B230K'lt B230F'ile

Moderaatorid: 760GLE, Igor, Henn, bronec

johh
Kõva postitaja
Postitusi: 124
Liitunud: 01 Sept 2015, 19:04

B230K'lt B230F'ile

PostitusPostitas johh » 09 Mai 2016, 00:06

Lähitulevikus plaan minna üle karbussilt sissepritsele, kuna Pierburgi karburaator tekitab ainult häda ja viletsust. Mootorikoodid siis vastavalt B230K ja pritsuga B230F ja tegemist 1985. aasta Volvo 744. Äkki on keegi ennem sellise tegemise ette võtnud või oskab öelda, kus võib tekkida probleeme ja mis on suurimad murekohad, kus tähelepanelik olla.

Johan

Kasutaja avatar
kaak
Jupp traati ja väljamaa näpitsad
Postitusi: 1004
Liitunud: 23 Jaan 2007, 16:39
Asukoht: Tartu
Kontakt:

Re: B230K'lt B230F'ile

PostitusPostitas kaak » 07 Juun 2016, 10:35

johh kirjutas:Lähitulevikus plaan minna üle karbussilt sissepritsele, kuna Pierburgi karburaator tekitab ainult häda ja viletsust. Mootorikoodid siis vastavalt B230K ja pritsuga B230F ja tegemist 1985. aasta Volvo 744. Äkki on keegi ennem sellise tegemise ette võtnud või oskab öelda, kus võib tekkida probleeme ja mis on suurimad murekohad, kus tähelepanelik olla.

Johan


erinevalt isemõtlevast karbussist pead sa pihustitega masinale peale vedama juhtmestiku koos ajudega (kütuse + süüte aju) (soovitan alustuseks lh 2.2 otsida, siis ei pea hooratast vahetama). kõige õigem oleks osta kõrvale mõni sõitev auto ja sealt tõsta juhtmestik ringi.
1800s T5
e36 T5

Kasutaja avatar
volvofriik
Kreisi postitaja
Postitusi: 362
Liitunud: 01 Juul 2006, 13:27

Re: B230K'lt B230F'ile

PostitusPostitas volvofriik » 09 Juun 2016, 13:39

Taas vastupidine teema minu omaga. Kunagi viskasin just pritse minema, kuna see tekitas probleeme, mida karpaga, iial pole olnud. Tuli lihtsalt karpa hingeelu endale selgeks teha. Viimasel ülevaatusel, olid CO näiteks 0,14. ( lubatud 3,5 asemel) Noh - muidugi - ega nende parameetritega sõita saanud. Seega - märgid peale. Peale ülevaatust, kraanid jälle avatumaks ja kuni järgmise aastani, taas tuld. Sissepritsega aga hakkas - lamda, pihustid( kord üks, kord teine), rõhuregulaator, pump... Ühega said korda, teisega hakkasid pihta. Lõpuks pani kommutaator ka saba. Sealt edasi, on masin ka kontaktidega süüte peal. 10 aasta sees, 1 vahetus kontakte. Ei nuta seega. Oma pea funktsiooni - transada mind punktist A, punkti B, koormaga või ilma, täidab masin kenasti. Jalgu kellelegi ei jää. Ja mingi võidusõitja ma ka pole. Pealegi oli niipidi, minu kroonilise vaesuse juures, kordades odavam.

johh
Kõva postitaja
Postitusi: 124
Liitunud: 01 Sept 2015, 19:04

Re: B230K'lt B230F'ile

PostitusPostitas johh » 12 Juun 2016, 23:07

Jäi see mootorivahetus sinnapaika, tekkisid uued probleemid millele proovin lahendust leida. Ehk saab ka siit keegi aidata, oleks vaja 700sele parempoolset alumist tagumist vedrukannu. Tuleb pika talana ja kinnitub silla külge. Panen pildi ka siis ehk parem aru saada. Äkki leidub keegi kellel siin 740 varuosadeks müüa.

https://www.upload.ee/image/5880358/image.jpeg

Vedru all käiv kinnitus

Kasutaja avatar
k1rsa
Volvo Club liige
Postitusi: 53
Liitunud: 17 Juun 2005, 06:48
Asukoht: Kuusalu,Tallinn
Kontakt:

Re: B230K'lt B230F'ile

PostitusPostitas k1rsa » 13 Juun 2016, 13:43

L43012 Tryggy.63.a. B36 V
965 3,0.96.a.B6304s
244.2,3.88.a
965.3,0.92.a.B6304
944.2,3.92.a.B230FT
245.2,3.92.a
245.2,3.80.a


Mine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist