2 järgi.
Mida olen vaadanud:
Süütemajandus(jagaja, küünlad, juhtmed) vahetasin küünlad ja puhastasin jagaja. Defekte ei silmanud, säde selline et tapaks elevandi.
Elektrimajandus: vahetasin süütevõimendit, radio suppression releed, küttepumba releed. Andsin pumba relees eraldi klemmid kokku kuid tulemust ei olnud.
Kütusemajandus: väidetavalt põhjaalune pump vahetatud hiljaaegu, voolu andes töötab, mootorit ringi lastes toimetab samuti. Paagipump toimib.
Vahetasin temp anduri arvamusel, et viimane saadab ajule vale signaali ja doseerib kütust üle. Ei aidanud
Rõhuregulaator vahetatud- justkui natuke muutus, aga vaevumärgatavalt
kaitsmed, releed üle käidud
Vändaandurit ei ole, jagaja Halli anduriga.
Pihustid pihustavad kütust kenasti, säde on, aga käima soojalt ei saa.
Täna võtsin radio suppression releelt katte maha ja torkisin seda. Kui teine inime autost võtit keerab, lööb relee klemmid kokku ja käivitades midagi ei toimu. Kui käivituse ajal klemmid lahus hoida ja kohe kokku lasta kui käima läheb. Jääb käima, kuid lonkab sama efektiga nagu mosse kui liiga kauaks toore klapp kinni jätta, seega saab kütust liialt peale?
Enne mind on samuti see probleem esinenud, olevat alanud tsirka aasta tagasi.
Tore on ka muidugi see et veakoodilugejat ju turbokatele ei pandud...
Enamus ingliskeelseid foorumeid läbi kammitud aga siiani tulu pole olnud.
Kel vähegi ideid, kokkupuuteid kogemusi - TULISTAGE
Mida ise veel arvan:
1. Jagaja vigane halli andur?
2. Tühikäigumootori puhastus aitaks ehk kõrgete tühikäigu pöörete vastu?
3. Prooviks vahetada kütusepumba?
Küsimused:
1. Palju antud isendil peaks kütuserõhku olema? Igast tagasivoolu klapid ja asjad on eelmine omanik vahele aretanud, nende seas ka kütuserõhu kell. Näitab tema enam vähem igas asendis 2.5 Bar-i. käivitades viskab 2.8 peale ja mootori töötades hoiab 2.4 peal. On okei või peaks rohkem olema?